Tani, dobry materac - jaki?

Data: 2015-05-24 11:21:00
Autor: ZbyszekZ
Tani, dobry materac - jaki?
W dniu sobota, 23 maja 2015 16:59:23 UTC+2 użytkownik Antek napisał:
Coraz bardziej dają mi się we znaki kłopoty z kręgosłupem,
a ponieważ pojawiają się głównie rano, jestem przekonany,
że przyczyną jest materac, na którym śpię. Zresztą jego stan
jest ewidentnie marny.
Szukając w Google otrzymuję ogromną ilość różnych materaców,
przeważnie drogich, których cechy, często wzajemnie wykluczające
się, mają gwarantować 100% zdrowie.
Nie mam zbyt wiele kasy w tej chwili, więc chciałbym kupić
coś taniego, ale równocześnie dobrego. Wiem, że cena nie zawsze
jest związana z jakością, często płaci się za firmę.

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś na podstawie własnego
doświadczenia mógł mi polecić materac dobry, ale tani.
Tapczan jest jeszcze w dobrym stanie, więc chcę zmienić tylko
materac. Musiałby mieć wymiary 200*120 cm.

Pozdrawiam
Antek

Mnie się śpi znakomicie na materacu piankowym i moje dolegliwości są znacząco łagodzone, ale moja ładniejsza połowa zażądała wymiany na sprężynowy bo jej było źle w komforcie.
Znaczy jednemu pasuje to, innemu tamto a trzeci wygodnie śpi na gołej ziemi.
W necie pełno jest poradników jak dobrać materac, poczytaj, wybierz się do sklepu gdzie możesz popróbować jak się leży (np. Ikea, Jysk) i jak będzie wiedział jaki typ materaca lubi Twój własny kręgosłup zapytaj kto może zaproponować coś dla Ciebie.

--
ZZ@private

Data: 2015-05-25 13:50:33
Autor: Antek
Tani, dobry materac - jaki?
[...]

Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Rozważę materac piankowy,
bo sprężynowy mam i nie jestem z niego zadowolony. Inna rzecz,
że jest już stary i sfatygowany.
Wiem, że są poradniki, w telewizji też są reklamy, ale dotyczą
przeważnie materacy "profesjonalnych", czyli drogich. :-(

Pozdrawiam
Antek

Data: 2015-05-25 05:02:18
Autor: ZbyszekZ
Tani, dobry materac - jaki?
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 13:50:32 UTC+2 użytkownik Antek napisał:

> [...]

Wiem, że są poradniki, w telewizji też są reklamy, ale dotyczą
przeważnie materacy "profesjonalnych", czyli drogich. :-(

Tylko żeby nie było na mnie.
Przyzwoite piankowe są droższe niż bardzo dobre sprężynowe, bo żeby pianka była pomocna to musi być mocna chemia. Tanie pianki to zło dla kręgosłupa (chociaż moga być przez kilka tygodni bardzo wygodne).

--
ZZ@private

Data: 2015-05-25 14:12:28
Autor: Antek
Tani, dobry materac - jaki?
[...]

OK. Wezmę to pod uwagę. A decyzje są zawsze moje. :-)

Pozdrawiam
Antek

Data: 2015-05-25 14:32:55
Autor: Jarosław Sokołowski
Tani, dobry materac - jaki?
Pan Antek napisał:

Wiem, że są poradniki, w telewizji też są reklamy, ale dotyczą
przeważnie materacy "profesjonalnych", czyli drogich. :-(

Telewizji nie oglądam, więc nawet nie wiem do kogo adresowane są
tamtejsze reklamy. Ale choć to modne słowo, to ja bym był ostrożny
z użyciem określenia "profesjonalny" w odniesieniu do materaca.

Jarek

--
Kraj piękny, naród wspaniały, tylko ludzie...

Tani, dobry materac - jaki?