Tania rama aluminiowa - konserwacja

Data: 2012-09-06 22:14:47
Autor: Vince
Tania rama aluminiowa - konserwacja
Witam!

Mam następujący problem. Koleś przyniósł mi tanią ramę aluminiową (wymiana supportu, konserwacja łożysk w kierownicy + takie tam pierdoły, regulacja, itp). Mam pytanie czym najlepiej konserwować tego rodzaju ramę. Jest lekko zmatowiona, bo rower (a właściwie teraz uż sama rama) jest w koszmarnym stanie. Poza tym mam problem z wykręceniem jednej miseczki supportowej. Prawdopodobnie była bezlitośnie okładana jakimś młotkiem (młotkiem, śrubokrętem, itp.) i ciężko ją teraz wykręcić. Moze ktoś z Was mógłby podsunąć jakiś w miarę efektywny sposób na wykręcenie tego ustrojstwa?

Pozdrawiam, M.

See also: facebook.com/voldemorth.lrd

Tania rama aluminiowa - konserwacja