Tania drukarka laserowa do domu

Data: 2012-06-22 11:09:21
Autor: omega_fan
Tania drukarka laserowa do domu
Witam,

jaki laser czarno-biały polecacie do użytku domowego (okazjonalne
wydruki kilku stron)? Ważna jest cena zakupu drukarki (bardziej) i cena
tonera (mniej), chociaż jeden pewnie starczy na 2 lata.

Miałem Samsunga ML-1610 ale odmówił dalszej współpracy.

Data: 2012-06-22 11:11:53
Autor: adresss
Tania drukarka laserowa do domu
On Fri, 22 Jun 2012 11:09:21 +0200, omega_fan <oommff@nospam.com>
wrote:

[...]

HP LaserJet 4050 - moj kolega prowadzi dzialalnosc gospodarcza i sluzyla mu do wydruku
kwitow (faktury, oferty....) i toner wymienil po 10 latach (Lexmark -
taki z wieksza iloscia tonera).

Te drukarki to historia ale mozna je kupic na allegro. Minus - duza
drukarka (bo do biura).

--
ThinkXtra

Data: 2012-06-22 11:15:59
Autor: Chris
Tania drukarka laserowa do domu
omega_fan nabazgrał(a):

[...]

HP 6L albo coś w tytm stulu,  kupisz za 50zł + tonery po 50zł  taniej się nie da :)

Data: 2012-06-22 11:44:23
Autor: omega_fan
On 06/22/2012 11:15 AM, Chris wrote:
[...]

A jeżeli jest warunek konieczny, że musi być nowa?

Data: 2012-06-22 14:13:43
Autor: Jan P. Cieciński
W dniu 2012-06-22 11:44, omega_fan pisze:
[...]

Witam!
Po pierwsze - gdy kilka lat temu kupowałem kilka drukarek /HP 6P/ to powiedział mnie fachowiec, żebym z serii "L" nie kupował.
Po drugie - "musi być nowa"??? Przecież dzisiaj człowiek rozsądny i oszczędny nowych drukarek NIE KUPUJE!
Dawniej drukarki były robione solidnie i wytrzymywały długotrwałą eksploatację. Dzisiaj produkowane mają się rozsypać natychmiast po zakończeniu okresu gwarancji!!!

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

Data: 2012-06-24 12:25:00
Autor: Maciek
W dniu 2012-06-22 14:13, "Jan P. Cieciński" pisze:
Po pierwsze - gdy kilka lat temu kupowałem kilka drukarek /HP 6P/ to powiedział mnie fachowiec, żebym z serii "L" nie kupował.
Dlaczego? Mam od lat 4L i nie narzekam. Pewnie chodziło o problemy 5L/6L
z podajnikiem papieru, które samo HP wyeliminowało bezpłatnym kitem.
Maciek

Data: 2012-06-25 09:53:08
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tania drukarka laserowa do domu
Dnia 2012-06-24, o godz. 12:25:00
Maciek <maciek@nospam.pl> napisał(a):

Dlaczego? Mam od lat 4L i nie narzekam. Pewnie chodziło o problemy
5L/6L z podajnikiem papieru, które samo HP wyeliminowało bezpłatnym
kitem.

Kitem bym nie nazwał kawałka taśmy klejącej z tekturką pozycjonującą by
wkleić ją we w miarę dobrym miejscu. ;-) A i tak problemu nie usuwało
to trwale.

Zdrówko

Data: 2012-06-25 09:55:19
Autor: Chris
Tania drukarka laserowa do domu
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Ale i tak naprawa tego to parę złotych więc nie stanowi to problemu :)

Data: 2012-06-25 10:15:57
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tania drukarka laserowa do domu
Dnia 2012-06-25, o godz. 09:55:19
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

> [...]

> problemu nie usuwało to trwale.

Ale i tak naprawa tego to parę złotych więc nie stanowi to problemu :)

Lepsze efekty przynosiła wymiana rolek pobierających papier. Swoją
drogą to wykorzystujące ten sam mechanizm drukarki Canona LBB 800 i
810 nie miały takich problemów.

Zdrówko

Data: 2012-06-25 10:21:23
Autor: Chris
[...]

Wystarczył płyn za 5zł + 30 min czyszczenia.
A nie wiem nawet Canona używam tylko atramenówki (kombajn) i spisuje się bardzo dobrze.

Data: 2012-06-25 10:26:50
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tania drukarka laserowa do domu
Dnia 2012-06-25, o godz. 10:21:23
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Wystarczył płyn za 5zł + 30 min czyszczenia.

Niestety na dość krótko. Szybko się zniechęciłem i zamiast paru 5L/6L
stawiałem jedną sieciową i było po problemie. ;-)

A nie wiem nawet Canona używam tylko atramenówki (kombajn) i spisuje
się bardzo dobrze.

Mechanizm z 5L/6L/1100 był przez HP kupiony od Canona. Nawet na
upartego tonery były wymienne jak się obcięło jedno ze wzmacniających
żeber bo zatoka na niego był ciut mniejsza u Canona. Miałem kilka tych
Canona i z nimi nie było żadnych problemów znanych z HP.

Zdrówko

Data: 2012-06-22 18:49:51
Autor: radar
W dniu 2012-06-22 11:09, omega_fan pisze:
jaki laser czarno-biały polecacie do użytku domowego (okazjonalne
wydruki kilku stron)? Ważna jest cena zakupu drukarki (bardziej) i cena
tonera (mniej), chociaż jeden pewnie starczy na 2 lata.

Ricoh Aficio SP 1210N
299 brutto

ja już mam wydrukowane... 20 stron ;)

--
radar

Data: 2012-06-22 19:05:20
Autor: qwerty
Użytkownik "radar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:js27n9$g1s$1@news.dialog.net.pl...
Ricoh Aficio SP 1210N
299 brutto

ja już mam wydrukowane... 20 stron ;)

To może podłączę się pod wątek. Też szukam drukarki monochromatycznej, ale musi być:
- tani w zakupie (do 256 zł + 64 zł przesyłka) ;)
- tani nowy toner (lub brak kagańców na liczbę wydruków na tonerze)
- nowa
- możliwość włączenia przy puszczeniu druku (będzie pracowała jako sieciowa i nie chcę biegać po pokojach, aby włączyć drukarkę
Dużym atutem byłoby to, aby zapewniała od razu druk dwustronny.

Data: 2012-06-22 19:30:57
Autor: Irokez
Użytkownik "omega_fan" <oommff@nospam.com> napisał w wiadomości news:js1co1$vi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kuzynka tłukła Brothera DCP-7030.
Toner się tylko dosypuje, nie ma "czipa". Tłukło to mnóstwo wydruków, resetowałem bęben 3 czy 4 razy (liczą na jakieś 12tyś stron, więc jakieś 40k wydrukowała). Poszła na bok tylko dlatego, że dostała Samsunga który ma jeszcze FAX  No ale chipy są.

Poszukaj wersji może bez skanera jak nie potrzebujesz i tyle :) (nie wiem, HL-2130? te same dokładnie tonery używa)

Proponowany powyżej HPLJ 6L to pomyłka w tych czasach. Mam HPLJ 6P w domu. Ilość stron na minutę nie powala. A jak drukować PDF to koszmar straszny - 2 strony na minutę (ma dołożone 16MB pamięci i to nic nie daje). Poza tym niewiele PC ma teraz port równoległy.
Jak całkiem zdechnie nowy będzię właśnie Brother z LAN'em czyli DCP-7065DN (6P chodzi mi po dedykowanym print serwerze).

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2012-06-24 10:50:26
Autor: nom

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:4fe4ac87$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

Poszukaj wersji może bez skanera jak nie potrzebujesz i tyle :) (nie wiem, HL-2130? te same dokładnie tonery używa)

Ja mam Brothera HL-2150 z bębnem niby na 20 tys. stron, ale ma już ponad 100 tys. i drukuje dalej. :-)
Brother chyba zorientował się, że za dobre bębny wyprodukował i później  nie było już tak różowo. ;-)

Ale ja polecam coś HP/Canon (bo to prawie to samo, Canon robi mechanikę dla HP). Tonery zamienne bardzo szybko pojawiają się na rynku, części zamiennych sporo. Canon według mnie ma lepsze sterowniki, bardziej dopracowane. Tonery od HP pasują do bliźniaczych modeli Canona i vice versa. :-)

Tania drukarka laserowa do domu