Tani telefon w T-mobile ?

Data: 2018-01-16 11:09:08
Autor: Liwiusz
Tani telefon w T-mobile ?
W dniu 2018-01-16 o 11:08, rr pisze:
Moi Drodzy,

jedyne czego potrzebuję, to 30 minut miesięcznie na rozmowy i 10-20 SMS'ów.
Niestety, T-m chce ode mnie 25 zł miesięcznie aby przedłużyć ważność konta.
Jest na to jakaś rada ?

Pozdrawiam pożyteczna grupę :-)

Przenieś numer do Virgin Mobile i będziesz za to płacił 0zł na miesiąc bez konieczności jakichkolwiek doładowań (taryfa freemium).

--
Liwiusz

Data: 2018-01-16 13:42:53
Autor: rr
Tani telefon w T-mobile ?
W dniu 16.01.2018 o 11:09, Liwiusz pisze:
(...)

Przenieś numer do Virgin Mobile i będziesz za to płacił 0zł na miesiąc bez konieczności jakichkolwiek doładowań (taryfa freemium).

Dziękuję, :-)

a jak z zasięgiem w V-M ?

Pozdrawiam
rr

Data: 2018-01-16 13:46:22
Autor: J.F.
Tani telefon w T-mobile ?
Użytkownik "rr"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p3ks0c$r4u$3@node2.news.atman.pl...
[...]

Ogolnie dobrze, wszak ma duzo sieci do dyspozycji ... ale zauwazam pewne problemy przy przelaczaniu.
Tylko nie jestem pewien czy to nie wina telefonu (samsung).
No ale sa.

J.

Data: 2018-01-16 13:47:10
Autor: Liwiusz
Tani telefon w T-mobile ?
W dniu 2018-01-16 o 13:42, rr pisze:
[...]

W porządku, działa również na nadajnikach T-Mobile, więc w najgorszym przypadku nie zauważysz żadnej różnicy.

--
Liwiusz

Tani telefon w T-mobile ?