Tania i dorba termostatyczna bateria prysznicowa ?

Data: 2010-06-17 16:37:47
Autor: ±ćęłń󶼿
Tania i dorba termostatyczna bateria prysznicowa ?
Polecicie co¶ w marketowych widełkach cenowych?
Kiedy¶ miałem baterie włoskie firmy Sol, teraz już chyba tej marki nie importuj±, dało się z nimi wytrzymać kilka lat.
Nie chcę filozofować, po prostu ma trzymać temperaturę 37°-38°C przez najbliższe 2-3 lata i być z tańszych.
THX

Data: 2010-06-18 23:59:07
Autor: Abecadło
Tania i dorba termostatyczna bateria prysznicowa ?
Ja kupiłem najtańsze Grohe.

Data: 2010-06-20 10:37:52
Autor: 666
Tania i dobra termostatyczna bateria prysznicowa ?
Grohe byłoby zdecydowanie zbyt drogo, mieszkanie "do wyprowadzenia się".
Chciałbym co¶ ok. 100 zł (sama bateria bez węża, słuchawki itp.)

-- -- -

najtańsze Grohe.

Data: 2010-06-20 13:15:08
Autor: /// Kaszpir ///
Tania i dobra termostatyczna bateria prysznicowa ?
Chciałbym co¶ ok. 100 zł (sama bateria bez węża, słuchawki itp.)

Najtańsza od Ferro, ale i tak koszt niecale 200zł.

Nic tańszego sensownego nie kupisz

Tania i dorba termostatyczna bateria prysznicowa ?