Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)

Data: 2010-12-04 14:28:45
Autor: Michał
Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
Tak mi chodziło po głowie bardzo tanie auto w eksploatacji bo potrzebowałem takiego żeby ktoś tam tym od czasu do czasu
gdzieś podjechał.

lista była: lanos, hyundai accent, punto1, astra1

Daewoo Leganza 2.0+gaz automat - czy to tanie w naprawie jest ?
lub czy jest duża szansa ze 20kkm zrobi bez awarii (po 20kkm sprzedam, zostawię oddam lub rozbiję ale to już nie będzie miało znaczenia).

Zapomniałem zastosowanie auta:

-Ma jeździć po 300km ze 2x w tygodniu po A4 i S1 + moooooże
z 30km po mieście. I tak przez 0.5 roku i ma się nie popsuć (nie stanąć na trasie).

-Ma to robić tak szybko jak się da.

-Kierowca/kierowniczka nie mają pojęcia jak się jeździ autem, poza graniem w Need For Speed ;) więc automat i jak najwięcej gwiazdek EURONCAP.

-Jednak ma być wygodny, lepiej do tego trochę dopłacić.

-części tanie, prosty w naprawie :)

-leganza ma (chyba) jeszcze xenony klimatronik i inne duperele które
pozwalają skupić się tylko na kręceniu kierownicą i dodawaniu gazu :) pozdrawiam.

Data: 2010-12-04 15:27:31
Autor: to
Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
begin  Michał
-leganza ma (chyba) jeszcze xenony klimatronik i inne duperele ktĂłre
pozwalają skupić się tylko na kręceniu kierownicą i dodawaniu gazu :)

W Mondeo mk2 nie ma xenonów, ale jest klimatronik, często 4 poduszki, radio z cd, podgrzewana przednia szyba, pełna elektryka itp. W dodatku jest tam też silnik 2.5 V6. Takie auto można spokojnie kupić za 5-7 tys. zł. Jedyna wada tego auta (pomijając rdzę, ale to mozna zweryfikować) jest taka, że jest dość brzydkie. Leganza z dychawicznym 2.0 prowadzi się gorzej i jest nawet droższa.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-04 15:35:35
Autor: kml

Użytkownik " Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iddj6s$92m$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bardzo niepokojące połączenie.

kml

Data: 2010-12-04 14:40:03
Autor: Michał
> [...]
>
> -Kierowca/kierowniczka nie mają pojęcia jak się jeździ autem, poza
> graniem w Need For Speed ;) więc automat i jak najwięcej gwiazdek > EURONCAP.

Dlaczego ?

pozdrawiam.

Data: 2010-12-04 17:45:16
Autor: kml
Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)

Użytkownik " Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iddjs3$be6$1inews.gazeta.pl...

Dlaczego ?

Sprawny (szybko jeżdzący) samochód z automatycznią skrzynią czyli minium wysiłku w obsłudze dla osoby nie mającej pojęcia, według Ciebie, o powożeniu samochodem. To jest niepokojące. Zwłaszcza w kontekscie nabywania wiedzy z gier pokroju NFS

kml

Data: 2010-12-04 18:30:34
Autor: Michał
> [...]

powożeniu
samochodem. To jest niepokojące. Zwłaszcza w kontekscie nabywania wiedzy z gier pokroju NFS

A to fakt potrzymasz gaz do dechy te dziesiąt sekund, nic nie dotykasz żadnych biegów a tu się zrobi 200km/h i zakręt blisko - prędkości nie czuć, a auto bez ESP...

ale może 10 letnie będzie miało vmaxa już poniżej 200km/h ;)
zresztą wszystko w zadzadzie 200 jeździ. a leganza przynajmniej ma zawieszenie ok.

Dobre kiedyś było: "mogę mogę wyprzedzić tą ciężrówkę ?? mogę mogę ?"
"tak"
a po chwili się orientuje że jedziemy już 185km/h.

pozdrawiam. --

Data: 2010-12-04 19:38:58
Autor: kml

Użytkownik " Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ide1ca$q2l$1inews.gazeta.pl...

A to fakt potrzymasz gaz do dechy te dziesiąt sekund, nic nie dotykasz
żadnych biegów a tu się zrobi 200km/h i zakręt blisko - prędkości nie czuć,
a auto bez ESP...

heh, leganza 200km/h po 10s? Chce taki egzemplarz :)

kml

Data: 2010-12-04 18:50:04
Autor: Michał
kml <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

> a auto bez ESP...

heh, leganza 200km/h po 10s? Chce taki egzemplarz :)

A po ilu to nie wiem :)
od zera to pewnie z 45 sekund :)

ze 120 pewnie z 30 :)

ja to auto w ogóle z zewnątrz tylko widziałem ;)

znam lanosa - jeździłem chwilę (na szczęście).
znam nexie - jeździłem jeszcze mniej - ale ona była EKSTREMALNIE tania w eksploatacji - ze 100kkm zrobiła za jakieś grosze w stylu
2k pln :)

I nie trzeba było niczego szukać/kupować Mechniak zawsze miał do
tego części albo "drutował" :)

po prostu auto bezproblemowe zostawiasz u mechanika i w TEN sam dzień naprawione - lepiej lub gorzej.

Z safrane to cyrk, zostawisz, telefon po 2h ze cośtam kosztuje 1400 pln i że taniej w żadnej hurtowni nie ma. a z żadnego innego auta nie bo to chyba inna część jest, Czy ściągać z Francji ???.

więc mam dobre doświadczenia serwisowe z daewoo :)
jeździło toto fatalnie, ale leganza już nawet powinna jeździć ok.

pozdrawiam.

Data: 2010-12-04 21:58:39
Autor: Przembo
* Michał* w wiadomości news:ide1ca$q2l$1inews.gazeta.pl napisał(a):
[...]

Prędkość zawsze czuć, w lepszym aucie po prostu wieloktrotnie mniej, ale nie na tyle by zakręt mógł zaskoczyć.

ale może 10 letnie będzie miało vmaxa już poniżej 200km/h ;)
zresztą wszystko w zadzadzie 200 jeździ. a leganza przynajmniej
ma zawieszenie ok.

:)

Dobre kiedyś było:
"mogę mogę wyprzedzić tą ciężrówkę ?? mogę mogę ?"
"tak"
a po chwili się orientuje że jedziemy już 185km/h.

To tylko potwierdza obawy kml, ta osoba nie tyle nie umie jeździć, co nie powinna w ogóle prowadzić auta. Wcisnąć gaz to małpa potrafi i może ta małpa stanowiłaby mniejsze zagrożenie na drodze... Swoją drogą znam pare osób które nie powinny jeździć i większość z nich faktycznie schowała PJ do szuflady, takiego minimum rozsądku tej osobie życze.

Pozdr

Data: 2010-12-04 22:56:24
Autor: kml
Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:idea01$qgp$1news.onet.pl...

[...]

Dokładnie to miałem na myśli. Ja niestety znam osoby, które nie powinny jeździć z uwagi na totalny brak talentu czy też wiek a nadal się pchają za kółko. Na szczęście coraz mniej. Mam nadzieje, że starczy mi obiektywizmu na stare lata i kiedyś uznam że nadszedł czas żeby przestać jeździć.

kml

Data: 2010-12-05 01:53:13
Autor: to
Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
begin kml
[...]

Co za głupoty, może chodzić też nie powinny? Żeby jeździć ze śmiesznymi prędkościami które nakazują przepisy nie trzeba żadnego talentu tylko minimalnych zdolności manualnych. Każda w miarę zdrowa osoba jest w stanie nauczyć się prowadzić auto w stopniu wystarczającym. Nawet ludzie bez nóg jeżdżą i mają się dobrze.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-05 09:27:43
Autor: Przembo
Tanie auto w eksploatacji cd... duĹźe Daewoo :)
*to* w wiadomości news:4cfaf088$0$21010$65785112news.neostrada.pl
napisał(a):
begin kml
[...]

Ale czytać ze zrozumieniem to już się nie nauczyłeś? Szkoda... Widać też nie powienieneś jeździć skoro dla Ciebie na zwykłej drodze 185 czy 200kmph to śmieszna prędkość którą nakazują przepisy.

Pozdr

Data: 2010-12-04 16:01:48
Autor: Darek
Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
-leganza ma (chyba) jeszcze xenony klimatronik i inne duperele które
pozwalają skupić się tylko na kręceniu kierownicą i dodawaniu gazu :)

xenonów nie ma (są soczewki), klimatronik nie wszystkie modele

Darek

Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)