Tani gaz

Data: 2010-09-07 21:53:04
Autor: Jan Werbiński
Tani gaz
Wszyscy straszą że prąd drożeje, a tymczasem gaz drożeje czterokrotnie szybciej od inflacji.
http://stooq.pl/n/?f=356104&c=1&p=0

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-08 09:27:46
Autor: M1SLQ
Tani gaz
Wszyscy straszą że prąd drożeje, a tymczasem gaz drożeje czterokrotnie szybciej od inflacji.
http://stooq.pl/n/?f=356104&c=1&p=0

złotówka słabnie - więc ceny rosną
złotówka staje się silniejsza - więc ceny rosną

Pozdrawiam

Data: 2010-09-08 13:20:41
Autor: Przesmiewca
Tani gaz
"M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> napisał(a):

Wszyscy straszą że prąd drożeje, a tymczasem gaz drożeje czterokrotnie szybciej od inflacji.
http://stooq.pl/n/?f=356104&c=1&p=0

złotówka słabnie - więc ceny rosną
złotówka staje się silniejsza - więc ceny rosną

przy okazji dodajemy do swojego zarobku pare % - wiec cena rosnie
przy okazji zaokroglimy w gore - wiec cena rosnie

Data: 2010-09-09 01:12:05
Autor: kogutek
Tani gaz
Wszyscy straszą że prąd drożeje, a tymczasem gaz drożeje czterokrotnie szybciej od inflacji.
http://stooq.pl/n/?f=356104&c=1&p=0

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Dlatego zrezygnowałem z gazu z sieci. Jak mam już karmić pasożyta to jednego. --

Data: 2010-09-09 20:05:02
Autor: JarekM
Tani gaz

--

Tak narzekacie - to pomyslcie o tych co grzeją olejem.
Od razu wam ulży.

Jarek

Data: 2010-09-11 11:52:20
Autor: Marex
Tani gaz
JarekM <j.mielczarek@[ciach]promac.com.pl> napisał(a):

> [...]
> http://stooq.pl/n/?f=356104&c=1&p=0
>
> --

Tak narzekacie - to pomyslcie o tych co grzeją olejem.

    Grzeję olejem od 16 lat. Był dość tani i do dzisiaj jest to loteria cenowa. W ub.roku , we wrzesniu kupiłem po 2,20(akurat cena była w dołku).potrzebuję 2 tony na sezon grzewczy(ok.150m2 pow.)Pózniej aż do wiosny trzymał wysoko cenę, która zatrzymała sie na niepzyjemnym poziomie 2,70-2,80zł/l. Teraz tez mało tanieje(był przez tydzień ok.2,55 ale obecnie znowu w górę - ok.2,80zł/litr. I nikt zdrowo myslacy nie wie kiedy i dlaczego spadnie. Moim zdaniem jednak spadnie- zaczekam.Na pzestrzeni tych lat straszono, grożono i jakos koszt ogrzewania nie mialem wiekszy (lub niewiele wyższy) od ogrzewajacych podobne kubatury mieszkań) gazem ziemnym. Tu trzeba mieć mocne nerwy, trochę giełdowego nosa i jak dotad wciaż zyjemy. Olej za to mamy w zbiorniku i łatwo nam z dnia dzień w zimie nie zakręcą..!!.Ma też inny wazny walor.medium technologicznie bezpieczne- nie zrobi bęc!
                                         Pozdrawia~M

--

Tani gaz