Tani interfejs do Mondeo TDCI 2001

Data: 2011-04-20 10:08:31
Autor: G Nowak
Tani interfejs do Mondeo TDCI 2001
Witam, grzebalem juz na forach ale nie udalo mi sie znalezc jednoznacznej odpowiedzi. Interesuje mnie mozliwosc odczytu bledow oraz podstawowa diagnostyka turbo/przeplywomierz, itp. Probowalem juz elm327, poki co bez powodzenia. Czy chinski F-Super sprawilby sie lepiej? Jak stwierdzic, ktory protokol uzywa dany samochod? Strona myscantool.net nastrecza pewnych watpliwosci (moj jest wersja brytyjska 2001 lub 2002).

Ford  Mondeo  2001  ISO  Diesel  Austria
Ford  Mondeo  2001  PWM  Diesel  Austria
Ford  Mondeo  2001  VPW  Diesel  Austria
Ford  Mondeo  2004  PWM  Diesel

--
Z gory dzieki za wszelkei pomysly

Data: 2011-04-20 06:14:05
Autor: Czarek Daniluk
On 20 Kwi, 11:08, "G Nowak" <gnowak84_USU...@gmail.com> wrote:
[...]

To ja się podł±czę - jaki fejs do Mondek 2006 2,5l V6 ?? czy ELM
obsłuży ?

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-20 16:22:12
Autor: Marcin
W dniu 2011-04-20 15:14, Czarek Daniluk pisze:
[...]

tutaj raczej tylko VCM, żeby coś rozsądnego pokazało.

To ja się podłączę - jaki fejs do Mondek 2006 2,5l V6 ?? czy ELM
obsłuży ?

ten rocznik na 99% zrobisz za pomocÄ… ELMa.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-04-20 22:46:57
Autor: Czarek Daniluk
On 20 Kwi, 16:22, Marcin <nom...@noserver.pl> wrote:

> To ja się podł±czę - jaki fejs do Mondek 2006 2,5l V6 ?? czy ELM
> obsłuży ?

ten rocznik na 99% zrobisz za pomoc± ELMa.

Pozdrawiam,
Marcin

Dzięki za info ;) więc kupię ELM'a nie kosztuje wszak maj±tku :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-21 07:21:10
Autor: G Nowak
[...]

Masz na mysli VCM IDS? To kosztuje ok 4x wiecej niz samochod, ktory mam zamiar diagnozowac ;)

--
Pozdr

Tani interfejs do Mondeo TDCI 2001