Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)

Data: 2010-12-04 16:17:02
Autor: Darek
Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
Daewoo Leganza 2.0+gaz automat - czy to tanie w naprawie jest ?

Części są tanie

lub czy jest duża szansa ze 20kkm zrobi bez awarii (po 20kkm

To pewnie zależy od konkretnego egzemplarza.

sprzedam, zostawię oddam lub rozbiję ale to już nie będzie miało znaczenia).

palić będzie odrobinę więcej niż lanos, ale chyba niewiele.

Moja pali LPG 12L/100 ale skrzynia manualna i mam ciężką nogę. Kiedyś, przez krótki czas paliła 10,5/100

a auto ma 4 **** czyli przyłożyć w coś już można (a automat po to
żeby skrzyni nie rozwalić po 3000km od niewciskania sprzęgła).

Automat podobno jest bardzo dobry w Leganzach

Mam Leganzę od 3,5 roku, kupiona w komisie z przysłowiowym przebiegiem 160tys. Od tego czasu zrobiłem 70tys km i auto spisuje się bardzo dobrze. Poważnych awarii nie miałem. Zepsulo się: silniczek wycieraczek, rezystor dmuchawy, czujnik ABS, wymieniłem 1 wtryskiwacz bo nierówno chodził na noPB.

Auto na liczniku ma 230tys, leję olej syntetyczny, bierze góra 0,5l na 10tys km
Dla mnie największa wada auta jest głośność.

Darek

Data: 2010-12-04 18:18:56
Autor: Michał
Darek <nie@podam.maila.pl> napisał(a):
> [...]

Auto na liczniku ma 230tys, leję olej syntetyczny, bierze góra 0,5l na 10tys km
Dla mnie największa wada auta jest głośność.

Ok, Podzwoniłem mam taka "na oku" 1999

przebieg.... ~550kkm (licznikowe 170kkm ;) )

to to pojeździ ? wsadzony 2gi silnik. skrzynia pierwsza wszystko sprawne poza ABSem.

2.0 automat, klimatronik, chyba tyle.

siedzenie boczek trochę przetarty, rdzy brak.

Pozdrawiam.

--

Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)