Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !

Data: 2010-12-06 08:12:24
Autor: Agent
Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !

Generalnie tam gdzie stuknęło to jest WIELKA plama oleju, potem duża
¶cieżka, co się mogło popsuć ?

-co to były stuki ala metal o metal ?
-co to mogło być grzotnięcię takie mocne ?
-i czemu działaj± 2 cylindry (1?) i ga¶nie ?

Ja my¶lę że się popsuł :)

Data: 2010-12-06 10:27:31
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-12-06 08:12, Agent pisze:

Generalnie tam gdzie stuknęło to jest WIELKA plama oleju, potem duża
ścieżka, co się mogło popsuć ?

-co to były stuki ala metal o metal ?
-co to mogło być grzotnięcię takie mocne ?
-i czemu działają 2 cylindry (1?) i gaśnie ?

Ja myślę że się popsuł :)

Się nie popsuł. Michał to psuja. Jemu strach dwie stalowe kulki w ręce dać. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-06 16:15:05
Autor: Michał
Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !

> Ja myślę że się popsuł :)

Się nie popsuł. Michał to psuja. Jemu strach dwie stalowe kulki w ręce dać. ;)

ale.. Ja tylko "nadawałem wła¶ciwe tempo" jad±c 200 metrów z przodu ;)

pozdrawiam.

--

Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !