Tani motor do szarzowania po bezdrozach

Data: 2009-10-21 13:33:18
Autor: Masło
Tani motor do szarzowania po bezdrozach
Bialy pisze:
Jaki  jest najlepszy i tani motor o pojemnosci 125dm3 do jazdy po bezdrozach?

Mińsk 125.
Pozdro :)

Data: 2009-10-21 18:34:25
Autor: Mustafa
Tani motor do szarzowania po bezdrozach
Mińsk 125.

Nie wiem jak teraz z dostępnością części, ale jak naście lat temu walczyłem ze skrzynią biegów w Mińsku 125 (bo bieg wylatał)to części ni cholery nie było w całym województwie.

Data: 2009-10-22 09:51:27
Autor: Masło
Mustafa pisze:
Mińsk 125.

Nie wiem jak teraz z dostępnością części, ale jak naście lat temu walczyłem ze skrzynią biegów w Mińsku 125 (bo bieg wylatał)to części ni cholery nie było w całym województwie.

Miałem podobnie, co nie oznacza że Mińsk nie nadaje się w teren.
Mój do czasu awarii skrzyni (wyskakiwała 2 i 4) spisywał się wzorowo, nawet jak urwał się jeden tylny amortyzator to i tak na drugim dojechałem do domu ;)

Pozdro.

Tani motor do szarzowania po bezdrozach