Tanie auto do dojazdów do pracy

Data: 2009-05-26 16:12:33
Autor: Andrzej
Tanie auto do dojazdów do pracy

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gvgbmv$8gs$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witajcie
Obecnie mam punto 1.9 jtd, dzinnie mam do przejechania ok 80km spalanie mam ok 5.5l więc jak dla mnie za wiele. Poszukuje czegoś małego +lpg.
Myślę o cc 899 =>96rok może macie jakieś inne pomysły? Auto ma być tanie w zakupie i mało spalać. Mnie kiedyś taki cienias spalał w cyklu mieszanym ok 7-8l gazu max dlatego o nim myślę.

Tico zjada 5-6l LPG/100km
z minusów - przeważnie Tico zjada rdza, poza tym ok - części tanie a konstrukcja prostacka

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-05-26 21:12:43
Autor: Alex81
Tanie auto do dojazdów do pracy
In article <gvgtuf$6p1$1@nemesis.news.neostrada.pl>, szuwar_ek_wywal@to_wp.pl says...
Tico zjada 5-6l LPG/100km
z minusów - przeważnie Tico zjada rdza, poza tym ok - części tanie a konstrukcja prostacka
Fakt. Np. kolumna kierownicy, prosta(-cka) nigdzie nie łamana sztyca. No i te legendarne blachy pozwalające mieć nadzieję na wyjście cało z kolizji z małym skuterkiem.

Chociaż nie, ze skuterkiem mogłoby nie pójść tak łatwo...

--
Pzdr
Alex

Tanie auto do dojazdów do pracy