Tani i solidny licznik rowerowy

Data: 2011-06-28 09:51:20
Autor: MichałG
Tani i solidny licznik rowerowy
W dniu 2011-06-26 18:20, qharz pisze:
Cześć,

Chce sobie sprawić licznik rowerowy, jedyne wymagania to żeby zliczał
Ĺ‚Ä…cznÄ…
sumę przejechanych kilometrów, wyświetlał godzinę i nie odpadl na
pierwszym krawężniku :)
Wiem że jakiś czas temu był w LIDLU jakiś hicior ale przegapiłem i już
go
nie ma :/
Przeszukałem grupę ale nie widzę żadnego w miarę aktualnego wątku o
tanich
licznikach (jak jest to prośba o link to sobie poczytam).

Cena max do 100 zł ale im taniej tym lepiej.

PS: pytam bo po ostatnim wątku z lampki kupiłem u chińczyka lampeczkę
za 8$
(tak jak radziliście) i świeci aż miło :)

pozdr.
qharz
http://sporti.pl/product-pol-2779-Komputerek-Sigma-500-Bike.html
stara prosta, dobra konstrukcja - jezdzi juz u mnie piaty rok na tej samej baterii.... ;) nie szkodzi mu notoryczna jazda w deszczu (nawet na dachu przy prędkości > 100)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2011-06-28 11:12:31
Autor: Titus Atomicus
In article <iuc15o$u21$1@news.onet.pl>, MichalG <grodmich@wp.pl> wrote:

http://sporti.pl/product-pol-2779-Komputerek-Sigma-500-Bike.html
stara prosta, dobra konstrukcja - jezdzi juz u mnie piaty rok na tej samej baterii.... ;) nie szkodzi mu notoryczna jazda w deszczu (nawet na dachu przy prędko¶ci > 100)

O, to samo co u mnie (choc na dluzsze wycieczki zabieram dodatkowo drugi licznik, dla backupu).

Tylko wciaz nie rozumiem, czym to sie rozni od tego Speedmastera 5000, za 35zl.

TA

Data: 2011-06-28 11:18:27
Autor: Titus Atomicus
Tani i solidny licznik rowerowy
In article <Titus_Atomicus-798AEB.11123128062011@newsfeed.onet.pl>,

> [...]

> stara prosta, dobra konstrukcja - jezdzi juz u mnie piaty rok na tej > samej baterii.... ;) nie szkodzi mu notoryczna jazda w deszczu (nawet na > dachu przy prędko¶ci > 100)
Hm, nie do konca to samo.
Co to jest ten 'programowalny dystans calkowity'?
U mnie chyba nie ma tej funkji.
I czym poza wygladem rozni sie to od BL400?
Za to od Speedmastera 5000 rozni sie chyba tylko logo.

Tylko wciaz nie rozumiem, czym to sie rozni od tego Speedmastera 5000, za 35zl.
Jakbym teraz kupowal, zamast Sigmy 500 kupilbym raczej Speemastera.
Albo dolozylbym 20zl do 1606L (dla podwietlenia).

TA

Data: 2011-06-28 12:47:30
Autor: de Fresz
On 2011-06-28 11:18:27 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world said:

Albo dolozylbym 20zl do 1606L (dla podwietlenia).

To pod¶wietlanie (na które sam się napaliłem) jest zaimplementowane tak-se. Po wł±czeniu działa tylko parę sekund. No i u mnie twistlock do¶ć szybko się wyrobił i teraz wystarczy licznik lekko tr±cić, aby spadł (w czasie jazdy jednak się trzyma). Na nowiutkiej podstawce.

de Fresz

Tani i solidny licznik rowerowy