Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-07 20:39:03
Autor: dl00lb
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))
Zeby w miare to palilo, ale gabarytem bylo jak najwieksze :)) (Wiem takie rzeczy to tylko w Erze...) Ale moze ktos cos sensownego doradzi ? Co polecacie drodzy uzytkownicy ? :)

Np ja mam takie pomysly:

Bmw 525 TDS - moze do oszczednych nie nalezy... Ale dosc sporawe autko :) I chyba solidne ?

Ktos ma lepsze propozycje ? :)

Data: 2009-12-07 12:48:48
Autor: Przemek
On 7 Gru, 20:39, dl00lb <alej...@wdupie.pl> wrote:
[...]

Omega 2.5TD lub DTI?
Moja pali ~7l ON na 100km. Jak dla mnie całkiem znośnie, do tego napęd
po właściwej stronie auta :)

pozdr
Przemek

Data: 2009-12-07 22:19:59
Autor: dl00lb
Przemek pisze:

Omega 2.5TD lub DTI?
Moja pali ~7l ON na 100km. Jak dla mnie całkiem znośnie, do tego napęd
po właściwej stronie auta :)

O wlasnie ! O takie auta mi chodzi, do 10.000 max ! Co do Omegi, strasznie bym chcial, ale kumpel mnie zrazil. Mial 2,5 TDS (podobno to kiepskie silniki ?) - one sa z Beemki ? Mial ja w automacie, niby nic mu sie nie dzialo ale strasznie sie bal ze padnie skrzynia i sprzedal ja ;) Aha narzekal ze duzo pali :|

Data: 2009-12-07 15:20:22
Autor: hamberg
On 7 Gru, 22:19, dl00lb <alej...@wdupie.pl> wrote:
Przemek pisze:

> [...]

kiepskie silniki ?) - one sa z Beemki ? Mial ja w automacie, niby nic mu
sie nie dzialo ale strasznie sie bal ze padnie skrzynia i sprzedal ja ;)

no to lancia kappa 2.4 JTD- na silnik tutaj nie mozna narzekac ani na
reszte auta. Zdecydowanie pojemny :)

Wada - rzadkie auto

Data: 2009-12-10 08:49:49
Autor: Lagod
W dniu 2009-12-07 22:19, dl00lb pisze:
Przemek pisze:

[...]

Toyota Picnic. 2.2 TD Mi pali 8l. 10 letnia ~20kzł. Bezawaryjna, tylko czy Ci silnik wystarczy...

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2009-12-10 08:50:37
Autor: Lagod
Tani, solidny, jak największy, w miar e palący, diesel - jaki ? :)))
 Mi pali 8l.

w mieście oczywiście.
w tresie ~6,6
--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2009-12-07 20:54:22
Autor: Jurand

Użytkownik "dl00lb" <alejaja@wdupie.pl> napisał w wiadomości news:hfjlkr$809$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, mam propozycję, żebyś podał przedział cenowy.

Jurand.

Data: 2009-12-07 20:57:26
Autor: dl00lb
Jurand pisze:

Tak, mam propozycję, żebyś podał przedział cenowy.

aaaaaaa no tak ;)) jak najtaniej ;)))

Data: 2009-12-07 21:06:07
Autor: Karolek
dl00lb pisze:
Jurand pisze:

Tak, mam propozycję, żebyś podał przedział cenowy.

aaaaaaa no tak ;)) jak najtaniej ;)))

To znaczy ile?
Dla jednego to bedzie 1000zl, a dla innego 50000zl.

--
Karolek

Data: 2009-12-07 21:18:13
Autor: Jurand

Użytkownik "dl00lb" <alejaja@wdupie.pl> napisał w wiadomości news:hfjmn9$cdc$1inews.gazeta.pl...
Jurand pisze:

Tak, mam propozycję, żebyś podał przedział cenowy.

aaaaaaa no tak ;)) jak najtaniej ;)))

To ZIŁ-a kup.

Jurand.

Data: 2009-12-08 08:28:11
Autor: Pan Piskorz
Tani, solidny, jak największy, w miar e palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-10 22:00:57
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 07 Dec 2009 20:57:26 +0100, dl00lb napisał(a):

Tak, mam propozycję, żebyś podał przedział cenowy.

aaaaaaa no tak ;)) jak najtaniej ;)))

Granada kombi 2.3 D. --
     ___________ (R)

Data: 2009-12-07 21:45:35
Autor: J.F.
Tani, solidny, jak największy, w miare palšcy, diesel - jaki ? :)))
On Mon, 07 Dec 2009 20:39:03 +0100,  dl00lb wrote:
Np ja mam takie pomysly:
Bmw 525 TDS - moze do oszczednych nie nalezy... Ale dosc sporawe autko :) I chyba solidne ?

Wcale nie jest sporawe. Ciasne jest.

J.

Data: 2009-12-07 22:32:12
Autor: Adam Szewczak
[...]

    BMW i Omega mialy te same silniki - urband legend niesie ze glowice w nik pekaly (nie mialem to nie wiem dokladnie)
Ale z tego co piszesz to

Volvo kombi (w starych byly silniki z VW LT ;P)
XM kombi 2.1TD (chyba najwieksze kombi, ponoc ledwo na lawete wchodzi ;P)
Merc kombi (najlepiej beczka bo ja kazdy kowal naprawi)

I tu dochodzimy jeszcze do pytania, do czego tak wielkie kombi potrzebujesz, moze kupic jakiegos van'a ?
Fiat Ulysee/Pug 806/Citroen Evasion/Lancia Zeta
VW Sharan
itd itp

PZDr
Adam

Data: 2009-12-07 14:10:50
Autor: Artur Kaszak
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))
On Dec 7, 10:32 pm, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
wrote:
Użytkownik "dl00lb" <alej...@wdupie.pl> napisał w wiadomościnews:hfjlkr$809$1inews.gazeta.pl...
    BMW i Omega mialy te same silniki - urband legend niesie ze glowice w
nik pekaly (nie mialem to nie wiem dokladnie)

Pekały, ale wtórnie, po "padzie" pompy wody - która w tych silnikach
jest kiepska. Po zakupie wymienić na metalową i będzie ok.

Samo BMW 5 - wygodny, trwały (zwłaszcza te starsze). Ale duży to
niespecjalnie, zwłaszcza w środku. Jak to segment premium, zawsze ciut
mniejsze niż by wskazywała klasa.

Pozdr.,
A.

Data: 2009-12-08 17:38:27
Autor: Karolek
wrote:
[...]

Prawda.

która w tych silnikach
jest kiepska. Po zakupie wymienić na metalową i będzie ok.

A to nie do konca prawda. Pompa ma po prostu plastikowy wirnik, a ze rozrzadu sie nie wymienia to i pompy nikt nie rusza i tak po 15 latach potrafi sie niespodziewanie wirnik urwac :>

Samo BMW 5 - wygodny, trwały (zwłaszcza te starsze). Ale duży to
niespecjalnie, zwłaszcza w środku. Jak to segment premium, zawsze ciut
mniejsze niż by wskazywała klasa.

Zgadza sie.

--
Karolek

Data: 2009-12-07 22:37:53
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-12-07, Adam Szewczak <horses@usuĂą.poczta.onet.pl> wrote:

Volvo kombi (w starych byly silniki z VW LT ;P)

850 z silnikiem 2.5TDI - bardzo udana konstrukcja.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-12-08 02:53:12
Autor: dl00lb
Krzysiek Kielczewski pisze:

850 z silnikiem 2.5TDI - bardzo udana konstrukcja.

I to jest chyba strzal w 10 % ! :)))
Ze ja na to nie wpadlem :)) Genialne kwadratowe auto ! Haha :))) I jestem w szoku odnosnie tego diesla, 2.5 TDI 140 KM i spalanie max podobno 8,6 :|

Tylko strasznie malo ich ! :((( I benzyna a diesel jest roznica w cenie :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7025116
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8089767

Takie karawany ;)) Ale fajne :)

Bardzo chetnie poczytam od ludzi ktorzy mieli badz maja ten model Volvo, chyba ze ktos ma w benzynie i tez poleci konretny silnik jakis ? :)

Data: 2009-12-08 03:01:33
Autor: dl00lb
dl00lb pisze:

Bardzo chetnie poczytam od ludzi ktorzy mieli badz maja ten model Volvo, chyba ze ktos ma w benzynie i tez poleci konretny silnik jakis ? :)

Nie, jednak za duzo to pali w benzynie ://

Data: 2009-12-08 07:30:20
Autor: Grejon
Tani, solidny, jak największy, w miar e palący, diesel - jaki ? :)) )

Data: 2009-12-08 11:07:46
Autor: Jacek
Tani, solidny, jak największy, w miare p alący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-08 14:27:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-12-08, Jacek <monia@spam-wp.pl> wrote:

I to jest chyba strzal w 10 % ! :)))
Ze ja na to nie wpadlem :)) Genialne kwadratowe auto ! Haha :))) I jestem w szoku odnosnie tego diesla, 2.5 TDI 140 KM i spalanie max podobno 8,6 :|

Ten silnik z automatem pali mi 7,8 po DC
Ponoc bez automatu to litr mniej, a jak jest sedan to jeszcze mniej

Mi pali w DC 7-7.3. W trasie to zależy od kierowcy, od 6.0 do 7.5 :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-12-08 18:27:40
Autor: V-Tec
On 2009-12-07, Adam Szewczak <horses@usuĂą.poczta.onet.pl> wrote:

Volvo kombi (w starych byly silniki z VW LT ;P)

850 z silnikiem 2.5TDI - bardzo udana konstrukcja.

tudzież S70/V70 I 2.5TDI - ta sama konstrukcja, ładniejsze nadwozie i wnętrze. Mało pali jak na rozmiar i osiągi, ale naprawy tanie nie będą.

--
pozdr,
W.

Data: 2009-12-08 21:17:21
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-12-08, V-Tec <v_tec@zatega.pl> wrote:

[...]

A co w nich takiego drogi do naprawy jest?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-12-09 07:42:09
Autor: V-Tec
Tani, solidny, jak największy, w miar e palący, diesel - jaki ? : )))

Data: 2009-12-09 08:02:57
Autor: Krzysiek Kielczewski
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-09 08:08:54
Autor: V-Tec
Tani, solidny, jak największy, w miar e palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-09 08:28:17
Autor: V-Tec
Tani, solidny, jak największy, w miar e palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-09 08:39:28
Autor: Krzysiek Kielczewski
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-09 08:38:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-09 09:50:44
Autor: V-Tec
Tani, solidny, jak największy, w miar e palący, diesel - ja ki ? :)))

Data: 2009-12-09 10:10:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-12 21:32:40
Autor: V-Tec
On 2009-12-09, V-Tec <v_tec@zatega.pl> wrote:

Rzuć okiem na jakiś cennik to zobaczysz jakie części można kupić (i
wymienić)
nie mam nic pod ręką, mógłbyś rzucić jakimś linkiem?

sklep.intercars.com.pl

rzeczywiście, u mnie trzeba było całe wahacze wymieniać. Jeszcze taka ciekawostka, moja rozmowa w warsztacie:

ja: ile kosztuje odczytanie błędów z 2.5tdi r5 od audi?
mechanik: 70
j: a jeśli ten silnik jest w obudowie volvo?
m: a to 80

to w temacie cen :) A, łożyska też jakieś tanie nie są, choć najświeższych cen nie znam i pewno znów mnie zagniesz jakąś hurtową ceną ze zniżką 40% ;)

--
Pozdrawiam,
W.

Data: 2009-12-13 10:46:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-12-12, V-Tec <v_tec@zatega.pl> wrote:

ja: ile kosztuje odczytanie błędów z 2.5tdi r5 od audi?
mechanik: 70
j: a jeśli ten silnik jest w obudowie volvo?
m: a to 80

Biorąc pod uwagę gdzie w volvo jest gniazdo ODB2 to bym nawymyślał od
naciągaczy i pojechał gdzie indziej...

to w temacie cen :) A, łożyska też jakieś tanie nie są, choć najświeższych cen nie znam i pewno znów mnie zagniesz jakąś hurtową ceną ze zniżką 40% ;)

Żadnych hurtowych cen nie wyciągałem :)

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-12-08 02:46:01
Autor: dl00lb
Adam Szewczak pisze:

Volvo kombi (w starych byly silniki z VW LT ;P)

Tak, tak, tak :)))

XM kombi 2.1TD (chyba najwieksze kombi, ponoc ledwo na lawete wchodzi ;P)

Eee, jakos nie lubie Citroenów, boje sie tych aut :)

Merc kombi (najlepiej beczka bo ja kazdy kowal naprawi)

Merolki fajne, ale z czesciami chyba juz nie za ciekawie, w sensie cenowo ?

I tu dochodzimy jeszcze do pytania, do czego tak wielkie kombi potrzebujesz, moze kupic jakiegos van'a ?

A wiesz co, jak nigdy nie nawidzilem aut kombi, tak naszla mnie jakas glupia ochota :) I zaczynaja mi sie strasznie kombiaki podobac ;)

Data: 2009-12-08 09:15:54
Autor: Bydlę
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-07 22:36:24
Autor: Michał
[...]

Renault Safrane ;) - chyba ostatni raz kiedy to moge polecić :) (czas leci)

powinno być większe od 5 z tego rocznika, cos jak 7 torche bardziej dopasione niż 7 z początków produkcji i mniej niż 7 z końca prod. safrane.
"konstrukcyjnie" (koncepcja) przypomina to nowe 5 GT.

Tylko nie znam diesli.... co to wogóle jest i czy było coś poza 2.5
i czy wyposarzenie jakiekolwiek tam jest i czy ciche.

Aha powinno być bezpieczniejsze.

solidniejsze i delikatnie większe od w124, cichsze (od okulara też).

ew. kup w140 :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-07 22:44:17
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

Aha powinno być bezpieczniejsze.

solidniejsze i delikatnie większe od w124, cichsze (od okulara też).

Aha ceny: tak od 4k może i pojedźi 40kkm bez dokładania $$$.

tak od 9k mozesz mieć navi, xenony i esp.

skóra itp... to zależy, fotele fajne te z 14 guzikami memory,
kierownica memory, lusterka memory itp... gada o wszystkim co mu się dzieje

wersje te dobre to: baccara (1992..1996) i initale (1996...2001)

aha częsci moga być ze 2x droższe niz bmw czy merc, ale dramatów (poza wyjątkami ;) ) nie ma.

pozdrawiam.

Data: 2009-12-07 22:48:53
Autor: Michał
> [...]

aha częsci moga być ze 2x droższe niz bmw czy merc, ale dramatów (poza wyjątkami ;) ) nie ma.

A i 3 rzecz kupuj od kogoś kto miał kase (i wymieniał),
lub od kogoś kto nie miał i nie zrobił nim wiecej niż 15kkm :)
bo go nie było stać na bęzyne (oszczędna bęzyna pali 16...17, niektórzy to nazywają 11).

lub od maniaka (są tacy).

pozdrawiam.

Data: 2009-12-08 02:42:05
Autor: dl00lb
  Michał pisze:

[...]

Safrane moze i by uszlo, moj nauczyciel dawno temu kiedy chodzilem do szkoly mial owy model. Pytalem, i chwalil nawet bardzo :) Co do diesla byl silnik 2.2 TD ale tylko 113 KM :(Podobno max spalanie 9,8. Hmm, pisza i mowia ze solidne auto i rzadko spotykane, ale nie doceniane. Ja narazie podziekuje :)

Co do W140, bryka fajna ale troche za dobry egzemplarz trzeba wybulic :/

Data: 2009-12-08 02:42:02
Autor: Michał
> [...]

Co do W140, bryka fajna ale troche za dobry egzemplarz trzeba wybulic :/

oo to były 2.2 :) - nie nie kupuj 2.2, 140koni też >>nie jeździ<<.

9.8 hmmm... ta akurat :) ja mam 17.4 ale to bęzyna zimą
(tak da się zrobic 7.3 jak się bardzo uprzeć w "trasie").

solinde częściej spotykane i za darmo w zasadzie teraz :)

Co do w140 cuda się zdarzaja - serio, przeciez to konstrukcja z 1991.
za 10k na moje oko bez problemów, a to wielkie i pali to ze 2k do stargowania
im większy ten silnik będzie tym tańszy w zakupie ;)

pozdrawiam.

Data: 2009-12-08 11:26:38
Autor: Scyzoryk
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-08 18:09:43
Autor: V-Tec
Scyzoryk pisze:
Co do w140 cuda się zdarzaja - serio, przeciez to konstrukcja z 1991.
za 10k na moje oko bez problemów, a to wielkie i pali to ze 2k do stargowania
im większy ten silnik będzie tym tańszy w zakupie ;)

i droższy w eksploatacji ;)

koniecznie " budyniu"

nie przypominam sobie w140 "w budyniu".

--
pozdr,
W.

Data: 2009-12-09 00:34:48
Autor: dl00lb
Tani, solidny, jak największy, w miar e palący, diesel - jaki ? :)))
Data: 2009-12-09 08:05:41
Autor: V-Tec
[OT ]Re: Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)) )

Data: 2009-12-09 09:28:15
Autor: dl00lb
[OT ]Re: Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :) ))

Data: 2009-12-09 22:14:05
Autor: venioo
dl00lb pisze:
Bmw 525 TDS - moze do oszczednych nie nalezy... Ale dosc sporawe autko :) I chyba solidne ?

Ktos ma lepsze propozycje ? :)

Xantia II 1,9td :)
Z klimatyzacja i 4 poduszkami, sterowanie radiem w kierownicy, podlokietnik, a to wszystko za rozsadne pieniadze.

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))