Tani wzmacniacz

Data: 2017-09-17 23:25:58
Autor: m4rkiz
Tani wzmacniacz
On 2017-09-16 01:51, PlaMa wrote:
Nie będzie tu żadnych jupi i halo. Źródłem dźwięku będzie tablet, który
za pomocą bluetootha będzie przesyłać dźwięk do reciviera, który kablem
audio będzie podłączony do wzmacniacza (no chyba, że polecicie tani
wzmacniacz z bt) a ten do fabrycznych głośniczków Focusa (4x 25W imp. 4).

troche nie na temat - czemu (o ile masz oryginalne radio) nie zrobic sobie wejscia aux i nie podlaczyc tableta kabelkiem? do sporej ilosci radioodbiornikow znajdziesz gotowce na necie w sporej czesci przypadkow polegajace jedynie na wpieciu wtyczki

Data: 2017-09-18 20:29:47
Autor: PlaMa
Tani wzmacniacz
W dniu 2017-09-17 o 23:25, m4rkiz pisze:
On 2017-09-16 01:51, PlaMa wrote:
[...]

Nie mam oryginalnego radia, aczkolwiek mam nieoryginalne Pioniera, które zresztą AUX obsługuje ale:

1. nie mam na nie miejsca (w miejsce Radia pójdzie ramka na tablet.
2. nie chcę mieć radia fm w samochodzie, żeby jakiś posraniec od Kurskiego nie łaził i mi przez okna nie zaglądał i nie kazał płacić za to gówno zwane publiczną propagandą.

Tani wzmacniacz