Tani roaming

Data: 2011-08-26 10:11:35
Autor: Jaszek
Tani roaming
Witam,

Pytanie jak w temacie, jaki na chwilę obecną operator oferuje najtańszy roaming w strefie UE.
Interesuje mnie zakup prepaida na 14 dniowy wyjazd.
Widziałem ofertę Play 70% zniżki na roaming,
wychodzi
0,48 zł za połączenia wychodzące,
0,16 zł za odebrane oraz
0,16 zł za sms,
czy jest coś lepszego?

J.

Data: 2011-08-26 10:14:05
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Tani roaming
W dniu 2011-08-26 10:11, Jaszek pisze:
[...]

T-Mobile, pakiet 30 minut (rozliczanych minutowo!) lub SMS-ów za 9 zł. Maksymalnie możesz kupić 3 pakiety miesięcznie.

Data: 2011-08-26 20:30:40
Autor:
Tani roaming
Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał(a):
> [...]

T-Mobile, pakiet 30 minut (rozliczanych minutowo!) lub SMS-ów za 9 zł. Maksymalnie możesz kupić 3 pakiety miesięcznie.

pisz tak, aby można było porównać z Play :)

0,30 zł za połączenia wychodzące (minutowo!)
0,53 zł za odebrane oraz
0,30 zł za sms

czyli... nie jest jednoznacznie tańszy

Data: 2011-08-27 09:08:34
Autor: lukket
Tani roaming
W dniu 2011-08-26 22:30, stefan.jazinski@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

0,30 zł za połączenia wychodzące (minutowo!)
0,53 zł za odebrane oraz
0,30 zł za sms

czyli... nie jest jednoznacznie tańszy

Błąd, odebrane też 0,30 zł...

Data: 2011-08-27 00:00:48
Autor: adresss
Tani roaming
On Fri, 26 Aug 2011 10:11:35 +0200, "Jaszek" <j@szek.pl> wrote:

[...]

a co ci bedzie bardziej potrzebne?

1. odbieranie
2. dzwonienie

jezeli 2 to:

ad.2 - to moze kup jakas zdrapke/prepaid np. w Niemczech - moze tam
bedzie taniej na polacze do Polski

np. solomo.de - maja tanio do Polski

--
ThinkXtra

Data: 2011-08-29 10:03:59
Autor: Jaszek
Tani roaming
[...]

Aż tak bardzo nie jestem zdeterminowany :-)
Wziąłem Play'a.
Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.

J.

Data: 2011-08-29 11:02:18
Autor: adresss
Tani roaming
On Mon, 29 Aug 2011 10:03:59 +0200, "Jaszek" <j@szek.pl> wrote:

[...]

ale nie napisales, na czym ci zalezy???? Odbieranie w roamingu czy
dzwonienie w roamingu?

--
ThinkXtra

Data: 2011-09-17 22:47:50
Autor: sunwick
Tani roaming
Aż tak bardzo nie jestem zdeterminowany :-)
Wziąłem Play'a.
Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.
i bardzo dobrze zrobiłeś.
dziś przetestowałem play fresh z pakietem na 7 dni przy okazji wizyty
w Berlinie.
Dzwonilem do Polski, Grecji, na Cypr, wysyłałem sms'y i odbierałem
wszystkie połączenia.
Połączenia były tak tanie że doznałem szoku - znajomi jak się
dowiedzieli ile płace to wszyscy pożyczali ode mnie telefon :)))
- ceny: 16gr-sms/16gr-odebranie/51gr-wykonanie

Za miesiąc lecę do Szkocji i włącze pakiet - z tymże na 14 dni :-)

Data: 2011-10-22 10:30:50
Autor: sunwick
Tani roaming

Za miesiąc lecę do Szkocji i włącze pakiet - z tymże na 14 dni :-)
i kicha - nie włącze bo play zamknął promocję dla fresha, zostałą
tylko dla firm :(
zostaje tylko tansze kupowanie doladowan na orange na allegro i
finalnie wyjdzie jakieś 40% taniej

Tani roaming