Tani internet

Data: 2013-05-13 17:00:46
Autor: Budzik
Tani internet
Mieszkam w domku jednorodzinnym wiec wszelkie kablówki odpadają.
Nie mam również stacojanarnego telefonu ani zadnej telewizji cyfrowej, wiec to równiez odpada.

Zainstalowałem sobie aero ale predkosc to jednak nie jest to (niestety skype nie działa poprawnei przy takiej predkosci, nawet tylko dzwiek)

Zuzycie internetu meisiecznie nie jest zapewne wielkie - tylko www, sporadycznie poczta i powiedzmy raz na tydzien rozmowa na skype czyli pewnie 1GB starczy.

Pytanie, czy mozna kupic cos na karte w jakiejs rozsadnej cenie co da powiedzmy 2 gb za 20zl bez dodatkowych oplat?

Miesiecznie nie chciałbym wydawać wiecej niz 20zł.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2013-05-13 19:07:01
Autor: zgred
Tani internet
W dniu 2013-05-13 19:00, Budzik pisze:
[...]

Na Allegro nadal są Orange 6GB za 40-parę zł na rok. Nie wiem jak oni wyprowadzają kasę z tej karty, może to jeszcze stare zapasy.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-13 19:22:02
Autor: J.F
Tani internet
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości
Pytanie, czy mozna kupic cos na karte w jakiejs rozsadnej cenie co da
powiedzmy 2 gb za 20zl bez dodatkowych oplat?
Miesiecznie nie chciałbym wydawać wiecej niz 20zł.

No, nju mobile sie chwali ze nie wiecej niz 19zl za internet, chyba ze sa jakies haczyki :-)

J.

Data: 2013-05-13 21:41:16
Autor: Liwiusz
Tani internet
W dniu 2013-05-13 19:22, J.F pisze:
[...]

Haczykiem jest lejek po 1gb.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-13 20:09:58
Autor: Nasrallah Al Interneth
Tani internet
[...]

W plusie na kartę jest 1GB za 12 więc 2GB pewnie za 24 PLN obskoczy. Poproś starą może ci kopsnie 4 zeta?

--

Diabełson

Data: 2013-05-13 21:46:44
Autor: ToMasz
Tani internet
W dniu 13.05.2013 19:00, Budzik pisze:
[...]

w red bulllll oferuje 2giga za 20 zł, ale nie wiem czy jako dodatek czy można tylko net kupić

ToMasz

Data: 2013-05-14 11:53:34
Autor: dizel
Tani internet
On Mon, 13 May 2013 21:46:44 +0200, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

w red bulllll oferuje 2giga za 20 zł, ale nie wiem czy jako dodatek czy można tylko net kupić

Te 2gb można dokupić do oferty abonamentowej głosowej tylko.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-14 07:08:41
Autor: Michal Tyrala
Tani internet
On Mon, 13 May 2013 17:00:46 +0000 (UTC), Budzik wrote:
 Mieszkam w domku jednorodzinnym wiec wszelkie kablówki odpadają.

A jakiejs radiowej sieci nie masz w okolicy?

 Zainstalowałem sobie aero ale predkosc to jednak nie jest to (niestety  skype nie działa poprawnei przy takiej predkosci, nawet tylko dzwiek)

Mi skype czkał na 20 i 50Mbit/s, wiec moze upewnij się, ze to wina aero
a nie tego g* (SIPy na aero dzialaja jak trzeba).

 Pytanie, czy mozna kupic cos na karte w jakiejs rozsadnej cenie co da  powiedzmy 2 gb za 20zl bez dodatkowych oplat?

 Miesiecznie nie chciałbym wydawać wiecej niz 20zł.

Przy bezterminowce: http://www.play.pl/oferta/internet/ (ale wtedy jest
limit predkosci)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-05-14 08:50:04
Autor: Budzik
Tani internet
Osobnik posiadający mail wiesiu@bdm.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

 Mieszkam w domku jednorodzinnym wiec wszelkie kablówki odpadają.

A jakiejs radiowej sieci nie masz w okolicy?

mam, ale kiepsko działa

[...]

jak sie upewnic?
i przede wszystkim - co zrobić żeby było dobrze?

[...]

Dziwne te oferty. Po co limity predkosci, skoro są limity ilości danych...
Urzadzenie mam, wiec teoretycznie mógłbym wziac 2gb za 20zł  miesiecznie ale wtedy limit predkosci = 1 Mbit...

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2013-05-14 09:53:49
Autor: Chris
Tani internet
Budzik nabazgrał(a):

[...]

Bo używasz darmowej opcji, dalej podałem komercyjną.

Zuzycie internetu meisiecznie nie jest zapewne wielkie - tylko www,
sporadycznie poczta i powiedzmy raz na tydzien rozmowa na skype czyli
pewnie 1GB starczy.

Zobacz to, komercyjna oferta Aero2 tylko z pełną prędkością a nie uciętą i zrywaną co 1h.
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/internet/

Pakiet PolsatNet 1 GB 9 zł miesięcznie tylko na stronię widzę same pakiety z modemami, ruterami i innym gównem, powinno się dać kupić sam net za 9zł jeśli 1 GB ci wystarczy.

Data: 2013-05-14 11:13:08
Autor: Pawel G.
Tani internet
Witam,

W odpowiedzi na maila od Chris
z dnia: 2013-05-14 09:53:
Pakiet PolsatNet 1 GB 9 zł miesięcznie tylko na stronię widzę same
pakiety z modemami, ruterami i innym gównem, powinno się dać kupić sam
net za 9zł jeśli 1 GB ci wystarczy.
Nie da się, "Tylko SIM" min. 3GB za 29.90 + aktywacja 49

Paweł

Data: 2013-05-14 18:41:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tani internet

"Chris" kmsqid$t8c$1@node1.news.atman.pl

Zobacz to, komercyjna oferta Aero2 tylko z pełną prędkością a nie uciętą i zrywaną co 1h.
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/internet/

ZTCW Aero2 i Polsat to dwie różne firmy, choć mają jednego właściciela.

LTE góruje nad 3G opóźnieniami, nie szybkością.
(szybkości są porównywalne -- opóźnienia w LTE
są o rząd wielkości mniejsze, co jest ważne
w rozmowach telefonicznych, ale nie tylko
w rozmowach telefonicznych)

Data: 2013-05-14 18:13:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tani internet

"Budzik" 13052013.5A7534F0@budzik61.poznan.pl

Ja bym zsumował kilka kart. Bardzo tanio nie będzie,
ale dostatecznie szybko i zarazem taniej niż 2 dychy
lnów na miesiąc -- być może tak, bo dARMowy dostęp
do net ma być do końca 2016 roku.

Tani internet