Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

Data: 2013-01-23 17:09:33
Autor: Marcin N
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
Jaka niedroga atramentowke (kolor) wybrac?
Za 140zl w okolicznych sklepach mam
Canon MP282 (tesco)
HP 1050A (biedra)

HP właśnie udał się do sądu, żeby zaskarżyć firmy produkujące zamienniki tuszu. Gdy się z nimi rozprawi - nie będzie żadnego sensu posiadać drukarek tej firmy.

--
MN

Data: 2013-01-23 23:40:38
Autor: qwerty
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdp1vp$gl$1@news.task.gda.pl...
HP właśnie udał się do sądu, żeby zaskarżyć firmy produkujące zamienniki tuszu. Gdy się z nimi rozprawi - nie będzie żadnego sensu posiadać drukarek tej firmy.

Proszę Cię...
Sam miałem drukarkę HP i sam napełniałem atramentem. Była taka eksploatacja, że kawałek dyszy odpadł z cartridge. Kupiłem puste i znowu sam napełniałem. Pełny cartridge kosztował mnie ok 3 zł...
Teraz używam laser kolor z wgranym zmodyfikowanym firmware (wieczny toner).

Data: 2013-01-24 00:23:23
Autor: dwr
On 23/01/2013 22:40, qwerty wrote:
[...]

Podobnie jak niezbyt drogo na ebayu "resetery" do kartridzy kilku firm.
Zapewne niezaleznie od batalii sadowych czy ugod rynek cos wymysli bo prozni nie znosi. HP na tym nie wygra. Co najwyzej przez jakis czas na fali ew. niewiedzy lub niecheci do komnbinowania ludzie zaczna kupowac wiecej drukarek innych firm.

Data: 2013-01-24 12:34:23
Autor: Marx
On 23.01.2013 23:40, qwerty wrote:
Teraz używam laser kolor z wgranym zmodyfikowanym firmware (wieczny toner).
model?
M.

Data: 2013-01-24 17:18:13
Autor: qwerty
Użytkownik "Marx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:vqi7t9-5ua.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
Teraz używam laser kolor z wgranym zmodyfikowanym firmware (wieczny toner).
model?

Samsung CLP-320.

Data: 2013-01-24 13:21:58
Autor: Chris
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Marcin N nabazgrał(a):

W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
[...]

Z ciekawości umiesz czytać co tam jest napisane ??

Data: 2013-01-24 14:43:54
Autor: Q
[...]

Pewnie umie i dobrze napisal.
Ten model biznesu (doecelowe zarabianie na uzytkowaniu/serwisowniu)
jest wprowadzany w wielu firmach i funkcjonuje od wielu lat czy dekad.

Z mojej strony - bojkotuje koncern HP,
czyli zostal mi Canon, Brother, ew. Epson -
do 300zl, kolorowa, dobra jakosc wydruku (male fonty, kolory),
tanie zamienniki, mile widziane wifi i/lub ethernet.

Co sie nie psuje? (CISSa sobie na razie daruje)

-- -- --
Jak wynika z komunikatu prasowego HP, spółka zawarła ugody z dwoma dużymi dystrybutorami sprzętu - warszawskim Action SA i wrocławską spółką AB SA. Poszło o naruszanie patentów amerykańskiego giganta dotyczących wkładów atramentowych do drukarek

Action i AB zobowiązały się do "zaprzestania sprzedaży wkładów atramentowych naruszających prawa własności intelektualnej HP, zarówno na terenie Polski, jak i innych krajów, w których spółki te prowadzą swoją działalność". Ponadto Action zwrócił amerykańskiemu koncernowi część kosztów związanych z procesem, AB ma zaś zniszczyć wszelkie zapasy produktów, które doprowadziły do sporu.

Ugody ze spółkami Action i AB obejmują niżej wymienione wkłady atramentowe:

HP 21, HP 22, HP 27, HP 28, HP 56, HP 57, HP 300, HP 301, HP 336, HP 337, HP 338, HP 339, HP 342, HP 343, HP 344, HP 350, HP 351 i HP 901.
-- -- --
http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,13281842,HP_pozwal_polskie_firmy__Za_patent_na_wklady_atramentowe.html

Data: 2013-01-24 14:45:40
Autor: Marcin N
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
W dniu 2013-01-24 13:21, Chris pisze:
Marcin N nabazgrał(a):

W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
[...]

Nie umiem, ale szybko się uczę.

--
MN

Data: 2013-01-24 15:19:05
Autor: Chris

W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
[...]

To wyjaśnij dla czego nie ma sensu posiadać drukarki HP ??

Data: 2013-01-24 15:21:22
Autor: Q
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
To wyjaśnij dla czego nie ma sensu posiadać drukarki HP ??

Wyjasni po tem.
:P

PS
To tak a propos "dla czego" ;)

Data: 2013-01-24 15:39:43
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-24 15:19, Chris pisze:

Z ciekawości umiesz czytać co tam jest napisane ??

Nie umiem, ale szybko się uczę.

To wyjaśnij dla czego nie ma sensu posiadać drukarki HP ??

Nie potrafię przecież. Wierzę jednak, że Ty potrafisz uzasadnić, dlaczego warto posiadać drukarkę HP. Powiesz?

--
MN

Data: 2013-01-24 15:45:38
Autor: Chris
[...]

A czy ja gdzieś pisałem że warto :) czekam tylko na odpowiedz dla czego nagle "nie warto" ?

Data: 2013-01-25 00:21:55
Autor: Roman
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

HP właśnie udał się do sądu, żeby zaskarżyć firmy produkujące zamienniki tuszu. Gdy się z nimi rozprawi - nie będzie żadnego sensu posiadać drukarek tej firmy.

Hp ma fajne modele do których używa się orginalnych tuszy atrakcyjnych cenowo i jak ktoś nie bawi się w zamienniki i napełnianie to drukarka dla niego. Generalnie im droższą drukarke kupisz to masz tańszy tusz, chodzi mi o serię Advantage. Lepiej unkać drukarek najtańszych, dostaje się do nich tusze startery do których trzeba szybko kupić normalne tusze a to koszt nowej drukarki , a tusze do najtańszych drukarek mają dodatkowo mała pojemność ( dotyczy to wszystkich producentów). Na drukarki patrz dopiero od 300zł , coś można sobie dobrać w zależności od preferencji.

Data: 2013-01-26 00:50:57
Autor: Padre
Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
Hp ma fajne modele do kt�rych u�ywa si� orginalnych tuszy atrakcyjnych
cenowo

Jeśli tusz 10 razy tańszy od zamiennika zamiast 30 razy jest atrakcyjny cenowo to masz rację, ja preferuję zamienniki w cenie 2zł za 20ml, oszczędziłem już cenę kilku nowych drukarek.

Zdjęcia drukuję na termosublimacyjnej.

Data: 2013-01-26 10:12:42
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-26 00:50, Padre pisze:

Zdjęcia drukuję na termosublimacyjnej.

A czy nie lepiej zdjęcia zamawiać w fotolabie? Wychodzą nie drożej niż drukowane w domu (a często znacznie taniej) i można mieć pewność wysokiej jakości.

--
MN

Data: 2013-01-27 00:58:15
Autor: Padre
W dniu 2013-01-26 10:12, Marcin N pisze:
[...]

Pewno, że lepiej, tylko ja do fotolabu mam 15km a nie produkuję zdjęć hurtowo więc cena 1,2zł za sztukę jak drukuję sobie kilka jest całkiem ok szczególnie że w labach liczą sobie kilka złotych za otwarcie sesji i kilka odbitek wychodzi drogo. Jakość i trwałość wydruku termosublimacyjnego nie ustępuje fotolabowi, podłoże i wydruk są laminowane tworzywem i całkowicie wodoodporne a drukarka sublimacyjna jest całkowicie odporna na przerwy w pracy, tam nie ma nic do zaschnięcia czy zbrylenia.

Data: 2013-01-27 13:37:18
Autor: MC
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:ke06m7$a8t$1news.task.gda.pl...
[...]

Hehe, z labu zdjęcia wysokiej jakości?

Data: 2013-01-27 22:09:10
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-27 13:37, MC pisze:

A czy nie lepiej zdjęcia zamawiać w fotolabie? Wychodzą nie drożej niż
drukowane w domu (a często znacznie taniej) i można mieć pewność
wysokiej jakości.

Hehe, z labu zdjęcia wysokiej jakości?

Czyżbyś wiedział coś więcej na ten temat? Czy to tylko taki cwany uśmieszek markujący znajomość tematu?

--
MN

Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?