Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem

Data: 2010-02-12 11:41:46
Autor: Lagod
Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem
Cześć.
Znacie może jakieś tanie urządzenie wielofunkcyjne w którym skaner ma podajnik?
Kiedyś widziałem coś takiego, ale nie pamiętam producenta ani modelu (pewnie wszyscy takie robią)
Koszt wydruku nieistotny-tylko do stron tytułowych.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-02-12 12:29:26
Autor: Kuba
Lagod pisze:
> [...]
> (pewnie wszyscy takie robiÄ…)
> Koszt wydruku nieistotny-tylko do stron tytułowych.

Potrzebna Ci funkcja ADF, występuje np. w Brotherach serii MFC:
http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=63013&description=1&from_showcat=1&order=p&string=adf
Przykładowy model:
http://www.allegro.pl/item910956895_brother_290c_druk_fax_skan_tusze_usb_pap_foto_fv.html

Sam używam do pracy biurowej od ponad 2 lat Brothera MFC-5460CN i bardzo sobie chwalę, gdyby miało przyjść do zmiany sprzętu kolejnym urządzeniem też będzie Brother.

Pzdr,
Kuba

Data: 2010-02-12 14:50:58
Autor: Lagod
[...]

Dzięki za wskazówkę. Znalazłem i wziąłem Lexmarka x5650, bo mieli w tesco obok :-)
Choć te brothery rzeczywiście wyglądają solidniej i te atramenty osobne. No ale miała być na już.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-02-12 15:05:32
Autor: Kuba
Lagod pisze:

Dzięki za wskazówkę. Znalazłem i wziąłem Lexmarka x5650, bo mieli w tesco obok :-)
Choć te brothery rzeczywiście wyglądają solidniej i te atramenty osobne. No ale miała być na już.

Uuu, opinie o Lexmarkach słyszałem delikatnie mówiąc kiepskie...

Brother i atramenty ma oddzielnie i system stałego zasilania można nabyć.
;)

Pzdr,
Kuba

Data: 2010-02-12 15:21:19
Autor: Lagod
W dniu 2010-02-12 15:05, Kuba pisze:
Lagod pisze:

[...]

E no co ty!
Wiesz jaka ładna, jakie diody? Migający ekranik na drukarce, pełno bajerów, menu w kompie kolorowe jak Cartoon Network, wszystko cię informuje o wszystkim, miga, gada... Tylko uwaga na atramenty-tak drobne że można połknąć przypadkowo... Ciekawe czy wystarczą na 64 strony tytułowe do oddawanego jutro projektu.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-02-12 18:30:18
Autor: zielony bazyliszek
Lagod pisze:

[...]

Heh, a w brotherze zastepniki 11ml po 10 zlotych ;) Komplet mniej niz oryginalny jeden tusz 7ml ;)

Az sprzedalem laserowke i wszystko sobie w kolorze drukuje, bo taniej ;)

Data: 2010-02-12 19:31:14
Autor: Animka
W dniu 2010-02-12 18:30, zielony bazyliszek pisze:

Heh, a w brotherze zastepniki 11ml po 10 zlotych ;) Komplet mniej niz
oryginalny jeden tusz 7ml ;)

Az sprzedalem laserowke i wszystko sobie w kolorze drukuje, bo taniej ;)

Podaj jakiego¶ linka do takich samych zamienników jakie Ty masz.
Muszê popatrzeæ i poczytaæ.
Aha...i podaj jak± dok³adnie masz drukarkê.

--
animka

Data: 2010-02-12 21:15:36
Autor: zielony bazyliszek
Użytkownik Animka napisał:
[...]

Podaj jakiegoś linka do takich samych zamienników jakie Ty masz.
Muszę popatrzeć i poczytać.
Aha...i podaj jaką dokładnie masz drukarkę.

MFC-440N? Albo cos? :) A zamienniki? No jak bylem kiedys w centrum druku to pytalem o zamienniki i dostalem takie, i od tej pory na nich jade :)

Data: 2010-02-13 23:12:35
Autor: Smok Eustachy
Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem
Dnia Fri, 12 Feb 2010 18:30:18 +0100, zielony bazyliszek napisał(a):
/.../
Heh, a w brotherze zastepniki 11ml po 10 zlotych ;) Komplet mniej niz
oryginalny jeden tusz 7ml ;)

Az sprzedalem laserowke i wszystko sobie w kolorze drukuje, bo taniej ;)

Ja płacę 4 zł za tusz...

--
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-02-14 13:03:33
Autor: Smok Eustachy
Dnia Sun, 14 Feb 2010 00:28:22 +0100, zielony bazyliszek napisał(a):

[...]

https://ssl.allegro.pl/
item907345626_brother_lc1100_lc980_dcp_145c_dcp_165c_mfc_250c_fv.html

--
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-02-13 01:46:25
Autor: Kuba
Lagod pisze:

[...]

A daj znać co Ci z tego wyszło, ciekawi mnie ile teraz tuszu dają do nowych. Swoją drogą ceny oryginalnych tuszy mrożą krew w żyłach. I jeszcze kolorowe 3w1...
Ja tam na zamiennikach lecę od wyczerpania oryginałów dołączonych do maszynki, działa jak złoto.
;)

Pzdr,
Kuba

Data: 2010-02-16 12:49:31
Autor: Lagod
Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem
A daj znać co Ci z tego wyszło, ciekawi mnie ile teraz tuszu dają do
nowych.

No wydrukowało ~80 stron, ale tam jest tylko parę zielonych napisów i alarmuje o zakupie nowych, ale coś tam jeszcze drukuje.

Swoją drogą ceny oryginalnych tuszy mrożą krew w żyłach. I
jeszcze kolorowe 3w1...

Tak-to jest nieporozumienie.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-02-16 14:07:55
Autor: Animka
Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem
W dniu 2010-02-16 12:49, Lagod pisze:
A daj znaæ co Ci z tego wysz³o, ciekawi mnie ile teraz tuszu daj± do
nowych.

No wydrukowa³o ~80 stron, ale tam jest tylko parê zielonych napisów i
alarmuje o zakupie nowych, ale co¶ tam jeszcze drukuje.

Gdzie¶ czyta³am, ¿e nie nale¿y siê przejmowaæ tymi komunikatami, tylko drukowaæ dalej, bo tuszu jeszcze jest sporo.
Swoj± drog± denerwuj±ce s± takie alarmy.

--
animka

Data: 2010-02-12 19:26:05
Autor: Animka
Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem
W dniu 2010-02-12 15:05, Kuba pisze:
Lagod pisze:

Dziêki za wskazówkê. Znalaz³em i wzi±³em Lexmarka x5650, bo mieli w
tesco obok :-)
Choæ te brothery rzeczywi¶cie wygl±daj± solidniej i te atramenty osobne.
No ale mia³a byæ na ju¿.

Uuu, opinie o Lexmarkach s³ysza³em delikatnie mówi±c kiepskie...

S³uchaæ plotek, a korzystaæ samemu z takiej drukarki to jest ró¿nica.
Moja drukarka Lexmark 1020 drukuje piêknie - ju¿ 15 lat.

--
animka

Data: 2010-02-13 01:44:12
Autor: Kuba
Animka pisze:

S³uchaæ plotek, a korzystaæ samemu z takiej drukarki to jest ró¿nica.
Moja drukarka Lexmark 1020 drukuje piêknie - ju¿ 15 lat.

Wiesz, nie mówiê ¿e nie.
Ale spo¶ród moich znajomych którzy mieli dobrego s³owa nikt nie powiedzia³.

Pzdr,
Kuba

Data: 2010-02-16 12:52:13
Autor: Lagod
W dniu 2010-02-13 01:44, Kuba pisze:
Animka pisze:

[...]

Potwierdzam co mówi animka-te¿ mia³em kiedy¶ lexmarka i HP jednocze¶nie, tej samej klasy. Lexmark by³ ¶wietny, du¿o przyja¼niejszy w dzia³aniu, lepszej jako¶ci itd, ale jak sprzedawa³em na allegro to HP posz³o 4x dro¿ej, bo plotki... (jedyna wada lexmarka to by³o okresowe zasychanie tuszy)

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-02-15 18:19:37
Autor: Rados³aw Sokó³
W dniu 2010-02-12 19:26, Animka pisze:
S³uchaæ plotek, a korzystaæ samemu z takiej drukarki to jest ró¿nica.
Moja drukarka Lexmark 1020 drukuje piêknie - ju¿ 15 lat.

Zdajesz sobie sprawê, ¿e przez te 15 lat Lexmark móg³ zacz±æ
równie dobrze produkowaæ straszliwe gnioty? ;)

Nie da siê oceniaæ obecnie produkowanych drukarek za pomoc±
opinii o tak starych modelach.

PS. Kiedy¶ Epson i Star byli jednymi z czo³owych producentów
     drukarek, a dzisiaj jeden produkuje szmelc, a drugiego
     ju¿ chyba w ogóle nie ma na rynku.

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2010-02-15 19:40:38
Autor: Animka
W dniu 2010-02-15 18:19, Rados³aw Sokó³ pisze:

Zdajesz sobie sprawê, ¿e przez te 15 lat Lexmark móg³ zacz±æ
równie dobrze produkowaæ straszliwe gnioty? ;)

Masz racjê. Pierwsze wyroby by³y super, potem to byæ mo¿e ju¿ coraz gorsze, bo firma sobie markê wyrobi³a.

[...]

Masz racjê. Napisa³am o swojej drukarce nie wiedz±c nic o nowszych produktach, czyli knotach.

--
animka

Data: 2010-02-12 18:59:55
Autor: Animka
W dniu 2010-02-12 14:50, Lagod pisze:

Dziêki za wskazówkê. Znalaz³em i wzi±³em Lexmarka x5650, bo mieli w
tesco obok :-)
Choæ te brothery rzeczywi¶cie wygl±daj± solidniej i te atramenty osobne.
No ale mia³a byæ na ju¿.

Ile zap³aci³e¶ za tê drukarkê?

Chyba bêda problemy z nalaniem tuszu do nabojów, bo tu jest napisane tak:
http://www.wielofunkcyjne-atramentowe.centrumdruku.com.pl/lexmark/x5650.cd

1)Nabój jednorazowy, wy³±cznie do jednokrotnego u¿ytku. Pusty nabójnale¿y zwróciæ do firmy Lexmark w celu przetworzenia, ponownegonape³nienia lub utylizacji. W momencie wymiany naboju mo¿e siê w nimznajdowaæ pewna ilo¶æ atramentu. Naboje zamienne (36A, 37A, 36XLA,37XLA) sprzedawane bez powy¿szych zastrze¿eñ mo¿na nabyæ za po¶rednictwem witryny www.lexmark.com.

Jak bêdê kupowa³a drukarkê, to ponownie Lexmark, tylko nie wiem co z tymi tuszami potem...

--
animka

Data: 2010-02-16 12:55:48
Autor: Lagod
W dniu 2010-02-12 18:59, Animka pisze:
[...]

290z³
¦mieszne pieni±dze na taki dobry skaner z podajnikiem. Skanowanie wsadowe bezpo¶rednio na pendrajwa bez u¿ycia komputera!!
Drukowanie, jak mówi³em tylko okazyjne(w firmie s± laserówki i ploter)

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-02-16 14:10:00
Autor: Animka
W dniu 2010-02-16 12:55, Lagod pisze:

[...]

W sumie chyba jeste¶ zadowolony z tej drukarki?
Dowiedzia³e¶ siê co¶ o jakich¶ tañszych zamiennikach, tuszach do tej drukarki, czy gdzie¶ jakie¶ tanie mo¿na kupiæ?

--
animka

Data: 2010-02-16 16:21:26
Autor: Lagod
W dniu 2010-02-16 14:10, Animka pisze:
[...]

Jeszcze raz napisze: zadowolony jestem ze skanera który jest w tym urz±dzeniu. Wzi±³em j± bo by³a w sklepie.
Je¶li brother oferuje tak± sam± funkcjonalno¶æ, to na pewno nie bra³ bym lexmarka z powodu niepowa¿nych wielko¶ci atramentów-zabawka.
24ml na trzy kolory-¶mieszne (nominalnie 150 stron)
koszt zamienników to tyle co widaæ na allegro 60-70-80 z³
orygina³y ~100

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-02-16 19:03:46
Autor: Animka
W dniu 2010-02-16 16:21, Lagod pisze:

[...]

Dziêki. W takim razie nie kupiê ju¿ Lexmarka.

--
animka

Data: 2010-02-16 19:26:21
Autor: MC
Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem
U¿ytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4b7ab7f9$1news.home.net.pl...
[...]

Lexmark ju¿ chyba z rok nie robi drukarek z trzykolorowymi nabojami.

Data: 2010-02-17 10:39:17
Autor: Lagod
Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem
Lexmark ju¿ chyba z rok nie robi drukarek z trzykolorowymi nabojami.

Ale je sprzedaje.

--

Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem