Tania realizacja czeku z USA

Data: 2009-10-29 22:14:27
Autor: Krzysztof
Tania realizacja czeku z USA

"Piotrek" <grazagWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:03fa.00000025.4aea0136newsgate.onet.pl...
Hej,

przyszedł mi zwrot kaucji z USA (czekiem), no i sam nie wiem, w
którym banku najlepiej byłoby go zrealizować, by koszta
były jak najmniejsze.

Kwota niewielka, bo $142.

Będę wdzięczny za radę.

Sprobuj BZWBK, inkaso z regresem maja tanie ok 25-45zl (trwa dlugo 2-3 mies. ale jest tanio), dla wyzszych kwot przewaznie 150zl lub 0.1% jezeli przekracza to 150zl  (trwa ok. 4-tyg) oraz ewentualne koszty bankow zagranicznych. Zaloz bezplatne konto walutowe, zloz czek i oczekuj. W twoim przypadku, najlepsza chyba opcja za 25zl z najdluzszym okresem oczekiwania.

Tania realizacja czeku z USA