Tania 125

Data: 2017-05-08 01:35:17
Autor: Adam Wysocki
Tania 125
Yakhub <aa@aa.aa> wrote:

Nie mam zacięcia do mechaniki - koło napompuję, żarówkę zmienię, ale
wszelkie naprawy będę musiał zlecać komuś innemu.

Brak zaciecia do mechaniki przemawia przeciw chinczykowi... one sie psuja od samego stania.

Z racji braku prawa jazdy A, wybór ograniczony jest do pojemności 125.

I slusznie - jak Ci sie spodoba, to zrobisz prawko i kupisz cos wiekszego, jak nie, to nie :)

- Nowym chińczykiem pod znakiem Rometu czy innego Junaka

Pieniadze wyrzucone w bloto... chyba ze chcesz uzyc do nauki mechaniki, ale jak nie masz zaciecia, to nie ma co.

- MOCNO używanym japończykiem (Virago albo Eliminator) - w grę wchodzą
egzemplarze zbliżające się powoli do pełnoletniości.

Jak zadbane, to posluzy.

Naprawy i tak trzeba robic, ale przynajmniej czesci pasuja na wymiar. Z chinczykami to nie jest takie oczywiste :)

Czy ktoś na grupie będzie miał jeszcze coś do dodania w kwestii mojego
dylematu?

Na ogledziny sprzetu wez kogos, kto sie zna. Wyleje kubel zimnej wody, oceni rzeczy, o ktorych istnieniu nie wiesz :)

--
[ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
[ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

Data: 2017-05-08 04:00:51
Autor: Budzik
Tania 125
Użytkownik Adam Wysocki gof@somewhere.invalid ...

- Nowym chińczykiem pod znakiem Rometu czy innego Junaka

Pieniadze wyrzucone w bloto... chyba ze chcesz uzyc do nauki mechaniki, ale jak nie masz zaciecia, to nie ma co.

A ja wrzucę łyżkę dziegciu i powiem ze znajomy ma rometa i sobie chwali.

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2017-05-08 16:25:55
Autor: Arni
Tania 125
W dniu 08.05.2017 o 06:00, Budzik pisze:
[...]

a sprzeda go Yakhubowi?

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

Data: 2017-05-08 21:25:24
Autor: Budzik
Tania 125
Użytkownik Arni arni@no.spam ...

[...]

Yakhub moze sobie kupic nowego - to przeciez nie sa jakies białe kruki...

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

Data: 2017-05-09 13:04:22
Autor: tck
Tania 125

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA76FEB84056E2budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

może właśnie taki sprawnie działający jest ;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-05-09 18:00:58
Autor: Budzik
Tania 125
Użytkownik tck tck@top.Wytnij.net.pl ...

[...]

No chyba ze tak... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Tania 125