Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !

Data: 2010-12-06 07:27:39
Autor: Michał Gut
Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !
jak skonczyl ci sie olej to kontrolka ci sie (kierowcy) nie palila?
mozna wrozayc ale to co opisujesz to jakos do braku oleju mi bardzo nie pasuje.

juz predzej pekniecie bloku czy moze zerwany ktorys tlok ale on by chyba zmasakrowal wal korbowy gdyby się wypiął/urwał.

obstawiam na 80% ze ci sie rozrzad przestawic mogl (ktorys zawor sie urwal?) i zaliczyles dzwona cylindrami. tyle ze po tym nie mialbys szans odpalic. nawet na 2 cylindrach.

obstawiam ze kupiles niezle polatanego trupa i tyle.

Data: 2010-12-06 08:44:45
Autor: news-gazeta
[...]

Czyli na 80% Twoja wypowiedz nic nie wnosi do tematu, skoro piszesz tezę, a za chwilę sam sobie zaprzeczasz :)

Co do autora tematu -zatarty na panewkach oraz/lub tłokach i urwany korbowód na którymś cylindrze.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-12-06 09:14:45
Autor: Michał Gut
Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !
Czyli na 80% Twoja wypowiedz nic nie wnosi do tematu, skoro piszesz tezę, a za chwilę sam sobie zaprzeczasz :)

ogolnie tak bo to wrozenie z fusów wiec sprzeczne pomysly sie nie wykluczaja tutaj:)
jakby byl zatarty to by tracil moc, jak na panewkach to afaik olej i mogloby tluc - ale nie tak chyba jak opisuje watkotworca imo.

jakos ta relacja mi sie nie trzyma kupy:)

Data: 2010-12-06 12:10:10
Autor: MW
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:idi61k$tie$1portraits.wsisiz.edu.pl...
jakos ta relacja mi sie nie trzyma kupy:)

Hmmm, przypomina mi się, że kolega Michał miał podobne przejścią z laguną, safranem i cholera wie iloma jeszcze innymi. Może te typy (tj. " Michały") tak mają? Takie konfabulacje motoryzacyjne je rajcują?

MW

Data: 2010-12-06 12:09:19
Autor: Filip KK
W dniu 2010-12-06 12:10, MW pisze:
[...]

To typy aut na F. Przemyjcie wreszcie oczy.

Data: 2010-12-06 12:21:46
Autor: kamil

"Filip KK" <nospam@nospam.pl> wrote in message news:idige3$t1c$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Foreanskie Faewoo?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-06 12:31:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 6 Dec 2010 12:21:46 -0000, kamil napisał(a):

To typy aut na F. Przemyjcie wreszcie oczy.

Foreanskie Faewoo?

Fak. F fakumulatorem famoobsługowym ftórego fie folno fadować. Fi ftórego
foc fyrażona fest f famperach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-06 13:34:33
Autor: Przembo
*kamil* w wiadomości news:idikgs$pnk$1inews.gazeta.pl napisał(a):
[...]

Dajełu bazuje na Oplu, to już blisko do Francji... niech pomyśle rdzewieje bardziej niż auta PSA to tu nie pasuje... Juz mam, nie jest to VW, ani żaden z trójki producentów premium, więc blisko Forda, ten jest na "F" - czego chcieć więcej? ;p

Pozdr

Data: 2010-12-07 06:17:07
Autor: Olleo
Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !
Dajełu bazuje na Oplu, to już blisko do Francji... niech pomyśle rdzewieje
bardziej niż auta PSA to tu nie pasuje...

Nie wiem, jak rdzewieja auta z PSA, ale jesli mniej, niz DU, to musza
byc naprawde super zabezpieczone. Leganza powinna miec, tak jak Nubira
i Lanos, pelen ocynk i zero rdzy nawet po kilkunastu latach... jesli
niepukana.
--
Olleo

Data: 2010-12-06 13:57:59
Autor: news-gazeta
Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !

To typy aut na F. Przemyjcie wreszcie oczy.

Pierdolisz jak potluczony.
Ja stawiam ze to typy aut faszystkowskich.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-12-06 14:36:36
Autor: Lewis
W dniu 2010-12-06 12:09, Filip KK pisze:

To typy aut na F. Przemyjcie wreszcie oczy.

Ffff fap fap fap... ;D
Niezła prowokacja ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-12-06 14:10:02
Autor: to
Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !
begin MW
Hmmm, przypomina mi się, że kolega Michał miał podobne przejścią z
laguną, safranem i cholera wie iloma jeszcze innymi. Może te typy (tj. "
Michały") tak mają? Takie konfabulacje motoryzacyjne je rajcują?

Bo on kupuje trupy, a potem je katuje aż zupełnie padną. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-07 17:55:50
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-12-06 08:44, news-gazeta pisze:
[...]

Dodatkowo dziura w bloku ;)

Pozdrawiam !

Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !