Tania oferta polaczenia + Internet - co wybrac

Data: 2009-11-02 13:37:54
Autor: Piotrek
Tania oferta polaczenia + Internet - co wybrac
Czesc,

tak się składa, że zostal mi z USA Smartphone i chciałbym z niego
korzystać w Polsce, niemniej to co obecnie mam
w Tak taku (10 gr za każde rozpoczate 50kB oraz
dowcipny pakiet 5MB za 5zł na miesiąc), nie zaspokaja
nawet potrzeb samoistnej łączności telefonu z internetem,
by chociażby odpytać wszystkie skrzynki pocztowe, czy nowego
maila gdzieś nie ma. Z tego co patrzyłem, to na kartę oferty są
"albo albo". W sensie albo pakiet internetowy, albo
rozmowy w normalnych cenach. Znacie jakieś rozsądne cenowo
rozwiązanie (może być też abonament), które pozwoli
mi mieć w pakiecie 500MB+ danych miesięcznie i rozmowy
w przyzwoitych cenach? Play oferuje chyba coś ciekawego,
ale trochę się gubię w ich bonusach, bo oferują zarówno upusty
za przejście od konkurencji, jak i za posiadanie swojego telefonu
w ofercie na abonament, i nie wiem czy da się to jakoś połączyć.

byłbym wdzięczny za radę,
Piotrek

Data: 2009-11-02 13:57:02
Autor: Maciej Muran
Tania oferta polaczenia + Internet - co wybrac
Użytkownik "Piotrek"
[...]

Play Fresh. Stawki za połączenia znasz.
Możesz kupić różne pakiety - np. 500MB za 15 zł na 30 dni.
Bonus jest za przejście do Fresha - 60 zł, ważny bodajże 2 miesiące na głos i esy.
Jedynym "ale" jest fakt, że ten Internet, to w ich macierzystej sieci - ale w ich 2G też już (od dość dawna) działa.

Maciek.

Data: 2009-11-02 21:10:37
Autor: X
Użytkownik Piotrek napisał:
[...]

Jeśli chcesz mieć internet w telefonie dostępny w CAŁEJ POLSCE oraz rozmowyu do wszystkich po 29gr/min. lub też 59gr/min a do Plusa darmowe w zalezności od kwoty doładowania, to wybierz Simplusa w Taryfie Twój Profil w profilu Tanio do Wszystkich (29gr/min.) albo Profilu Wynurzenia (59gr +darmowo do Plusa po doładowaniu). Pakiet 500MB kosztuje 35zł, 250MB -20zł, 100MB-10zł, 25MB-5zł (drożej niż w Play) ale jest dostępny w całej Polsce.

Tania oferta polaczenia + Internet - co wybrac