[?] Tani skuter na dojazdy do pracy - jaki wybrać

Data: 2009-09-02 10:49:02
Autor: Magic
[?] Tani skuter na dojazdy do pracy - jaki wybrać
Witek.
Najlepiej zadaj to pytanie na www.skutery.net .
Ze swej strony mogę doradzić kupno używanego za to dobrego, i to takiego który ma dobrego importera w Polsce albo dobry dostęp do części na rynku wtórnym. Większość chińczyków jest naprawialna przez wymianę całości. Ja celowałbym w Yamahę, Hondę lub Peugeota. Aprilia ma świeżego importera, więc nie wiadomo jak się będzie sprawował. Ze skośnookich najlepiej radzą sobie Keeway i SYM.
Weź też pod uwagę swoje gabaryty. Ja, przy 188 cm i 100 kg, bezproblemowo zmieściłem się tylko na Peugeocie Elyseo.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

[?] Tani skuter na dojazdy do pracy - jaki wybrać