Tani wzmacniacz

Data: 2017-09-16 01:51:37
Autor: PlaMa
Tani wzmacniacz
Cześć.

Doradzicie mi jakiś dani i znośny wzmacniacz do samochodu? Od razu ostrzegam, że audiofile mogą dostać zawału czytając dalej.

Nie będzie tu żadnych jupi i halo. Źródłem dźwięku będzie tablet, który za pomocą bluetootha będzie przesyłać dźwięk do reciviera, który kablem audio będzie podłączony do wzmacniacza (no chyba, że polecicie tani wzmacniacz z bt) a ten do fabrycznych głośniczków Focusa (4x 25W imp. 4).

Jeżeli dobrze ogarnąłem temat to potrzebuję czegoś co da 28W na kanał (2 głośniki) przy implementacji 4 ohm.

Ogólnie jak widać nie ma tu miejsca na jakieś hifi (chociaż tab2 a7-10F, który będzie dawcą dźwięków, uważany jest za znośne źródełko) i dlatego szukam czegoś taniego i o znośnych parametrach/dźwięku. Najlepiej jakby miał wyjście usb do zasilenia recivera (ale nie jest to must have, pociągnąć +12V z GEMa jeszcze dam radę ).

Planowany budżet 100 zł (maks 120), zakupy w chinach nie są mi straszne.

Ktoś? Coś?

Data: 2017-09-16 10:46:10
Autor: P.B.
Tani wzmacniacz
Dnia Sat, 16 Sep 2017 01:51:37 +0200, PlaMa napisał(a):

Doradzicie mi jakiś dani i znośny wzmacniacz do samochodu? Od razu ostrzegam, że audiofile mogą dostać zawału czytając dalej.

Ogarniasz podstawy elektroniki? Jeżeli tak, wypreparuj stopnie mocy z
radia, które było w focusie, albo kup 6000 CD z focusa mk2. Na Allegro po
50PLN jest tego na pęczki. W gratisie dostaniesz złącza pasujące do focusa,
a wzmacniacz jest tam całkiem znośny.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-09-16 14:08:24
Autor: PlaMa
Tani wzmacniacz
W dniu 2017-09-16 o 10:46, P.B. pisze:

Ogarniasz podstawy elektroniki?

na tyle by wiedzieć co to jest +12V i GND oraz podstawowe lutowanie, dalej to już magia :(

Data: 2017-09-16 14:15:22
Autor: nadir
Tani wzmacniacz
W dniu 2017-09-16 o 14:08, PlaMa pisze:

na tyle by wiedzieć co to jest +12V i GND oraz podstawowe lutowanie, dalej to już magia :(

Poradzisz sobie!
:P

Data: 2017-09-17 23:25:58
Autor: m4rkiz
Tani wzmacniacz
On 2017-09-16 01:51, PlaMa wrote:
[...]

troche nie na temat - czemu (o ile masz oryginalne radio) nie zrobic sobie wejscia aux i nie podlaczyc tableta kabelkiem? do sporej ilosci radioodbiornikow znajdziesz gotowce na necie w sporej czesci przypadkow polegajace jedynie na wpieciu wtyczki

Data: 2017-09-18 20:29:47
Autor: PlaMa
Tani wzmacniacz
W dniu 2017-09-17 o 23:25, m4rkiz pisze:
On 2017-09-16 01:51, PlaMa wrote:
[...]

Nie mam oryginalnego radia, aczkolwiek mam nieoryginalne Pioniera, które zresztą AUX obsługuje ale:

1. nie mam na nie miejsca (w miejsce Radia pójdzie ramka na tablet.
2. nie chcę mieć radia fm w samochodzie, żeby jakiś posraniec od Kurskiego nie łaził i mi przez okna nie zaglądał i nie kazał płacić za to gówno zwane publiczną propagandą.

Data: 2017-09-17 23:42:02
Autor: jerzu.xyz
Tani wzmacniacz
On Sat, 16 Sep 2017 01:51:37 +0200, PlaMa <barakady@wp.pl> wrote:

do fabrycznych głośniczków Focusa

Jakie masz radio w tym Focusie?

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-09-18 20:31:56
Autor: PlaMa
Tani wzmacniacz
W dniu 2017-09-17 o 23:42, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

do fabrycznych głośniczków Focusa
Jakie masz radio w tym Focusie?

Kenwood KDC-3057U (sorry m4rkiz - okłamałem Cię z trym Pionierem), uprzedzam jednak odpowiedź - zajmuje miejsce na tablet i nie chce mieć odbiornika fm (no bo i po co?).

Data: 2017-09-18 22:03:38
Autor: jerzu.xyz
Tani wzmacniacz
On Mon, 18 Sep 2017 20:31:56 +0200, PlaMa <barakady@wp.pl> wrote:

Kenwood KDC-3057U (sorry m4rkiz - okłamałem Cię z trym Pionierem), uprzedzam jednak odpowiedź - zajmuje miejsce na tablet i nie chce mieć odbiornika fm (no bo i po co?).

A, no to nie pomogę ;)