Tani pojedynczy subwoofer?

Data: 2011-10-12 10:05:47
Autor: Dominik & Co
Tani pojedynczy subwoofer?
Dzie艅 dobry wszystkim,

Mam przy komputerze dwa g艂o艣niczki, graj膮 przyjemnie,
ale z oczywistych przyczyn (rozmiar) praktycznie bez niskich
ton贸w. Poza tym jestem z nich zadowolony, a ponadto s膮 one
niskie (okr膮g艂e) i mieszcz膮 si臋 艂adnie przed monitorem
nie zas艂aniaj膮c obrazu, a znaczna cz臋艣膰 satelit贸w z typowych
2+1 jest za wysoka- wi臋c nie chcia艂bym ich zmienia膰.
Brak miejsca na biurku na postawienie ich gdzie indziej
(w膮sko).

Czy mo偶na gdzie艣 w rozs膮dnej cenie dokupi膰 subwoofer
do tego zestawu? Kto艣 takie cuda (filtr+wzmacniacz+g艂o艣nik)
w og贸le robi? Spotka艂em si臋 z samochodowymi "tubami",
je艣li trzeba, to co艣 si臋 wyrze藕bi (nie problem wyci膮gn膮膰
z kompa +12V), ale mo偶e jest co艣 "komputerowego"?

Jako艣ci HiFi tu nie trzeba, ot, 偶eby troch臋 tych bas贸w
by艂o s艂ycha膰...

Dzi臋ki za pomoc, pozdrawiam,

--
Dominik (& k膮pany)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2011-10-12 11:29:17
Autor: M1SLQ
Tani pojedynczy subwoofer?
Jako艣ci HiFi tu nie trzeba, ot, 偶eby troch臋 tych bas贸w
by艂o s艂ycha膰...

Kupi艂em co艣 takiego
http://xarchiwum.pl/tonsil-subwoofer-aktywny-altus-80-super-okazja-i1462020374.html
do starych komputerowych g艂o艣nik贸w stereo SoundLink SV 840SL.

Sub nie schodzi zbyt nisko ale wart jest swojej ceny. Ca艂o艣膰 gra przyzwoicie, troszk臋 sucho, ale sprawnie broni si臋 jako艣ci膮 d藕wi臋ku w konfrontacji z zestawem Z-2300 od Logitecha.

Pozdrawiam

Data: 2011-10-14 08:41:00
Autor: Dominik & Co
Tani pojedynczy subwoofer?
W dniu 12-10-2011 11:29, M1SLQ rzecze:

Kupi艂em co艣 takiego
http://xarchiwum.pl/tonsil-subwoofer-aktywny-altus-80-super-okazja-i1462020374.html

Tak rz膮d wielko艣ci dro偶ej od tego, czego szukam.
Ale dzi臋ki.

Data: 2011-10-12 13:28:34
Autor: z
Tani pojedynczy subwoofer?
Dominik & Co pisze:

Jako艣ci HiFi tu nie trzeba, ot, 偶eby troch臋 tych bas贸w
by艂o s艂ycha膰...

http://www.ceneo.pl/765018
B臋dziesz zadowolony. Satelity dla mnie dawa艂y za ma艂o wysokich (doda艂em g艂o艣niczki) Na kabelku pokr臋t艂o od si艂y g艂osu (pi臋kna rzecz) + pokr臋t艂o basu na obudowie. Bezproblemowo sobie podepniesz swoje.
Dosta艂em w prezencie od Ery i spodziewa艂em si臋 wielkiego g.
Teraz wszyscy w firmie pytaj膮 co tak 艂adnie gra :-)

Data: 2011-10-14 08:43:46
Autor: Dominik & Co
Tani pojedynczy subwoofer?
W dniu 12-10-2011 13:28, z rzecze:

http://www.ceneo.pl/765018

My艣la艂em nad czym艣 podobnym, samego nowego suba
(nie w zestawie) ze 艣wiec膮 szuka膰.

Ale uda艂o mi si臋 naby膰 za par臋na艣cie z艂otych
subwoofer od Creative P380 i b臋d臋 rze藕bi膰.

Data: 2011-10-14 13:59:05
Autor: Vince
Tani pojedynczy subwoofer?
W Biedronce widzia艂em fajne g艂o艣niczki 90Watt z subwooferem za dwie st贸wy. Nie wiem co s膮 warte, ale za t膮 cen臋 mo偶e warto si臋 pokui膰 o taki subwoofer. Dwie kolumny 90-ki gratis ;)

Pozdrawiam, M.

Tani pojedynczy subwoofer?