Tani serwis w Warszawce? Centrowanie/zaplatanie

Data: 2009-04-07 22:52:17
Autor: akara0
Tani serwis w Warszawce? Centrowanie/zaplatanie
Uzytkownik <zombie32167@...> napisal
Szukam jakiegos taniego serwisu w wawie, wiadomo ma byc tani i
porzadny. Niestety nie mam swietnych doswiadczen z serwisami, raz
bubek jakis chcial 40zl za pare przekrecen kluczem(leciutka centra
boczna, 2 szprychy a ja zapomnialem klucza, zajelo mu to jakies 5 min
a ja patrzylem), innym razem w innym serwisie ktos mi kolo tylne
wycentrowal tak ze za kij bym w rame nie wsadzil bo centrowal tak jak
przednie. Jak poszedlem pokazac to chcial 20zl za ponowne
centorowanie... #@$%^#@$. Jakies lokacje znacie?
daj namiary któz to, bedzie wiadomo co omijac

Tani serwis w Warszawce? Centrowanie/zaplatanie