Tanie (bezpłatne) konto zapasowe

Data: 2009-11-22 13:17:47
Autor: Radian
Tanie (bezpłatne) konto zapasowe
On 22 Lis, 19:51, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Tak się jakoś dziwnie stało, że mBank z konta zapasowego stał się moim
drugim głównym rachunkiem (obok Alior).

Wobec tego potrzebuję jakieś kolejne konto, po to aby rezerwowo trzymać
na nim jakieś środki (może być marnie oprocentowane).

Warunek:
- konto ma być darmowe,
- karta debetowa ma być darmowa,
- brak różnych dziwnych warunków, które zwalniają z ww. opłat,
- ma być oddział żeby w razie czego podjąć gotówkę na podstawie jakiegoś
dokumentu tożsamości (opłata nie ma znaczenia).

Zastanawiałem się nad ING Direct ale tam jest opłata za kartę. mBank
odpada (bo mam), Inteligo również (brak oddziału). Co więc pozostaje ?
Jakieś propozycje ? BPH ? Pekao (z pewnych względów wolałbym nie) ?

--
Mithos

ING Direct da się prowadzić bez karty. Miałem zwykłe konto w ING,
zrezygnowałem z karty, a potem przekształciłem konto w Direct. Nie mam
karty i opłat.

Data: 2009-11-22 23:03:45
Autor: Mithos
Radian pisze:
ING Direct da się prowadzić bez karty. Miałem zwykłe konto w ING,
zrezygnowałem z karty, a potem przekształciłem konto w Direct. Nie mam
karty i opłat.

Ale właśnie karta jest mi potrzebna.

--
Mithos

Data: 2009-11-22 23:13:17
Autor: Mithos
Radian pisze:
  > ING Direct da się prowadzić bez karty. Miałem zwykłe konto w ING,
zrezygnowałem z karty, a potem przekształciłem konto w Direct. Nie mam
karty i opłat.

Chociaż tak patrzę na to i wychodzi, że debetowa VISA jest bezpłatna :

http://www.ingbank.pl/u235/navi/32598

opłata miesięczna za użytkowanie karty debetowej

Karty debetowe VISA/Maestro/Maestro zbliżeniowa
bez opłat/2zł8/3zł10

Wychodzi, że ta VISA jest bezpłatna (aczkolwiek pewnie po prostu źle czytam ich TOiP).

A dodatkowo mam pytanie : ta karta jest płatna 2 PLN czy 3 PLN ? Bo też to można różnie odczytać.

--
Mithos

Data: 2009-11-23 00:50:34
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

A dodatkowo mam pytanie : ta karta jest płatna 2 PLN czy 3 PLN ? Bo też to można różnie odczytać.

mnie panienka w okienku podała interpretację, że
karta będzie bezpłatna jak odpracuję pańszczyznę
płacenia bezgotówkowo tą kartą --

Tanie (bezpłatne) konto zapasowe