Tania i dobra maszynka do czszczenia lancucha?

Data: 2016-03-03 16:35:03
Autor: TheGhost
Tania i dobra maszynka do czszczenia lancucha?
" ±ćęłń󶼿" <nie@dla.spamerow> wrote in message news:nb12on$5er$1node2.news.atman.pl...
Podj±łem noworoczne postanowienie, że od czasu do czasu wyczyszczę łańcuch inaczej niż karcherem ;-)
Co najtańszego kupić, żeby jednak nie wtopić?

Miałem to kiedy¶. Jak zobaczyłem jaki syf się wylał po wyczyszczeniu łańcucha i jak zasyfiale s± szczotki, do dałem maszynkę znajomemu i wróciłem do tradycyjnych metod mycia łańcucha :-)

Bardziej interesuje mnie smarowanie (poprzez wlanie do maszynki nafty/oleju) niż mycie (tu chyba pozostanę przy karcherze).

W tej kwestii s±siad bans ma rację :-)

Pozdrawiam, M.

Tania i dobra maszynka do czszczenia lancucha?