Tani internet

Data: 2013-05-14 09:53:49
Autor: Chris
Tani internet
Budzik nabazgrał(a):

Mieszkam w domku jednorodzinnym wiec wszelkie kablówki odpadają.
Nie mam również stacojanarnego telefonu ani zadnej telewizji cyfrowej,
wiec  to równiez odpada.
Zainstalowałem sobie aero ale predkosc to jednak nie jest to (niestety
skype nie działa poprawnei przy takiej predkosci, nawet tylko dzwiek)

Bo używasz darmowej opcji, dalej podałem komercyjną.

Zuzycie internetu meisiecznie nie jest zapewne wielkie - tylko www,
sporadycznie poczta i powiedzmy raz na tydzien rozmowa na skype czyli
pewnie 1GB starczy.

Zobacz to, komercyjna oferta Aero2 tylko z pełną prędkością a nie uciętą i zrywaną co 1h.
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/internet/

Pakiet PolsatNet 1 GB 9 zł miesięcznie tylko na stronię widzę same pakiety z modemami, ruterami i innym gównem, powinno się dać kupić sam net za 9zł jeśli 1 GB ci wystarczy.

Data: 2013-05-14 11:13:08
Autor: Pawel G.
Tani internet
Witam,

W odpowiedzi na maila od Chris
z dnia: 2013-05-14 09:53:
Pakiet PolsatNet 1 GB 9 zł miesięcznie tylko na stronię widzę same
pakiety z modemami, ruterami i innym gównem, powinno się dać kupić sam
net za 9zł jeśli 1 GB ci wystarczy.
Nie da się, "Tylko SIM" min. 3GB za 29.90 + aktywacja 49

Paweł

Data: 2013-05-14 18:41:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tani internet

"Chris" kmsqid$t8c$1@node1.news.atman.pl

Zobacz to, komercyjna oferta Aero2 tylko z pełną prędkością a nie uciętą i zrywaną co 1h.
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/internet/

ZTCW Aero2 i Polsat to dwie różne firmy, choć mają jednego właściciela.

LTE góruje nad 3G opóźnieniami, nie szybkością.
(szybkości są porównywalne -- opóźnienia w LTE
są o rząd wielkości mniejsze, co jest ważne
w rozmowach telefonicznych, ale nie tylko