Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !

Data: 2010-12-06 00:29:00
Autor: Olleo
Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !
-czy to si jeszcze nada do jazdy ?

Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz silnik za 2k zl fabrycznie nowy i
sie nada.
--
Olleo

Data: 2010-12-06 09:45:21
Autor: jack
Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmar³ !
> -czy to si jeszcze nada do jazdy ?

Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz silnik za 2k zl fabrycznie nowy i
sie nada.
--
Olleo
Dokładnie tak,kup silnik urzywany.włozenie tego do zabytku pochłonie ci
6godz[sam wkładałem kiedyś do sierry]ew.300-500zł u znajomego mechanika.
gorzej jak by Ci padł naped w merolu-tu silniki zaczynają sie od 10000złi to bez
gwarancji.
pozdro.jack
PS.A niechesz pozbyć sie kłopotu??za ile?

Data: 2010-12-06 17:02:33
Autor: Michał
> [...]
gwarancji.
pozdro.jack
PS.A niechesz pozbyć sie kłopotu??za ile?

Czyli zawieść do mechanika na sznurku, kupić silnik z wysyłką
na adres mechanika i tyle ?

naprawić czegoś takiego to się nie da ?

pozdrawiam.

Data: 2010-12-06 18:57:57
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 06.12.2010  Michał <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał/a:

Czyli zawieść do mechanika na sznurku, kupić silnik z wysyłką
na adres mechanika i tyle ?

naprawić czegoś takiego to się nie da ?

Wszystko sie da kwestia ile to bedzie kosztować. Jak poharatało blok to
nie ma sensu tego ruszać. Pozostaje kwestia ceny za jaka uda Ci sie
kupic drugi silnik. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-12-06 21:40:15
Autor: Michał
> [...]

Wszystko sie da kwestia ile to bedzie kosztować. Jak poharatało blok to
nie ma sensu tego ruszać. Pozostaje kwestia ceny za jaka uda Ci sie

No właśnie...

Ciągnięcie auta na sznurku to jeszcze jakaś "atrakcja turystyczna" jest ;)

ale silnik to ja bym wolał kliknąć "Kup Teraz" i wpisać adres mechanika,
tylko nie wiem co kupie :( gdyby to było W12 to bym chciał to zobaczyć jak wygląda ;) ale L4 do leganzy nie :)

Pozdrawiam.

--

Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !