Tani tuner do Cyfry pod splitter

Data: 2009-09-27 17:04:13
Autor: spammtrapp
Tani tuner do Cyfry pod splitter
Witam,
jaki mozecie polecic tani tuner do cyfry+ dobrze wspołpracujacy z splitterami (splittera na razie tez nie mam wiec i za pomoc w tym zakresie bylbym wdzieczny)

Pozdrawiam

Data: 2009-09-27 17:07:21
Autor: Sat_Diver
Tani tuner do Cyfry pod splitter
Nastał dzień 2009-09-27 17:04, spammtrapp donosi, że:
Witam,
jaki mozecie polecic tani tuner do cyfry+ dobrze wspołpracujacy z splitterami (splittera na razie tez nie mam wiec i za pomoc w tym zakresie bylbym wdzieczny)
Przykładowo:
Splitter Medium IV High Speed
Tuner Ferguson FK6900CR z możliwością nagrywania po USB

Data: 2009-09-27 18:41:48
Autor: games
spammtrapp pisze:
[...]

Kup najtanszego dreamboxa albo klona z RJ45   i znika problem spittera.

Za Tuner +| splitter zaplacisz tyle samo lub wiecej co za dobry tuner z RJ45   jaki sens bawic sie w splittery?

Data: 2009-09-27 19:10:22
Autor: spammtrapp
games pisze:
Kup najtanszego dreamboxa albo klona z RJ45   i znika problem spittera.

Za Tuner +| splitter zaplacisz tyle samo lub wiecej co za dobry tuner z RJ45   jaki sens bawic sie w splittery?

Docelowo mysle o 4 odbiornikach. Z splitterem wychodzi tak:
3xjakis odbiornik po 250 zł (chyba sie uda w tej cenie cos kupic), tuner mam cyfry jeden
splitter 4x znalazlem za 274 zl
razem:
1024zł

4x najtanszy dreambox po 320zł daje
1280zł

Pewnie klony tansze, co polecasz? Wybacz pytania ale nie jestem w temacie i wole popytac niz pozniej zostac z reka w nocniku.

Czy DM i klony umozliwialyby sumowanie uprawnien? tj, na jednym dajemy karte cyfry, na drugim powiedzmy tnk albo cos i summa summarum na wszystkich mozemy ogladac programy z obu pakietów.

Data: 2009-09-27 19:34:34
Autor: games
spammtrapp pisze:
games pisze:
[...]

Za 300zl na allegro sa dm500  lub LINBOX 5558,  osobiscie mam Dm7000 i spisuje sie doskonale w dzieleniu uprawnien przez rj45  a dodatkowo mozna to zrobic bezprzewodowo instalujac karte Wifi USB.

Dodatkowa zaleta to mozliwosc nagrywania na dysk podlaczony przez USB lub po sieci na zamontowany udzial SMB na lokalnym komputerze.   Mozna w kazdym z takich tunerow wlozyc inna karte i dzielic uprawnienia.

Data: 2009-09-27 19:55:45
Autor: Chris
Dnia Sun, 27 Sep 2009 19:34:34 +0200, games napisał(a):

[...]

Czy te dekodery połączone przez gniazda RJ45 muszą mieć własną sieć
służącą tylko temu celowi, czy też można do tego celu wykorzystać sieć
LAN, używaną do dzielenia dostępu do internetu?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-27 20:42:32
Autor: games
Chris pisze:
[...]

A jak myslisz po co te tunery maja gniazdo ethernet 10/100Mbit i system Linux na pokladzie ?

Data: 2009-09-27 20:46:34
Autor: MZ
> [...]

| służącą tylko temu celowi, czy też można do tego celu wykorzystać sieć
| LAN, używaną do dzielenia dostępu do internetu?

Dowolny LAN, może być ten "od internetu" :) Dodatkowo segmenty lanu mogą być połączone przez WiFi i takie tam....
mz

Data: 2009-09-27 21:31:08
Autor: Cezar
[...]

Tak. Sieci typu 'spider' to wielka zaleta 'linuxowców'.

c.

Data: 2009-09-28 12:37:28
Autor: glang
Tani tuner do Cyfry pod splitter
jaki mozecie polecic tani tuner do cyfry+ dobrze wspołpracujacy z splitterami (splittera na razie tez nie mam wiec i za pomoc w tym zakresie bylbym wdzieczny)

najtańszy philips na allegro np 3010, 6010, mediasaty będą trochę droższe ale poniżej 150 powinieneś znaleźć
pzdr
GL

Tani tuner do Cyfry pod splitter