Tania drukarka laserowa do domu

Data: 2012-06-22 11:15:59
Autor: Chris
Tania drukarka laserowa do domu
omega_fan nabazgrał(a):

Witam,
jaki laser czarno-biały polecacie do użytku domowego (okazjonalne
wydruki kilku stron)? Ważna jest cena zakupu drukarki (bardziej) i cena
tonera (mniej), chociaż jeden pewnie starczy na 2 lata.
Miałem Samsunga ML-1610 ale odmówił dalszej współpracy.

HP 6L albo coś w tytm stulu,  kupisz za 50zł + tonery po 50zł  taniej się nie da :)

Data: 2012-06-22 11:44:23
Autor: omega_fan
On 06/22/2012 11:15 AM, Chris wrote:
[...]

A jeżeli jest warunek konieczny, że musi być nowa?

Data: 2012-06-22 14:13:43
Autor: Jan P. Cieciński
W dniu 2012-06-22 11:44, omega_fan pisze:
[...]

Witam!
Po pierwsze - gdy kilka lat temu kupowałem kilka drukarek /HP 6P/ to powiedział mnie fachowiec, żebym z serii "L" nie kupował.
Po drugie - "musi być nowa"??? Przecież dzisiaj człowiek rozsądny i oszczędny nowych drukarek NIE KUPUJE!
Dawniej drukarki były robione solidnie i wytrzymywały długotrwałą eksploatację. Dzisiaj produkowane mają się rozsypać natychmiast po zakończeniu okresu gwarancji!!!

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

Data: 2012-06-24 12:25:00
Autor: Maciek
W dniu 2012-06-22 14:13, "Jan P. Cieciński" pisze:
Po pierwsze - gdy kilka lat temu kupowałem kilka drukarek /HP 6P/ to powiedział mnie fachowiec, żebym z serii "L" nie kupował.
Dlaczego? Mam od lat 4L i nie narzekam. Pewnie chodziło o problemy 5L/6L
z podajnikiem papieru, które samo HP wyeliminowało bezpłatnym kitem.
Maciek

Data: 2012-06-25 09:53:08
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tania drukarka laserowa do domu
Dnia 2012-06-24, o godz. 12:25:00
Maciek <maciek@nospam.pl> napisał(a):

Dlaczego? Mam od lat 4L i nie narzekam. Pewnie chodziło o problemy
5L/6L z podajnikiem papieru, które samo HP wyeliminowało bezpłatnym
kitem.

Kitem bym nie nazwał kawałka taśmy klejącej z tekturką pozycjonującą by
wkleić ją we w miarę dobrym miejscu. ;-) A i tak problemu nie usuwało
to trwale.

Zdrówko

Data: 2012-06-25 09:55:19
Autor: Chris
Tania drukarka laserowa do domu
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Ale i tak naprawa tego to parę złotych więc nie stanowi to problemu :)

Data: 2012-06-25 10:15:57
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tania drukarka laserowa do domu
Dnia 2012-06-25, o godz. 09:55:19
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

> [...]

> problemu nie usuwało to trwale.

Ale i tak naprawa tego to parę złotych więc nie stanowi to problemu :)

Lepsze efekty przynosiła wymiana rolek pobierających papier. Swoją
drogą to wykorzystujące ten sam mechanizm drukarki Canona LBB 800 i
810 nie miały takich problemów.

Zdrówko

Data: 2012-06-25 10:21:23
Autor: Chris
[...]

Wystarczył płyn za 5zł + 30 min czyszczenia.
A nie wiem nawet Canona używam tylko atramenówki (kombajn) i spisuje się bardzo dobrze.

Data: 2012-06-25 10:26:50
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tania drukarka laserowa do domu
Dnia 2012-06-25, o godz. 10:21:23
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Wystarczył płyn za 5zł + 30 min czyszczenia.

Niestety na dość krótko. Szybko się zniechęciłem i zamiast paru 5L/6L
stawiałem jedną sieciową i było po problemie. ;-)

A nie wiem nawet Canona używam tylko atramenówki (kombajn) i spisuje
się bardzo dobrze.

Mechanizm z 5L/6L/1100 był przez HP kupiony od Canona. Nawet na
upartego tonery były wymienne jak się obcięło jedno ze wzmacniających
żeber bo zatoka na niego był ciut mniejsza u Canona. Miałem kilka tych
Canona i z nimi nie było żadnych problemów znanych z HP.

Zdrówko

Tania drukarka laserowa do domu