Tani pracownik do DG

Data: 2015-04-03 08:38:27
Autor: witek
Tani pracownik do DG
Przemysław Dębski wrote:
Hej, tak mi się wydaje że tutaj najlepiej zapytać.

Żona (nieformalna ;) ) prowadzi jednoosobow± DG. Mam zamiar podpi±ć pod
to swoje różne interesiki, z których czasem wyniknie faktura. Interesiki
s± z raczej poważnymi firmami, czyli pozostaj± ¶lady kto naprawdę
interes prowadzi (oferty, zlecenia i różne inne na których będzie
widnieć moje nazwisko nie Żony). W razie kontroli rozumiem, że ciężko
będzie wytłumaczyć "kto to jest ten pan który widnieje w pani imieniu na
dokumentach, skoro nikogo pani nie zatrudnia". W zwi±zku z tym pytanie,
jak najtaniej się podpi±ć pod działano¶ć żony, żeby wszystko było ok ?
Ja oprócz wszystkiego pracuję na etacie. Oczywistym rozwi±zaniem wydaje
mi się tu umowa zlecenie na jak±¶ najniższ± stawkę, ale może jest jaki¶
inny sposób o którym nie wiem ? Jaki¶ bezpłatny staż albo cu¶ ? :)

Pozdrawiam

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Firmanctwo-czyli-nielegalny-sposob-na-zmniejszenie-zobowiazan-podatkowych-1144090.html

Data: 2015-04-10 19:36:16
Autor: ±ćęłń󶼿
Tani pracownik do DG
"Twoja Gazeta Podatkowa nr 38/2004, strona 12"
Dobre, bo ¶wieże.

-- -- -