Tania, ekonomiczna, używana cz/b drukarka las erowa z allegro - co wybrać

Data: 2011-11-25 13:56:47
Autor: Grzegorz B.
Tania, ekonomiczna, używana cz/b drukarka las erowa z allegro - co wybrać
Witam.

Chcę kupić drukarkę laserową do biura, do obsługi jednego stanowiska. Ma zastąpić LaseJet 4l, która służyła niezawodnie przez wiele lat.
Priorytetem jest niezawodność i niskie koszty eksploatacji. Może być na LPT lub ze złączem sieciowym. Wolę uniknąć USB ze względu na to, ze drukarka może mieć za zadanie drukowanie ze starusieńkich programów DOS'owych i nie chcę ewentualny problemów.
Co wybrać?
Zastanawiam się nad LaserJet 2100. Chociaż ta seria też ma już swoje lata, więc może coś nowszego?

Chciałbym kupić sprzęt w cenie 200 - 300 zł.

Pozdrawiam
Grzegorz

Data: 2011-11-25 20:27:29
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Grzegorz B." <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:jao3ak$bmq$1node2.news.atman.pl...
[...]

hp4000, 4050, 4100
jest na lpt, moze miec sieciowy interfejs

w sumie mam taka na zbyciu 4050n
z pol roku temu napelnialem tonerem, drukujÄ™ ok. 50 kartek na mc
aktualnie mam nóweczkę hp1536dnf mfp

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-11-26 09:43:37
Autor: icek2
Tania, ekonomiczna, używana cz/b drukarka laserowa z allegro - co wybrać
ja wymieniłem 4050 (uzywaną kupiłem, wydrukowałem 150k stron - działała nadal)
na 4100 z duplexem i sieciÄ… of corz

od razu wymieniłem folię fusera
i drukuje :)

4050 to 18 stron na minute
4100 to 25 stron na minutÄ™ + szybszy duplex

--
pozdros
icek

Tania, ekonomiczna, używana cz/b drukarka las erowa z allegro - co wybrać