Tani nocleg Poznań

Data: 2012-04-06 10:05:25
Autor: Przemysław Czaja
Tani nocleg Poznań
Witam.
Koledzy możecie polecić jakiś fajny a tani hostel w Poznaniu?
Najchętniej w okolicy Przeźmierowa.

Data: 2012-04-06 08:54:04
Autor: Piotr Klimek
Tani nocleg Poznań
Dnia (Fri, 6 Apr 2012 10:05:25 +0200) ktos podajacy sie za Przemysław Czaja
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam.
Koledzy możecie polecić jakiś fajny a tani hostel w Poznaniu?
Najchętniej w okolicy Przeźmierowa.

Jak jezdze na tor do Poznania to spie tutaj: http://www.up.poznan.pl/noclegi/?item=3 do Przezmierowa jest 10km z tego
miejsca.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2012-04-06 12:30:29
Autor: mz
Tani nocleg Poznań
A jak juz o Poznaniu i spaniu to może polecicie coś taniego w okolicach lotniska. Lub przy krajowej 11.

Data: 2012-04-06 12:48:03
Autor: Cavallino
Tani nocleg Poznań

Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f7ec5cb$0$26695$65785112@news.neostrada.pl...
A jak juz o Poznaniu i spaniu to może polecicie coś taniego w okolicach lotniska. Lub przy krajowej 11.

A ile to jest tanio dla Ciebie?

Data: 2012-04-06 13:06:40
Autor: mz
Tani nocleg Poznań

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4f7ec9df$0$1311$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dobre pytanie. Ale nie odpowiada na moje.
Jak znasz jakąś lokalizacje podaj ją. A jak nie to nie rozumie twojego pytania.

Data: 2012-04-06 15:26:36
Autor: Cavallino
Tani nocleg Poznań

Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f7ece47$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Mogę rzucić adresami z mojej okolicy, gdzie pokój zaczyna się gdzieś od 120 zł.
Ale nie wiem czy to ma sens i czy o takie "tanio" Ci chodzi.
W porównaniu do Andersii pewnie to jest tanio, ale hostale w centrum miasta wyjdzie prawie połowę taniej, dlatego pytam o kryterium.

Data: 2012-04-11 07:04:56
Autor: mz
Tani nocleg Poznań

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4f7eef05$0$1317$65785112news.neostrada.pl...

[...]

jeśli 120 zł za 4 osoby to ok. Chodzi mi o nocleg dla mnie, zonki i dzieciaków jak przylecimy samolotem. Nie uśmiecha mi sie jechać jeszcze z 300 km po kilkugodzinach w samolocie a wcześniej Bóg wie ilu na lotnisku. Więc nie chodzi mi o jakieś luksusy a o miejsce do przyłożenia głowy.

Data: 2012-04-11 08:35:59
Autor: Cavallino
Tani nocleg Poznań

[...]

jeśli 120 zł za 4 osoby to ok.

Nie, za 1 lub 2 osoby.
Za 30 zł/os może być ciężko znaleźć cokolwiek w każdym dużym mieście.
Nawet hostele są dużo droższe.
Już lepiej próbować wyjechać z miasta i szukać czegoś przy drodze, ale nadal obstawiam, że musiałbyś jeszcze trochę dopłacić.

Data: 2012-04-11 08:50:14
Autor: mz
Tani nocleg Poznań

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4f852645$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O to mi mi chodzi. Zakładam, że nawet bardzo zmęczony dam radę przejechac kilka kilometrów poza Poznań krajową 11. Nie szukam noclegu w samym Poznaniu lecz poza nim przy DK 11.

Data: 2012-04-11 09:01:15
Autor: Cavallino
Tani nocleg Poznań

[...]

Warto napisać w którym kierunku chyba? ;-)

Data: 2012-04-11 09:21:58
Autor: mz
Tani nocleg Poznań

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4f852c30$0$26694$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Myślałem, że ok 4 - 5 h jedzie sie tylko w jednym kierunku z Poznania DK11  ale ok w kierunku północnym. Czyli na Kołobrzeg, Koszalin.

Data: 2012-04-11 09:36:10
Autor: Cavallino
Tani nocleg Poznań

Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f85311b$0$1309$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Mylisz się, na Śląsk jedzie się dłużej.

ale ok w kierunku północnym. Czyli na Kołobrzeg, Koszalin.

No to niestety nie pomogę, znam bardziej odwrotny kierunek.

Data: 2012-04-06 11:09:19
Autor: =Marcos=
Tani nocleg Poznań
Witam.
Koledzy możecie polecić jakiś fajny a tani hostel w Poznaniu?
Najchętniej w okolicy Przeźmierowa.

Ja spałem w Cinema Paradiso na Jeżycach (http://poznan-hostel.pl/) - niczego sobie, ale to prawie centrum, w strefie płatnego parkowania. Auto zostawiłem ~10 minut pieszo od hostelu poza strefą.
Konkretne śniadanie było w cenie.

--