Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-07 22:36:24
Autor: Michał
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))
Np ja mam takie pomysly:

Bmw 525 TDS - moze do oszczednych nie nalezy... Ale dosc sporawe autko :) I chyba solidne ?

Ktos ma lepsze propozycje ? :)

Renault Safrane ;) - chyba ostatni raz kiedy to moge polecić :) (czas leci)

powinno być większe od 5 z tego rocznika, cos jak 7 torche bardziej dopasione niż 7 z początków produkcji i mniej niż 7 z końca prod. safrane.
"konstrukcyjnie" (koncepcja) przypomina to nowe 5 GT.

Tylko nie znam diesli.... co to wogóle jest i czy było coś poza 2.5
i czy wyposarzenie jakiekolwiek tam jest i czy ciche.

Aha powinno być bezpieczniejsze.

solidniejsze i delikatnie większe od w124, cichsze (od okulara też).

ew. kup w140 :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-07 22:44:17
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

Aha powinno być bezpieczniejsze.

solidniejsze i delikatnie większe od w124, cichsze (od okulara też).

Aha ceny: tak od 4k może i pojedźi 40kkm bez dokładania $$$.

tak od 9k mozesz mieć navi, xenony i esp.

skóra itp... to zależy, fotele fajne te z 14 guzikami memory,
kierownica memory, lusterka memory itp... gada o wszystkim co mu się dzieje

wersje te dobre to: baccara (1992..1996) i initale (1996...2001)

aha częsci moga być ze 2x droższe niz bmw czy merc, ale dramatów (poza wyjątkami ;) ) nie ma.

pozdrawiam.

Data: 2009-12-07 22:48:53
Autor: Michał
> [...]

aha częsci moga być ze 2x droższe niz bmw czy merc, ale dramatów (poza wyjątkami ;) ) nie ma.

A i 3 rzecz kupuj od kogoś kto miał kase (i wymieniał),
lub od kogoś kto nie miał i nie zrobił nim wiecej niż 15kkm :)
bo go nie było stać na bęzyne (oszczędna bęzyna pali 16...17, niektórzy to nazywają 11).

lub od maniaka (są tacy).

pozdrawiam.

Data: 2009-12-08 02:42:05
Autor: dl00lb
  Michał pisze:

[...]

Safrane moze i by uszlo, moj nauczyciel dawno temu kiedy chodzilem do szkoly mial owy model. Pytalem, i chwalil nawet bardzo :) Co do diesla byl silnik 2.2 TD ale tylko 113 KM :(Podobno max spalanie 9,8. Hmm, pisza i mowia ze solidne auto i rzadko spotykane, ale nie doceniane. Ja narazie podziekuje :)

Co do W140, bryka fajna ale troche za dobry egzemplarz trzeba wybulic :/

Data: 2009-12-08 02:42:02
Autor: Michał
> [...]

Co do W140, bryka fajna ale troche za dobry egzemplarz trzeba wybulic :/

oo to były 2.2 :) - nie nie kupuj 2.2, 140koni też >>nie jeździ<<.

9.8 hmmm... ta akurat :) ja mam 17.4 ale to bęzyna zimą
(tak da się zrobic 7.3 jak się bardzo uprzeć w "trasie").

solinde częściej spotykane i za darmo w zasadzie teraz :)

Co do w140 cuda się zdarzaja - serio, przeciez to konstrukcja z 1991.
za 10k na moje oko bez problemów, a to wielkie i pali to ze 2k do stargowania
im większy ten silnik będzie tym tańszy w zakupie ;)

pozdrawiam.

Data: 2009-12-08 11:26:38
Autor: Scyzoryk
Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))

Data: 2009-12-08 18:09:43
Autor: V-Tec
Scyzoryk pisze:
Co do w140 cuda się zdarzaja - serio, przeciez to konstrukcja z 1991.
za 10k na moje oko bez problemów, a to wielkie i pali to ze 2k do stargowania
im większy ten silnik będzie tym tańszy w zakupie ;)

i droższy w eksploatacji ;)

koniecznie " budyniu"

nie przypominam sobie w140 "w budyniu".

--
pozdr,
W.

Tani, solidny, jak największy, w miare palący, diesel - jaki ? :)))