Tanie barebone

Data: 2013-01-11 13:31:12
Autor: DooMiniK
Tanie barebone
Witam.

Szukam tanich barebone - wszystko-w-jednym-PC. Moje wymagania
to:
- min. 2GB RAM (najlepiej, jak 4GB),
- chociaĹĽ te 80GB dysku,
- min. dualcore Atom.
- obsługa Windows 7 (ew. W2k3),
- port LAN.
Zastosowanie: monitoring box. Mam oprogramowanie od Level Platforms,
wymaga między innymi boxa z Windowsem. Obecnie stosuję jakieś stare
komputery Compaq, ale jest to upierdliwe... i brzydkie. Chcę to zastąpić
czymĹ› zgrabnym, na zasadzie:
http://www.ebay.ie/itm/Zotac-ZBOXSD-ID13-B-ZOTAC-ZBOX-SD-ID13-Barebone-PC-Intel-Atom-Dual-Core-D-/380552152466?pt=UK_Computing_DesktopPCs&hash=item589aad0592

MoĹĽe kojarzycie jakieĹ› tanie urzÄ…dzenia?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-01-11 19:18:24
Autor: Gil
Tanie barebone
In article <50f01420@news.home.net.pl>, bachus@post.pl says...

Witam.

Szukam tanich barebone - wszystko-w-jednym-PC. Moje wymagania
to:
- min. 2GB RAM (najlepiej, jak 4GB),
- chociaż te 80GB dysku,
- min. dualcore Atom.
- obsługa Windows 7 (ew. W2k3),
- port LAN.
Zastosowanie: monitoring box. Mam oprogramowanie od Level Platforms,
wymaga między innymi boxa z Windowsem. Obecnie stosuję jakie¶ stare
komputery Compaq, ale jest to upierdliwe... i brzydkie. Chcę to zast±pić
czym¶ zgrabnym, na zasadzie:
http://www.ebay.ie/itm/Zotac-ZBOXSD-ID13-B-ZOTAC-ZBOX-SD-ID13-Barebone-PC-Intel-Atom-Dual-Core-D-/380552152466?pt=UK_Computing_DesktopPCs&hash=item589aad0592

Może kojarzycie jakie¶ tanie urz±dzenia?

Bierz i się nie zastanawiaj. Musisz co prawda dokupić dysk i pamięć (możesz 4GB)
Ja Zotaca na Atomie 2x1.66 ujeżdżam od 2 lat. Jest super i tani w eksploatacji. Jest na tyle dobry, że przez 2 lata Intel nie dał lepszej oferty bo zagroziło by to droższym segmentom sprzedaży.
Nawet grać możesz w gry tak do 2007 3D
Zotac ZBOXSD-ID13-BZotac ZBOXSD-ID13-B

Data: 2013-01-11 19:36:37
Autor: DooMiniK
[...]