Tania nagrywarka DVD

Data: 2012-08-01 09:08:53
Autor: Doc
Tania nagrywarka DVD

Witam,

Chciałem kupić w miarę tanią nagrywarkę DVD żeby zastapić wysłużonego CDka.
Myślałem o Liteonie iHAS124. Czy jakość napędów Liteon jest tak samo dobra
jak 10 lat temu? Czy to już nie ma znaczenia i wszystko się wyrównało
między firmami. Nie potrzebuję żadnych wodotrysków, tylko czegoś co
bezproblemowo odczyta DVDka. Płytki wypalam raczej rzadko.

Pozdrawiam,
--
Doc,
Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański

Data: 2012-08-01 13:09:49
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
Tania nagrywarka DVD
 Czy jakość napędów Liteon jest tak samo dobra
jak 10 lat temu?

Nie.

Czy to już nie ma znaczenia i wszystko się wyrównało
między firmami.

Tak. (Od dawna. Nawet w srodku nagrywarek CD LiteOn - tych najstarszych - byly plytki drukowane z logiem Sony.)

::f::

Data: 2012-08-01 14:27:46
Autor: Dawid
Tania nagrywarka DVD
W dniu 2012-08-01 09:08, Doc pisze:

[...]

Zajrzyj tutaj i na wszystkie przedmioty tego sprzedającego.
http://allegro.pl/pioneer-dvr-s19lbk-sata-box-nero-10-gw-12-mies-i2501083780.html
Nie zawiedziesz się, sprawdzone.Wybór spory, nowe i używane.
Konto nie moje, ale polecam.Zadzwoń, a facet na 100% coś Ci doradzi i wybierze.
Pozdrawiam

Data: 2012-08-01 15:27:24
Autor: miab
Tania nagrywarka DVD
[...]

Kup najtańsze LG.

miab

Data: 2012-08-01 16:36:33
Autor: qwerty
Tania nagrywarka DVD
Użytkownik "miab"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50192f19$0$1305$65785112@news.neostrada.pl...
Kup najtańsze LG.

Jak już coś to najtańsze z LS.

Data: 2012-08-02 16:50:03
Autor: qwerty
Tania nagrywarka DVD
Użytkownik "miab"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5019bd93$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...
Jak już coś to najtańsze z LS.

Na ch...?

Domyśl się. Chodzi o laser.

Data: 2012-08-01 18:11:46
Autor: Q
Tania nagrywarka DVD
[...]

Kiedys najwiecej trybow nagrywania,
najwiecej wspieranych formatow mialy liteony i samsungi.
Jak jest teraz nie wiem, ale wzialbym raczej cos z tej stajni.

Data: 2012-08-01 19:13:11
Autor: Tom
Tania nagrywarka DVD
W czasach kiedy napęd kosztuje 60-70 zł a jego żywotność niewiele przekracza okres gwarancyjny nie warto specjalnie tracić czas na wybór. Do tego dochodzi jeszcze loteria związana z egzemplarzem jaki kupisz, miałem do czynienia z napędami wielu firm i praktycznie o żadnej nie można powiedzieć, że jakoś specjalnie się wyróżnia. Teraz z reguły kupuje LG ze względu na cenę i dostępność.

T.

Data: 2012-08-01 19:33:45
Autor: tryton
Tania nagrywarka DVD
[...]

podaj adres, wyśle ci w prezencie napęd IDE SH-S202

tylko decyduj sie szybko bo muszę pójść ze śmietnika wyciągnąć

nie żartuje...

Data: 2012-08-01 22:38:12
Autor: Jawi
Tania nagrywarka DVD
W dniu 2012-08-01 09:08, Doc pisze:
Czy jakość napędów Liteon jest tak samo dobra
jak 10 lat temu?

kiedy Liteony były dobre?
miałem dwie sztuki, różne modele, elektronicznie ok, ale mechanicznie to szrot był, współpraca z Sony dotyczyła elektroniki tylko.
Niby ten sam napęd Sony, a działał znacznie lepiej, choć bios był w nich mniej funkcjonalny o ile pamiętam.

Data: 2012-08-02 09:53:15
Autor: Doc
Tania nagrywarka DVD
Dnia Wed, 01 Aug 2012 22:38:12 +0200, Jawi napisał(a):

[...]

Mój stareńki CD-RW Lite-On ma 10 lat i ciągle na chodzie. Co prawda
ostatnie 2 lata był uzywany marginalnie, ale wcześniej to pracował aż się
dumiło ;-) Kumpel kupował Lite-Ona w podobnym czasie (chyba minimalnie
starszy model od mojego) i jemu też wszystko działa.

Data: 2012-08-02 09:58:43
Autor: Chris
Tania nagrywarka DVD
Doc nabazgrał(a):

[...]

Powiem że ogólnie jeśli chodzi o napędy CD/DVD itd ..  to padalość tego jest znikoma .. albo nikt tego nie używa albo tak dobry sprzęt robią :) tak więc ja bym kupował cokolwiek byle było tanie i było blisko żebym się nie nachodził :)

Data: 2012-08-03 00:13:28
Autor: LP
Tania nagrywarka DVD

Użytkownik "Chris"

Doc nabazgrał(a):

Dnia Wed, 01 Aug 2012 22:38:12 +0200, Jawi napisał(a):
W dniu 2012-08-01 09:08, Doc pisze:
Czy jakość napędów Liteon jest tak samo dobra
jak 10 lat temu?

Nie, wtedy byli niekwestionowanym liderem, a jak jakość napędów zaczęła spadać (u wszytkich producentów) to oni zebrali większość batów.

[...]

Jeśli chodzi o napędy, to większość lg jest ok, ale mocno głośne jednak a liteon jest wg mnie obecnie lepszym wyborem niż samsung. Nie eksploatuję napędów zbytnio, ot nagram kilka płytek na kwartał, ale wymagam, aby się poprawnie odtwarzały, bo taki jest charakter mojej pracy, a tu kilka napędów samsunga pada raz po raz i mimo wielokrotnej wymiany powtarza się to co pół roku. Domowy po kilku takich akcjach zamieniłem na najtańszego liteona i chodzi bez problemu, a z tymi w pracy ciągle walczę z serwisem (cztery lata, cztery napędy), ale chyba dam spokój i tak jak ktoś wcześniej napisał - wywalę albo oddam komuś za free i niech się inny denerwuje i traci czas.
Żeby nie było - nie mam nic do firmy, miałem (i mam) ich monitory i bardzo sobie chwalę dyski (w swoim czasie nie było lepszych), które u mnie pracują cicho, chłodno i bezawaryjnie, ale to tak jak z pewną firmą, która popsuła żarówki - ponoć jak ktoś robi wszystko, to nie robi nic porządnie (czytaj - najlepiej). Chociaż jeśli chodzi o czajniki i maszynki do golenia, to i tak nie ma lepciejszych i zero konkurencji;)

--
LP

Data: 2012-08-03 14:35:22
Autor: I.Tichy
Tania nagrywarka DVD
"LP" <ummagumma@gazeta.pl> napisał(a):

Nie, wtedy byli niekwestionowanym liderem, a jak jakość napędów zaczęła spadać (u wszytkich producentów) to oni zebrali większość batów.

10 lat temu liteon bylo niekwestionowanym liderem? w czym? :)
Ja bym powiedzial, ze z tych dostepnych w sklepach to  teac i plextor.
To nawet nie bylo o czym debatowac, wystarczy zreszta siegnac do archiwum.

Data: 2012-08-03 14:48:45
Autor: Chris
Tania nagrywarka DVD
I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

I Pioneer (106 czy jakoś tak)

Data: 2012-08-03 15:26:35
Autor: I.Tichy
Tania nagrywarka DVD
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

Byl wlasnie chyba jakis pioneer, gdzie wgrywalo sie  firmware i
zglaszal sie jako plextor :)

Data: 2012-08-03 19:10:33
Autor: Irokez
Tania nagrywarka DVD
Użytkownik "I.Tichy" <i.tichy@i.tichy.pl> napisał w wiadomości news:oakn181fjqd9sqe5udl5og1u2hneb03j9p4ax.com...
[...]

ee.. nie słyszałem.
Miałem 106 a modyfikacje polegały na zmianie na A06 (czy na odwrót) - chodziło o dodatkow emożliwości
Potem miałem Pionka 111 z przednim panelem Asusa :) - wgrywało się soft do Asusa i był Pioneer.
Swoją drogą wszystko co na nim nagrałem (jak i na 106) czytały bezproblemowo i stare sprzęty Audio jak i wszelkiej maści nawigacje itp ustrojstwa.

Teraz mam Soniaka (optriac) bo skończyło się IDE na płycie a takowy wpadł mi w ręce. Pioneer 106 poszedł do jakiegoś starszego kompa biurowego, a 111 leży sobie w szafie tak w razie czego.

W międzyczasie znajomi zezłomowali róże inne sprzęta ze stajni LiteOn, LG i HP

Pozdro

--
Irokez

Data: 2012-08-04 16:57:34
Autor: Chris
Tania nagrywarka DVD
W dniu 2012-08-03 15:26, I.Tichy pisze:
[...]

Chyba coś pomieszałeś bo nie pamiętam żeby tak było.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-08-06 08:58:55
Autor: I.Tichy
Tania nagrywarka DVD
Chris <spam@spam.de> napisał(a):

[...]

nie pomieszalem
byl

jak dobrze poszukasz w necie to znajdziesz

Data: 2012-08-03 15:22:42
Autor: LPPL
Tania nagrywarka DVD

Użytkownik "I.Tichy"
[...]

Taaa i były to ogólnie dostępne, jedne z tańszych i masowo kupowanych i używanych nagrywarek (u nas w kraju), heh!

LP

Data: 2012-08-03 15:28:59
Autor: I.Tichy
Tania nagrywarka DVD
"LPPL" <lespe@ummagumma.pl> napisał(a):

Użytkownik "I.Tichy"
[...]

Mowa byla o cenie czy kto byl liderem?
Co do dostepnosci pmietam teac w54e bodajze kupiony za 500zl ;)
od reki w jednym z popularnych jak na tamte czasy sklepie komputerowym

Z plextorami bylo ciezej, ale tez bez przesady.

Data: 2012-08-03 15:43:38
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
Tania nagrywarka DVD
Mowa byla o cenie czy kto byl liderem?

Plextor to byl moze liderem w malym segmencie (nazwijmy go np. "premium"?). Przyjmujac, ze lider to ten, ktory zajmuje czolowa pozycje na runku - to w ujeciu calosciowym rynku napedow liderem bardziej byl LiteOn. IMHO.

::f::

Data: 2012-08-03 15:43:41
Autor: Chris
Tania nagrywarka DVD
LPPL nabazgrał(a):

Użytkownik "I.Tichy"
[...]

Tanie nie było za to dostępne bez problemu .. dystrybutor firma Alstor o ile pamiętam

Data: 2012-08-03 16:56:28
Autor: Przemysław Ryk
Tania nagrywarka DVD
Dnia Fri, 3 Aug 2012 15:43:41 +0200, Chris napisał(a):

LPPL nabazgrał(a):

Użytkownik "I.Tichy"
[...]

Plextora? Jak najbardziej Alstor. :)

[ Forman: Noble. House: Moronic. It's a synonym.                           ]
[                                          ("House M.D. 3x08 Whac-A-Mole") ]

Data: 2012-08-03 16:46:28
Autor: Przemysław Ryk
Tania nagrywarka DVD
Dnia Fri, 03 Aug 2012 14:35:22 +0200, I.Tichy napisał(a):

[...]

Zrzucaniu zabezpieczonych płyt? :)

Ja bym powiedzial, ze z tych dostepnych w sklepach to  teac i plextor.
To nawet nie bylo o czym debatowac, wystarczy zreszta siegnac do archiwum.

Plextory miały AFAIR problemy z porysowanymi płytami - prędkość odczytu
leciała w tedy na mordę. Napędy LiteOna łykał takie płytki bez specjalnych
problemów. ;D

[ Being someones father is not a right. It's a gift.                       ]
[                              (Horatio Caine, "CSI Miami 4x17 Collision") ]

Tania nagrywarka DVD