Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)

Data: 2010-12-04 12:03:41
Autor: Qlfon
Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
Mój Ojciec najpierw miał fabrycznie nowe Espero, potem było moje. 1.5 z gazem -nie wiem co to awaria, nawet żarówek nie paliło:) Teraz Ojciec od bodajże 10 lat ujeżdża Leganzę 2.0+gaz, manual. Rok czy dwa lata temu wsadził fabrycznie nowy silnik, który kosztował 5-6kpln z kompletny silnik z osprzętem!:) Samochód realnie ma już ponad 300kkm i nadal jeĽdzi. Trochę go ruda ruszyła ale za kompletne drzwi zapłaciłem całkiem niedawno w Warszawie 150pln:) Ogólnie oryginalne czę¶ci s± łatwo dostępne i ¶miesznie tanie. Tylko ten design już myszk± tr±ci. ale kanapawóz wygodny. Na dniach będzie szła do ludzi bo Tatusiek sobie też wymarzył automat i stanęło na Lacetti z automatem i innymi bajerami. Dwulatek i jakie¶ dwadzie¶cia parę kkm na liczniku (samochód od znajomego)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-12-04 13:00:08
Autor: Wielebny
Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cfa2114$1news.home.net.pl...
[...]

W Deawoo wymiana silnika to taka naprawa eksplatacyjna? Co jakies 250 kkm trzeba wymienic?

W.

Data: 2010-12-04 13:59:45
Autor: Qlfon
Tanie auto w eksploatacji cd... du�e Daewoo :)
W dniu 2010-12-04 13:00, Wielebny pisze:
Uďż˝ytkownik "Qlfon"<rav@life.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
M�j Ojciec najpierw mia� fabrycznie nowe Espero, potem by�o moje. 1.5 z
gazem -nie wiem co to awaria, nawet �ar�wek nie pali�o:) Teraz Ojciec od
bodaj�e 10 lat uje�d�a Leganz� 2.0+gaz, manual. Rok czy dwa lata temu
wsadzi� fabrycznie nowy silnik, kt�ry kosztowa� 5-6kpln z kompletny silnik
z osprz�tem!:) Samoch�d realnie ma ju� ponad 300kkm i nadal je�dzi.

W Deawoo wymiana silnika to taka naprawa eksplatacyjna? Co jakies 250 kkm
trzeba wymienic?

W.

Nie trzeba a można:) Mój Ojciec już taki jest, samochód miał być an dłużej ale mu się zachciało \automatu a używanej skrzyni się boi.
Ps. Przebiegi skoryguję - wymiana ok 270kkm, zakup z założeniem wyszedł trochę ponad 5kpln. Zakup w hurtowni części Daewoo na Skalnicowej w Warszawie tak jak mówiłem 2.3 lata temu. Do sprawdzenia w rodzinnych notatkach. Na tym silniku obecnie jest jakieś 40kkm.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-12-04 18:40:38
Autor: Michał
> [...]
Ps. Przebiegi skoryguję - wymiana ok 270kkm, zakup z założeniem wyszedł trochę ponad 5kpln. Zakup w hurtowni części Daewoo na Skalnicowej w Warszawie tak jak mówiłem 2.3 lata temu. Do sprawdzenia w rodzinnych notatkach. Na tym silniku obecnie jest jakieś 40kkm.

Z ciekawostek, po 0.5mln się silnik wymienia ;) "bo brał już olej".
tak zrobił jeden ze sprzedaj±cych.

pozdrawiam.

Data: 2010-12-04 13:05:21
Autor: kml
[...]

Dwa lata temu kupił nówkę? Sk±d on to wytrzasn±ł? :)

kml

Data: 2010-12-04 13:18:31
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Tanie auto w eksploatacji cd... duĹĽe Daewoo : )
W dniu 2010-12-04 13:05, kml pisze:

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości
Mój Ojciec najpierw miał fabrycznie nowe Espero, potem było moje. 1.5
z gazem -nie wiem co to awaria, nawet żarówek nie paliło:) Teraz
Ojciec od bodajĹĽe 10 lat ujeĹĽdĹĽa LeganzÄ™ 2.0+gaz, manual. Rok czy dwa
lata temu wsadził fabrycznie nowy silnik, który kosztował 5-6kpln z
kompletny silnik z osprzętem!:)

Dwa lata temu kupił nówkę? Skąd on to wytrzasnął? :)

Pewnie z zapomnianego magazynu. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)