Tani skuter na dojazdy do pracy - jaki wybrać

Data: 2009-09-02 04:32:47
Autor: Artur Zabroński
Tani skuter na dojazdy do pracy - jaki wybrać
On 2 Wrz, 08:54, "kowal" <mkowalski.u...@skrzynka.getin.pl> wrote:
Witam,

Noszę się z zamiarem kupna jakiegoś jednośladu, którym dojeżdżałbym do roboty
(9 km po mieście) do 50 cm3. Najlepiej żeby był w miarę tani i się nie psuł. I
chociaż pewnie tani skuter nie jest dobry, a dobry skuter nie jest tani, to
pomóżcie mi coś wybrać w przedziale cenowym do 3 kpln. Skuter na pewno nie
służyłby mi do ścigania się, ani do żadnych sportów ekstremalnych, więc nie
musi mieć żadnych bajerów, może to być zwykły, najprostszy model, wystarczy
żeby dał się rozpędzić po asfalcie do 50 - 60 kmh. W internecie znalazłem
skuter Colliber marki Kingway za przystępną cenę (2200 pln), który na oko by
mi wystarczył, ale czytałem, że jest on mocno awaryjny i często się psuje.
Może ktoś miał do czynienia z marką Kingway?
Celuj w używany markowy sprzęt którego jest sensowna ilość na rynku
(części zamienne itd.), daj sobie spokoj z chińskimi wyrobami no
chyba, że chcesz żeby wywalili Cię z roboty za nagminne spóźnienia ;-)

--
Artur

Tani skuter na dojazdy do pracy - jaki wybrać