Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-07 12:48:48
Autor: Przemek
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))
On 7 Gru, 20:39, dl00lb <alej...@wdupie.pl> wrote:
Zeby w miare to palilo, ale gabarytem bylo jak najwieksze :)) (Wiem
takie rzeczy to tylko w Erze...) Ale moze ktos cos sensownego doradzi ?
Co polecacie drodzy uzytkownicy ? :)

Np ja mam takie pomysly:

Bmw 525 TDS - moze do oszczednych nie nalezy... Ale dosc sporawe autko
:) I chyba solidne ?

Ktos ma lepsze propozycje ? :)

Omega 2.5TD lub DTI?
Moja pali ~7l ON na 100km. Jak dla mnie całkiem znośnie, do tego napęd
po właściwej stronie auta :)

pozdr
Przemek

Data: 2009-12-07 22:19:59
Autor: dl00lb
Przemek pisze:

Omega 2.5TD lub DTI?
Moja pali ~7l ON na 100km. Jak dla mnie całkiem znośnie, do tego napęd
po właściwej stronie auta :)

O wlasnie ! O takie auta mi chodzi, do 10.000 max ! Co do Omegi, strasznie bym chcial, ale kumpel mnie zrazil. Mial 2,5 TDS (podobno to kiepskie silniki ?) - one sa z Beemki ? Mial ja w automacie, niby nic mu sie nie dzialo ale strasznie sie bal ze padnie skrzynia i sprzedal ja ;) Aha narzekal ze duzo pali :|

Data: 2009-12-07 15:20:22
Autor: hamberg
On 7 Gru, 22:19, dl00lb <alej...@wdupie.pl> wrote:
Przemek pisze:

> [...]

kiepskie silniki ?) - one sa z Beemki ? Mial ja w automacie, niby nic mu
sie nie dzialo ale strasznie sie bal ze padnie skrzynia i sprzedal ja ;)

no to lancia kappa 2.4 JTD- na silnik tutaj nie mozna narzekac ani na
reszte auta. Zdecydowanie pojemny :)

Wada - rzadkie auto

Data: 2009-12-10 08:49:49
Autor: Lagod
W dniu 2009-12-07 22:19, dl00lb pisze:
Przemek pisze:

[...]

Toyota Picnic. 2.2 TD Mi pali 8l. 10 letnia ~20kzł. Bezawaryjna, tylko czy Ci silnik wystarczy...

--

Data: 2009-12-10 08:50:37
Autor: Lagod
Tani, solidny, jak największy, w miar e palący, diesel - jaki ? :)))
 Mi pali 8l.

w mieście oczywiście.
w tresie ~6,6
--

Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))