Tani kredyt

Data: 2012-06-26 08:48:44
Autor: z
Tani kredyt
Natknąłem się na innej grupie na pewien proceder (sposób) na zdobycie taniego kredytu. Kupuje się np. chodliwy towar rtv agd z faktycznymi ratami 0% i od razu sprzedaje go taniej (np. przez komis) W ten sposób oprocentowanie gotówki którą się dostaje jest dużo niższe niż te 15-20% które daje bank.
Ale... Był też głos przeciwny wskazujący że jak się pójdzie do swojego banku to w bardzo łatwy (bez żadnych kwitów) sposób można mieć to samo.
I teraz pytanie:
Jakie oprocentowanie potrafią dać banki dla swoich wieloletnich klientów na kilkanaście tysięcy złotych.
Mój wspaniały bank oferuje mi w takiej sytuacji min. 14%
Zmienić bank?

Data: 2012-06-26 07:25:54
Autor: mohonk
Tani kredyt
z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):
Mój wspaniały bank oferuje mi w takiej sytuacji min. 14%
Zmienić bank?

14% RRSO to całkiem przyzwoicie jak na kredyt gotówkowy.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-26 11:16:57
Autor: T.F.
Tani kredyt
Użytkownik "mohonk" ...

Mój wspaniały bank oferuje mi w takiej sytuacji min. 14%
Zmienić bank?

14% RRSO to całkiem przyzwoicie jak na kredyt gotówkowy.

he he he

przeciez dobrze wiesz, ze bankowy "kredyt na 14%" jest w rzeczywistosci (RRSO) TROSZECZKE drozszy
(np: 41%)

--
T.F.

Data: 2012-06-26 09:27:31
Autor: mohonk
Tani kredyt
T.F. <tom_fed@USUNTO.wp.pl> napisał(a):

> [...]

he he he

przeciez dobrze wiesz, ze bankowy "kredyt na 14%" jest w rzeczywistosci (RRSO) TROSZECZKE drozszy

Oczywiście wiem, trzeba zawsze to co napisane jest małymi literkami :)

Czasami można jednak wyłapać w promocji kredyt bez prowizji i ubezpieczenia i wtedy faktycznie może być ok. 14% (np. od pewnego czasu taka promocja jest w Pekao SA).

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-26 12:13:59
Autor: z
Tani kredyt
W dniu 2012-06-26 11:27, mohonk pisze:
[...]

Nie sprawdzałem dokładnie bo takie oferty mnie bawią gdy finansuję się kredytem hipotecznym ale "ładna pani" twierdziła że te 14% to RSO. Chyba przy 6 letnim okresie.

Data: 2012-06-26 09:00:22
Autor: Jakub Jewuła
Tani kredyt
Jakie oprocentowanie potrafią dać banki dla swoich wieloletnich klientów na kilkanaście tysięcy złotych.

Banki leja na swoich wieloletnich klientow - wola wabic nowych.

Z co do komisu etc to nie sadze, zeby sprzedal sprzet za wiecej
niz 60-70% ceny nowego.

Chyba ze masz kumpla, ktory chce kupic cos konkretnego 15% rtaniej
i mu to zalatwisz.

Inna sprawa, ze tam gdzie oferuja "raty 0%" zazwyczaj wszystko jest
znacznie drozsze niz u konkurencji ;)

Tani kredyt