Tani telefon na osobisty hotspot

Data: 2014-04-30 14:17:03
Autor: hubert depesz lubaczewski
Tani telefon na osobisty hotspot
hej
szukam telefonu, może być używany, na osobisty hotspot i do
okazjonalnych rozmów. 99% użycia to będzie użyczanie połączenia
komórkowego laptopwi.

Nie szukam żadnych funkcji, może nie być aparatu, czytnika kart, nic
innego - wystarczy, że da się wybrać numer i włączyć (i wyłączyć)
"personal hotspot" - przez wifi, i z jakimÅ› szyfrowaniem.

Dodatkowo - nie chcę się tym telefonem "bawić" - idea jest taka, że
kupuję, wkładam sima, daję osobie która ma używać, pokazuję co "kliknąć"
i po 5 minutach temat załatwiony.

Czego szukać? Jaki(e) model(e)?

depesz

--
The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
                                                             http://depesz.com/

Data: 2014-04-30 12:51:13
Autor: masti
Tani telefon na osobisty hotspot
Dnia pięknego Wed, 30 Apr 2014 14:17:03 +0200 osobnik zwany hubert depesz
lubaczewski napisał:

Czego szukać? Jaki(e) model(e)?

najprostszego Androida. Ja uzywam HTC wildfire bo mały

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-01 14:09:12
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2014-04-30, masti <gone@to.hell> wrote:
Czego szukać? Jaki(e) model(e)?
najprostszego Androida. Ja uzywam HTC wildfire bo mały

Tu: http://www.ceneo.pl/7818011 piszą, że kosztuje od 350 pln. Liczyłem
na coś tańszego.

Czy np. "Samsung GALAXY Y GT-S5360" też wystarczy? 199pln wydaje się być
rozsÄ…dniejsze...

Czy w androidach "hotspot" jest w standardzie czy trzeba
dokupić/ściągnąć jakąś apkę? Zdecydowanie wolę rozwiązanie "kupuję
aparat i nic więcej nie muszę robić".

depesz

Data: 2014-05-03 02:04:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tani telefon na osobisty hotspot

"hubert depesz lubaczewski" 84q93b-rd6.ln1@depesz.com

Czy w androidach "hotspot" jest w standardzie czy trzeba
dokupiæ/¶ci±gn±æ jak±¶ apkê? Zdecydowanie wolê rozwi±zanie
"kupujê aparat i nic wiêcej nie muszê robiæ".

Aplikacje kieruj± do ustawieñ, czyli niewiele pomagaj±.
Zamiast jednego klikniêcia w wid¿et, trzeba klikn±æ ze
dwa razy czy trzy, ale wid¿et jest bardziej zawodny.

U mnie dwa klikniêcia na ustawienie HotSpotu i jedno
na wyj¶cie z ustawieñ. Tako¿ z wy³±czeniem, chyba ¿e
pominê wychodzenie z ustawieñ.

Aplikacji jest sporo -- IMO nie maja one sensu.

Jaki telefon? IMO najtañszy, mo¿e byæ nawet jako¶
(BT, GPS, szyba ekranu, slot na SD...) uszkodzony.
Byæ mo¿e Ace (ma³o pamiêci) z uszkodzonym ekranem
da³oby siê kupiæ za 3 dychy. :) Mo¿e tak byæ, ¿e
mo¿na z takiego telefonu korzystaæ, choæ ekran
jest pot³uczony.

Jaki¶ piêcioletni Ideos (niegdy¶ szlagier pomagaj±cy
Wojewódzkiemu w docieraniu z punktu A do punktu G)
mo¿e byæ za szklan± flaszkê. :) I rozmawiaæ mo¿na,
i na HotSpot nadaje siê.

Data: 2014-04-30 14:42:19
Autor: J.F
Tani telefon na osobisty hotspot
Użytkownik "hubert depesz lubaczewski"  napisaÅ‚
Nie szukam żadnych funkcji, może nie być aparatu, czytnika kart, nic
innego - wystarczy, że da się wybrać numer i włączyć (i wyłączyć)
"personal hotspot" - przez wifi, i z jakimÅ› szyfrowaniem.

Androidy maja to chyba wszystkie z natury.

J.

Data: 2014-04-30 15:39:39
Autor: JoteR
[...]

Czegoś "bezsystemowego", co nie wymaga gigaherców do utrzymania samego siebie przy życiu i - co za tym idzie - nie musi wędrować co noc na smycz ładowarki.
A w ogóle - musi to być telefon?

JoteR

Data: 2014-05-01 12:02:18
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2014-04-30, JoteR <usenet@interia.eu> wrote:
Czegoś "bezsystemowego", co nie wymaga gigaherców do utrzymania samego siebie przy życiu i - co za tym idzie - nie musi wędrować co noc na smycz ładowarki.
A w ogóle - musi to być telefon?

tak, bo raz na jakiś czas będę chciał zadzwonić. pewnie z raz czy dwa na
miesiÄ…c.

depesz

Data: 2014-05-01 13:22:39
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-05-01 12:02, hubert depesz lubaczewski pisze:

Czegoś "bezsystemowego", co nie wymaga gigaherców do utrzymania samego
siebie przy życiu i - co za tym idzie - nie musi wędrować co noc na smycz
Å‚adowarki.
A w ogóle - musi to być telefon?

tak, bo raz na jakiś czas będę chciał zadzwonić. pewnie z raz czy dwa na
miesiÄ…c.

Może coś z dualsimem? Będzie telefon i modem/router w jednym. Słabe Goclevery kosztują poniżej 300 zł.

depesz

Jaki ten świat mały :-)

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2014-05-01 14:10:50
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2014-05-01, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:
tak, bo raz na jakiś czas będę chciał zadzwonić. pewnie z raz czy dwa na
miesiÄ…c.
Może coś z dualsimem? Będzie telefon i modem/router w jednym. Słabe Goclevery kosztują poniżej 300 zł.

Eeee. A czemu miałoby mieć sens mieć dwa simy? Nie pytam "agresywnie"
- po prostu nie myślałem o dual simach, bo jakoś nigdy nie widziałem
(dla mnie!) zastosowania.

depesz
Jaki ten świat mały :-)

Hmm... nie kojarzę. Jedyny "alex" jaki znam używa zdecydowanie innej
domeny.

depesz

Data: 2014-05-01 19:37:12
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-05-01 14:10, hubert depesz lubaczewski pisze:

[...]

Bo zawsze masz go przy sobie -> mając smartfon zawsze przy sobie, ZAWSZE masz modem/router przy sobie. Bardzo wygodne. A na dłuższą sesję możesz podpiąć via usb.
Jedna karta sim do rozmów, druga do netu.

depesz
Jaki ten świat mały :-)

Hmm... nie kojarzę. Jedyny "alex" jaki znam używa zdecydowanie innej
domeny.

Fani Davida "Dave'a", Martina  i Andrew "Andy'ego" zawsze sÄ… mile widziani :-)

Data: 2014-04-30 17:03:11
Autor: Chris
W dniu 2014-04-30 14:17, hubert depesz lubaczewski pisze:
[...]

Nokia N95

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-30 20:58:06
Autor: ToMasz
W dniu 30.04.2014 14:17, hubert depesz lubaczewski pisze:
[...]

opis pasuje do modemu zte mf60. z wyjątkiem "okazjonalnych rozmów"

ToMasz

Tani telefon na osobisty hotspot