Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

Data: 2013-01-20 19:31:47
Autor: Q
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Jaka niedroga atramentowke (kolor) wybrac?
Za 140zl w okolicznych sklepach mam
Canon MP282 (tesco)
HP 1050A (biedra)

Drukowane beda min. 2 strony kolorowe srednio 2x w tygodniu.
Co polecacie?
Do ktorego modelu beda tansze tusze zamienniki?

Data: 2013-01-20 19:50:22
Autor: Krystek
W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
Jaka niedroga atramentowke (kolor) wybrac?
Za 140zl w okolicznych sklepach mam

Dołóż trochę i kup coś z modeli Brother DCP - <http://www.ceneo.pl/Urzadzenia_wielofunkcyjne_atramentowe;0112-0;017P0-44317P16-0255571-0172699.htm> Będziesz miał tanie zamienniki i dobrą jakość druku. Sam korzystałem z Brtoher DCP-J140W, bo kupowałem ją dla krewnych i lepszego modelu nie znalazłem, a w komentarzach na Ceneo i Skąpcu wszyscy chwalą tę serię.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-01-21 17:53:26
Autor: dwr
On 20/01/2013 18:31, Q wrote:
[...]

Canon z atramentem w tej cenie bedzie ok.
W kazdym razie ta seria (MP28X czy MP23X) plus jakis tani system CISS i bedzie gralo. Mam uzywam i jest ok.
HP to juz chyba tylko marka....
Poczytaj jeszcze ew. o opisywanych wyzej drukarkach Brother.

Data: 2013-01-22 15:15:48
Autor: Q
[...]

Ludzie ogolnie niezbyt przychylnie wypowiadaja sie o obu tych
drukarkach, ale po HP to jezdza jak ze stara szmata :).

Czytalem o CISSach - fajne, ale na poczatku
obczaje ile w ogole moja kobieta bedzie drukowac
i ew. strzykawki czy zewn. pojemniki rozwaze w przyszlosci.

Na obecna chwile bardziej liczy sie jakosc wydruku,
tanie zamienniki + ew. przyszla dostepnosc CISS.

Poczytaj jeszcze ew. o opisywanych wyzej drukarkach Brother.

Najtansze Brothery sa po ok. 300zl - to ponad 2x tyle co Canon czy HP, ale:
- tusz kolorowy Brother to 3 wklady (a nie 1 jak w Canonie czy HP),
  czyli jak skonczy mi sie C to nie wyrzucam M+Y
- niezwykle tanie zamienniki (10 wkladow za 20zl)
- ponoc lepsza jakosc wydruku niz Canon / HP, wiecej DPI
- oszczedniejsze (ciekawe o ile?)

BROTHER DCP-195C mam za rogiem za 290zl,
ale to model z 2009 roku i ma slot na karty SD,
ktory w ogole mi sie nie przyda.

BROTHER DCP-J140W - nieco ponad 300zl,
ale to model z 2012, nie ma slotu na karty, ale ma wifi,
co z pewnoscia sie przyda.

Moze jakies inne modele polecacie?

Data: 2013-01-22 19:10:33
Autor: Krzysztof Kucharski
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Dobry wieczór

Użytkownik "Q" <no@spam.org> napisał w wiadomości news:kdm6vh$r13$1node1.news.atman.pl...

[...]
Moze jakies inne modele polecacie?
[...]

Coś z rodziny HP DJ 710C/720C/722C/840C/1120C itp. :-) Serio.

Ten ostani model zanabyłem za oszałamiającą kwotę 10,50 zł. Plus 20,00 zł porto.
Do tego komplet atramentów (kolor + czarny) za 30,00 (+10,00) zł. Taniej nie będzie

Serwis tych modeli jest banalnie łatwy. Do nabycia bez problemów separatory papieru. Cała obsługa to zadbać o czystość taśmy tachometrycznej i jazda. Kałamarze na atrament bez żadnych "udziwnień" w postaci "chipów" i takich tam.

DJ710C używam (jako jedną z wielu drukarek) od 10-11 lat. Zero problemów.
DJ840C poleciłem kilku osobom. Do tej pory jesteśmy przyjaciółmi ;-)
DJ1120C kupiłem jedynie dla taniego druku A-3.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Data: 2013-01-23 11:38:41
Autor: Q
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Coś z rodziny HP DJ 710C/720C/722C/840C/1120C itp. :-) Serio.

Boje sie uzywanej, no i nie bede mial czasu / nie chce sie pierdzielic
z wymiana gumek, czyszczeniem, ze nie wspomne o gwarancji :).

A co sadzicie o Epsonach?
Jak wygladaja ceny zamiennikow tuszow oryg.? (ciss na razie sobie daruje)
Jak wyglada jakosc wydruku?

Pytam, bo beda drukowane strony gdzie beda
male fonty i sporo kolorow -
- fajnie jakby te fonty byly wyrazne a kolory rozroznialne :).

Widze, ze do 300zl Epsony maja wiecej bajerow niz Brother,
tzn. np. oba maja wifi, ale ethernet ma juz tylko epson.

Data: 2013-01-24 00:26:30
Autor: dwr
On 22/01/2013 14:15, Q wrote:
[...]

Canona to juz dawno temu jakiegs starego sam napelnialem strzykawkami.
Podobnie zreszta bylo ze starszymi HP.
Moj CISS do wymienianego Canona w drodze, za 2-3 tyg przetestuje w praktyce. Najwiecej zalezy od stanu samej glowicy i jakosci wlewanego atramentu bo sam CISS to tylko system podawania.
Po jakims widocznym zuzyciu przyjdze czas na nowy oryginalny kartridz.

Data: 2013-01-24 08:59:56
Autor: Q
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Moj CISS do wymienianego Canona w drodze, za 2-3 tyg przetestuje w

CISS do MP282? A ile dales za tego CISSa?

Data: 2013-01-24 12:54:38
Autor: Budzik
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Użytkownik dwr d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl ...

[...]

Po co się tak bawić, skoro zamienniki do takiego brothera kosztują po 3zł za sztukę?
O innych plusach Brothera nawet nie wspominając...

Data: 2013-01-24 14:26:51
Autor: Q
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Po co się tak bawić, skoro zamienniki do takiego brothera kosztują po 3zł
za sztukę?
O innych plusach Brothera nawet nie wspominając...

Jakich plusach?
Bo wlasnie czytalem wypowiedzi typa z serwisu
(tak, wiem - cholera wie kto to byl naprawde)
i ponoc brother zszedl ostatnio mocno na psy-
- nie dosc, ze drukarki psuja sie (glownie glowice),
to jeszcze jakosc wydruku jest jednak srednia.

Nie chce brac tego Canona za 140zl,
bo rozochocily mnie Brothery (tanie tusze, wifi)
i ew. Epsony z wifi, eth, ale sporo ludzi
chwali Canona za jakosc wydruku...

Data: 2013-01-24 14:44:23
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-24 14:26, Q pisze:

Nie chce brac tego Canona za 140zl,
bo rozochocily mnie Brothery (tanie tusze, wifi)
i ew. Epsony z wifi, eth, ale sporo ludzi
chwali Canona za jakosc wydruku...

A Ty potrzebujesz topowej jakości wydruku?
Drukujesz coś specjalistycznego?
Typowy użytkownik nie zauważy różnicy w jakości więc po co przepłacać?

Mam Brothera DCP135 (jeden z najtańszych modeli) od ok 5 lat.
Działa idealnie, za 20 zł mam komplet 4 tuszy (w tym 8 zł kosztów przesyłki). W dodatku ma ZAMKNIĘTY podajnik na 50 kartek. Pokażcie mi atramentówki, które też mają takie coś.

--
MN

Data: 2013-01-24 15:11:20
Autor: Q
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
A Ty potrzebujesz topowej jakości wydruku?
Drukujesz coś specjalistycznego?

Ja nie, ale moja kobieta niestety tak
i w sumie dla niej szukam drukarki.
Fonty na tych wydrukach sa bardzo male (opisy na krawedziach)
i jest duzo roznokolorowych, malych kwadracikow,
ktore to kolory czasami sa ciezko rozroznialne.

HP 1050A odpadl od razu, bo nie ma mozliwosci druku bez marginesow
(a myslalem, ze kazda drukarka ma taka opcje :).

Drukowanie byc moze zamknie sie w 2-4 stronach na tydzien,
tak wiec tez nie chce przeplacac na sprzecie.

Typowy użytkownik nie zauważy różnicy w jakości więc po co przepłacać?

Jakby moje wymagania konczyly sie na drukowaniu
czarnego ariala 12, to bym dupy nie zawracal tylko kupil laser :).

Mam Brothera DCP135 (jeden z najtańszych modeli) od ok 5 lat.
Działa idealnie, za 20 zł mam komplet 4 tuszy (w tym 8 zł kosztów przesyłki).

Ile stron drukujesz srednio na jednym zestawie tuszy?

W dodatku ma ZAMKNIĘTY podajnik na 50 kartek. Pokażcie mi atramentówki, które też mają takie coś.

Wlasnie przestaly mi przeszkadzac duze gabaryty Brotherow :)

Data: 2013-01-24 15:37:31
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-24 15:11, Q pisze:

Mam Brothera DCP135 (jeden z najtańszych modeli) od ok 5 lat.
Działa idealnie, za 20 zł mam komplet 4 tuszy (w tym 8 zł kosztów
przesyłki).

Ile stron drukujesz srednio na jednym zestawie tuszy?

Czarnym ze 300-400 stron całkowicie zadrukowanych tekstem.

W sumie to dziwnie mało, bo ten pojemnik ma rzekomo ponad 25 ml więc i 1000 stron powinien wydrukować. Moja drukarka ma jednak tę cechę - że sama co dwa-trzy dni się czyści i oczywiście zużywa przy tym tusz więc nawet, gdy jej nie używasz - to tuszu systematycznie ubywa. W nagrodę - nie zapychają się dysze, a że tusz kosztuje 3 zł - niech jej będzie.

--
MN

Data: 2013-01-25 16:58:13
Autor: qwerty
UĹźytkownik "Q"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdrffa$785$1@node1.news.atman.pl...
HP 1050A odpadl od razu, bo nie ma mozliwosci druku bez marginesow
(a myslalem, ze kazda drukarka ma taka opcje :).

A po co ten bajer?

Data: 2013-01-24 16:00:56
Autor: Marx
On 24.01.2013 14:44, Marcin N wrote:
W dniu 2013-01-24 14:26, Q pisze:

[...]

podajnik maja tez canony, dodatkowo drukuja na plytach, i maja fotograficzna jakosc druku, ktorej brother niestety nie posiada
Marx

Data: 2013-01-24 18:28:56
Autor: Leszek K.
Dnia Thu, 24 Jan 2013 14:44:23 +0100, Marcin N napisał(a):

[...]

Canon - cała seria IP4xxx. Używam od paru lat IP4600. Drukuje dużo. Komplet
tuszy ~10 zet do tego jednorazowo reseter za 40 zet. Już ponad 100
kompletów zużyłem.

Data: 2013-01-26 06:15:40
Autor: Kamil
Użytkownik "Leszek K." napisał:

Canon - cała seria IP4xxx. Używam od paru lat IP4600. Drukuje dużo.
Komplet
tuszy ~10 zet

Jakich tuszy? Do jakiej drukarki? Dasz jakis link? Ja takich kompletów za 10
zł nie widziałem.

Pzdr

Data: 2013-01-27 08:55:16
Autor: Leszek K.
Dnia Sat, 26 Jan 2013 06:15:40 +0100, Kamil napisał(a):

[...]

IP4600
http://allegro.pl/tusze-do-canon-pgi520-cli521-ip3600-ip4600-mp550-i2974257744.html

Data: 2013-01-27 09:10:42
Autor: JoteR
"Leszek K." napisał:

[...]

Ten komplet nie jest "za 10" zł". Co najmniej za 17, jak ktoś ma blisko do paczkomatu. Uwielbiam tę beztroskę klientów (za przeproszeniem) Allegro ;->
I czemu do zamienników Canona dołączona jest instrukcja instalowania zamienników do ...Epsona? ;->

JoteR

Data: 2013-01-27 09:36:35
Autor: Leszek K.
Dnia Sun, 27 Jan 2013 09:10:42 +0100, JoteR napisał(a):

"Leszek K." napisał:

[...]

Jeden komplet to mi na tydzień starcza więc zamawiam w większych ilościach,
a wtedy koszty przesyłki są pomijalne.

I czemu do zamienników Canona dołączona jest instrukcja instalowania zamienników do ...Epsona? ;->

Prawdziwi mężczyźni nie czytają instrukcji.

Data: 2013-01-27 11:58:34
Autor: Q
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Jeden komplet to mi na tydzień starcza więc zamawiam w większych ilościach,
a wtedy koszty przesyłki są pomijalne.

Ile stron (bk? kolor?) drukujesz na takim komplecie?

Data: 2013-01-27 14:27:34
Autor: Leszek K.
Dnia Sun, 27 Jan 2013 11:58:34 +0100, Q napisał(a):

Jeden komplet to mi na tydzień starcza więc zamawiam w większych ilościach,
a wtedy koszty przesyłki są pomijalne.

Ile stron (bk? kolor?) drukujesz na takim komplecie?

Tylko kolor (do b/k mam laser). Około 100 stron na foto-mat tygodniowo,
trochę mniej płyt i sporo mniej foto-glosy.

Data: 2013-01-28 15:20:51
Autor: Kamil
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Użytkownik "Leszek K." napisał:

http://allegro.pl/tusze-do-canon-pgi520-cli521-ip3600-ip4600-mp550-i29742577
44.html

To są zamienniki wkładów. Podobne są do głowicy BC-21e. Kosztują 2 zł za
szt. Po 3 dniach postoju bez drukowania nieodwracalnie zasychają dysze w
głowicy, a głowica kosztuje tyle co dwie nowe drukarki. Oryginalny wkład
kosztuje 40-80 zł. Kosztuje, ale nie zasycha nawet przez pół roku i ma
wydajność 1000 stron. Nie ma darmowych obiadów.

Pzdr

Data: 2013-01-28 16:10:02
Autor: Leszek K.
Dnia Mon, 28 Jan 2013 15:20:51 +0100, Kamil napisał(a):

[...]

A to ciekawe. W lecie urlopowałem się ponad miesiąc i ni mi nie zaschło.
Zasycha nie wkład tylko dysze, a to bardziej kwestia konstrukcji drukarki
(dobrego uszczelnienia zaparkowanej głowicy/ automatycznego czyszczenia)
1000 stron to może by wydrukowało tekstu a nie foto. Akurat nie te ale
kiedyś trafiłem na zamienniki o pojemności zwiększonej o 20%. Drukarka
płakała, że już sucha a ja drukowałem i drukowałem.

Data: 2013-01-28 21:23:51
Autor: Kamil
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Użytkownik "Leszek K." napisał:

A to ciekawe. W lecie urlopowałem się ponad miesiąc i ni mi nie zaschło.

Widocznie moczyłeś i podlewałeś to coś, co Ci nie zaschło :)

Zasycha nie wkład tylko dysze, a to bardziej kwestia konstrukcji drukarki
(dobrego uszczelnienia zaparkowanej głowicy/ automatycznego czyszczenia)

Jasne, że dysze. Jednak wkłady też zasychają, chociaz nie po 3 dniach. Mam
kika takich, w których atrament stężał wewnątrz. To badziew produkowany w
garażu nie wiadomo z czego. Dedykowane udrażniacze nie skutkują, bo skład
tego niby atramentu jest inny. Wrażliwa BC-21e tego nie toleruje. Próba
drukowania na takim zaschniętym atramencie kończy się jej uszkodzeniem. I
tak ma większość drukarek atramentowych. To kwadratura koła. Drukujesz mało,
chcesz mieć wysoką jakość to plujka. Z tym, że nie możesz żałować na
oryginalne atramenty. Dużo drukowania to laser.

1000 stron to może by wydrukowało tekstu a nie foto.

Oczywiście tekstu. Do foto są inne głowice i atramenty. Do Canona serii 4xxx
jest głowica BC-22e, która w danych ma podane 20 stron A4 foto. Nie wiem,
czy to nie pomyłka. Co ciekaweto kolory są bardziej odporne na zasychanie.

Pzdr

Data: 2013-01-29 08:24:58
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-28 21:23, Kamil pisze:
To kwadratura koła. Drukujesz mało,
chcesz mieć wysoką jakość to plujka. Z tym, że nie możesz żałować na
oryginalne atramenty. Dużo drukowania to laser.

Można też inaczej.
Kupujesz drukarkę Brothera i masz dwa w jednym: tusz za 3 zł i nic nie zasycha, bo drukarka co 2-3 dni sama się czyści o ile nie była używana.

--
MN

Data: 2013-01-28 17:43:09
Autor: Roman

Użytkownik "Kamil" <niedlaspamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:51068951$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Producenci drukarek bronią się przed zamiennikami a Canon chyba wyszedł ostatnio w tej dziedzinie na pozycje lidera.

Data: 2013-01-24 20:54:27
Autor: Budzik
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Użytkownik Q no@spam.org ...

[...]

Wcześniej miałem jakiegoś HP - masakra, zwłaszcza w kontekście oprogramowania (pomijam cenę tuszy)
Nijak cokolwiek tam znaleźć a skanowanie to po prostu jakiśdebil projektował.

Kupiłem Brothera parę lat temu (MFC295-CN):
- oprogramowanie - takie jak powinno
- skanowanie i obróbka - bajka - ceny tuszy - 3 zł...

Wydrukowałem już z 10 ryz papieru i nic się nie dzieje. No może przesadzam - ostatnio dość długo nicnie drukowałem i musiałem kilkukrotnie włączyć program czyszczący głowice bo pewnie pozasychał tusz.
Ale przyznaję - zdjęć nie drukuję, tylko wszelkiego rodzaju dokuemnty więc o akości trudno mi sę wypowiadać.

Data: 2013-01-24 14:17:15
Autor: Chris
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Q nabazgrał(a):

Najtansze Brothery sa po ok. 300zl - to ponad 2x tyle co Canon czy HP,
ale: - tusz kolorowy Brother to 3 wklady (a nie 1 jak w Canonie czy HP),
 czyli jak skonczy mi sie C to nie wyrzucam M+Y

Canon ma tusze x 4  (czarny + CMY) tylko część drukarek ma serię z tuszami x2

Data: 2013-01-25 00:28:29
Autor: Roman
[...]

Ja też wybierałem między tymi modelami i wybrałem DCP-195C właśnie dlatego że jest długo na rynku i się sprawdził a innym pozostawiłem testowanie modelu DCP-J140W niech się wypowiedzą po roku użytkowania.

Data: 2013-01-22 23:26:14
Autor: Kamil
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Użytkownik "dwr" napisał:

HP to juz chyba tylko marka....

Jakieś konkrety?

Pzdr

Data: 2013-01-24 00:21:25
Autor: dwr
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
On 22/01/2013 22:26, Kamil wrote:
Użytkownik "dwr" napisał:

HP to juz chyba tylko marka....

Jakieś konkrety?

Pzdr

Male niedopowiedzenie sie wdalo w kontekscie ich walki z zamiennikami.
Zabraklo slow "dla wielbcieli oryginalnych tuszy". Czas pokaze.
Gdzies mi jakis artykul nawet dzisiaj mignal na ten temat, o ograniczeniu sprzedazy zamiennikow w Polsce.

Data: 2013-01-23 17:09:33
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
Jaka niedroga atramentowke (kolor) wybrac?
Za 140zl w okolicznych sklepach mam
Canon MP282 (tesco)
HP 1050A (biedra)

HP właśnie udał się do sądu, żeby zaskarżyć firmy produkujące zamienniki tuszu. Gdy się z nimi rozprawi - nie będzie żadnego sensu posiadać drukarek tej firmy.

--
MN

Data: 2013-01-23 23:40:38
Autor: qwerty
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdp1vp$gl$1@news.task.gda.pl...
HP właśnie udał się do sądu, żeby zaskarżyć firmy produkujące zamienniki tuszu. Gdy się z nimi rozprawi - nie będzie żadnego sensu posiadać drukarek tej firmy.

Proszę Cię...
Sam miałem drukarkę HP i sam napełniałem atramentem. Była taka eksploatacja, że kawałek dyszy odpadł z cartridge. Kupiłem puste i znowu sam napełniałem. Pełny cartridge kosztował mnie ok 3 zł...
Teraz używam laser kolor z wgranym zmodyfikowanym firmware (wieczny toner).

Data: 2013-01-24 00:23:23
Autor: dwr
On 23/01/2013 22:40, qwerty wrote:
[...]

Podobnie jak niezbyt drogo na ebayu "resetery" do kartridzy kilku firm.
Zapewne niezaleznie od batalii sadowych czy ugod rynek cos wymysli bo prozni nie znosi. HP na tym nie wygra. Co najwyzej przez jakis czas na fali ew. niewiedzy lub niecheci do komnbinowania ludzie zaczna kupowac wiecej drukarek innych firm.

Data: 2013-01-24 12:34:23
Autor: Marx
On 23.01.2013 23:40, qwerty wrote:
Teraz używam laser kolor z wgranym zmodyfikowanym firmware (wieczny toner).
model?
M.

Data: 2013-01-24 17:18:13
Autor: qwerty
Użytkownik "Marx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:vqi7t9-5ua.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
Teraz używam laser kolor z wgranym zmodyfikowanym firmware (wieczny toner).
model?

Samsung CLP-320.

Data: 2013-01-24 13:21:58
Autor: Chris
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Marcin N nabazgrał(a):

W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
[...]

Z ciekawości umiesz czytać co tam jest napisane ??

Data: 2013-01-24 14:43:54
Autor: Q
[...]

Pewnie umie i dobrze napisal.
Ten model biznesu (doecelowe zarabianie na uzytkowaniu/serwisowniu)
jest wprowadzany w wielu firmach i funkcjonuje od wielu lat czy dekad.

Z mojej strony - bojkotuje koncern HP,
czyli zostal mi Canon, Brother, ew. Epson -
do 300zl, kolorowa, dobra jakosc wydruku (male fonty, kolory),
tanie zamienniki, mile widziane wifi i/lub ethernet.

Co sie nie psuje? (CISSa sobie na razie daruje)

-- -- --
Jak wynika z komunikatu prasowego HP, spółka zawarła ugody z dwoma dużymi dystrybutorami sprzętu - warszawskim Action SA i wrocławską spółką AB SA. Poszło o naruszanie patentów amerykańskiego giganta dotyczących wkładów atramentowych do drukarek

Action i AB zobowiązały się do "zaprzestania sprzedaży wkładów atramentowych naruszających prawa własności intelektualnej HP, zarówno na terenie Polski, jak i innych krajów, w których spółki te prowadzą swoją działalność". Ponadto Action zwrócił amerykańskiemu koncernowi część kosztów związanych z procesem, AB ma zaś zniszczyć wszelkie zapasy produktów, które doprowadziły do sporu.

Ugody ze spółkami Action i AB obejmują niżej wymienione wkłady atramentowe:

HP 21, HP 22, HP 27, HP 28, HP 56, HP 57, HP 300, HP 301, HP 336, HP 337, HP 338, HP 339, HP 342, HP 343, HP 344, HP 350, HP 351 i HP 901.
-- -- --
http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,13281842,HP_pozwal_polskie_firmy__Za_patent_na_wklady_atramentowe.html

Data: 2013-01-24 14:45:40
Autor: Marcin N
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
W dniu 2013-01-24 13:21, Chris pisze:
Marcin N nabazgrał(a):

W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
[...]

Nie umiem, ale szybko się uczę.

--
MN

Data: 2013-01-24 15:19:05
Autor: Chris

W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
[...]

To wyjaśnij dla czego nie ma sensu posiadać drukarki HP ??

Data: 2013-01-24 15:21:22
Autor: Q
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
To wyjaśnij dla czego nie ma sensu posiadać drukarki HP ??

Wyjasni po tem.
:P

PS
To tak a propos "dla czego" ;)

Data: 2013-01-24 15:39:43
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-24 15:19, Chris pisze:

Z ciekawości umiesz czytać co tam jest napisane ??

Nie umiem, ale szybko się uczę.

To wyjaśnij dla czego nie ma sensu posiadać drukarki HP ??

Nie potrafię przecież. Wierzę jednak, że Ty potrafisz uzasadnić, dlaczego warto posiadać drukarkę HP. Powiesz?

--
MN

Data: 2013-01-24 15:45:38
Autor: Chris
[...]

A czy ja gdzieś pisałem że warto :) czekam tylko na odpowiedz dla czego nagle "nie warto" ?

Data: 2013-01-25 00:21:55
Autor: Roman
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

HP właśnie udał się do sądu, żeby zaskarżyć firmy produkujące zamienniki tuszu. Gdy się z nimi rozprawi - nie będzie żadnego sensu posiadać drukarek tej firmy.

Hp ma fajne modele do których używa się orginalnych tuszy atrakcyjnych cenowo i jak ktoś nie bawi się w zamienniki i napełnianie to drukarka dla niego. Generalnie im droższą drukarke kupisz to masz tańszy tusz, chodzi mi o serię Advantage. Lepiej unkać drukarek najtańszych, dostaje się do nich tusze startery do których trzeba szybko kupić normalne tusze a to koszt nowej drukarki , a tusze do najtańszych drukarek mają dodatkowo mała pojemność ( dotyczy to wszystkich producentów). Na drukarki patrz dopiero od 300zł , coś można sobie dobrać w zależności od preferencji.

Data: 2013-01-26 00:50:57
Autor: Padre
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Hp ma fajne modele do kt�rych u�ywa si� orginalnych tuszy atrakcyjnych
cenowo

Jeśli tusz 10 razy tańszy od zamiennika zamiast 30 razy jest atrakcyjny cenowo to masz rację, ja preferuję zamienniki w cenie 2zł za 20ml, oszczędziłem już cenę kilku nowych drukarek.

Zdjęcia drukuję na termosublimacyjnej.

Data: 2013-01-26 10:12:42
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-26 00:50, Padre pisze:

Zdjęcia drukuję na termosublimacyjnej.

A czy nie lepiej zdjęcia zamawiać w fotolabie? Wychodzą nie drożej niż drukowane w domu (a często znacznie taniej) i można mieć pewność wysokiej jakości.

--
MN

Data: 2013-01-27 00:58:15
Autor: Padre
W dniu 2013-01-26 10:12, Marcin N pisze:
[...]

Pewno, że lepiej, tylko ja do fotolabu mam 15km a nie produkuję zdjęć hurtowo więc cena 1,2zł za sztukę jak drukuję sobie kilka jest całkiem ok szczególnie że w labach liczą sobie kilka złotych za otwarcie sesji i kilka odbitek wychodzi drogo. Jakość i trwałość wydruku termosublimacyjnego nie ustępuje fotolabowi, podłoże i wydruk są laminowane tworzywem i całkowicie wodoodporne a drukarka sublimacyjna jest całkowicie odporna na przerwy w pracy, tam nie ma nic do zaschnięcia czy zbrylenia.

Data: 2013-01-27 13:37:18
Autor: MC
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:ke06m7$a8t$1news.task.gda.pl...
[...]

Hehe, z labu zdjęcia wysokiej jakości?

Data: 2013-01-27 22:09:10
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-27 13:37, MC pisze:

A czy nie lepiej zdjęcia zamawiać w fotolabie? Wychodzą nie drożej niż
drukowane w domu (a często znacznie taniej) i można mieć pewność
wysokiej jakości.

Hehe, z labu zdjęcia wysokiej jakości?

Czyżbyś wiedział coś więcej na ten temat? Czy to tylko taki cwany uśmieszek markujący znajomość tematu?

--
MN

Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?