Tania komórka do Internetu

Data: 2009-09-20 15:07:12
Autor: user
Tania komórka do Internetu
Jaka komórka byłaby najtańsza do Internetu?
Zakładam, że byłaby wyłącznie używana do Internetu,
w szczególności pełniłaby rolę modemu do laptopa
lub komputera stacjonarnego niepodłączonego do sieci.

Chyba lepsza byłaby taka na kartę, ale nie wykluczam abonamentu.

Pisząc najtańsza mam na myśli cenę zarówno komórki na starcie
jak i połączeń (płatnych za czas lub wielkość transferu).

Pozdrowienia

Data: 2009-09-21 07:11:12
Autor: Jan Strybyszewski
Tania komórka do Internetu
[...]