Tani licznik rwerowy

Data: 2011-06-26 22:12:15
Autor: Grzegorz
Tani licznik rwerowy
Cześć,

Chce sobie sprawić licznik rowerowy, jedyne wymagania to żeby zliczał
łączną
sumę przejechanych kilometrów i wyświetlał godzinę :)
Wiem że jakiś czas temu był w LIDLU jakiś hicior ale przegapiłem i już
tego nie ma :/

Czyli Crivit. Nie ma czego żałować - ja nie przegapiłem i aktualnie leży na półce - po ok. 2 miesiącach używania. Funkcje ma OK, ale FATALNY wyświetlacz ! Nabyłem Sigmę 1009 i to jest TO :-) !

Przeszukałem grupę ale nie widzę żadnego w miarę aktualnego wątku o
tanich
licznikach (jak jest to prośba o link to sobie poczytam).

Cena max do 100 zł ale im taniej tym lepiej.

Jak jesteś ze Śląska, to oddam tego lidlowego za symboliczną flaszkę ;-) (to chyba max 20 zł :-D !) ! Maila znajdziesz na dole ja to Cię interesuje. Ale osobiście delikatnie odradzam, przy pewnym oświetleniu odczytanie czasu nie jest łatwe. Ale prędkość widać OK. I funkcje też OK. Już stara Sigma 506 jest lepsza, ale brakuje średniej prędkości.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-06-27 00:03:18
Autor: qharz
Tani licznik rwerowy
[...]

Dzieki za oferte.
Jestem z wawy a z  tego co widze to zakupie Speedmastera 5000
W bikemanie za 37zl.

pozdr,
qharz

Tani licznik rwerowy