Tanie (bezpłatne) konto zapasowe

Data: 2009-11-22 23:25:05
Autor: Przemysław Kowalik
Tanie (bezpłatne) konto zapasowe
Użytkownik Mithos napisał:
Tak się jakoś dziwnie stało, że mBank z konta zapasowego stał się moim
drugim głównym rachunkiem (obok Alior).

Wobec tego potrzebuję jakieś kolejne konto, po to aby rezerwowo trzymać
na nim jakieś środki (może być marnie oprocentowane).

Warunek:
- konto ma być darmowe,
- karta debetowa ma być darmowa,
- brak różnych dziwnych warunków, które zwalniają z ww. opłat,
- ma być oddział żeby w razie czego podjąć gotówkę na podstawie jakiegoś
dokumentu tożsamości (opłata nie ma znaczenia).

Zastanawiałem się nad ING Direct ale tam jest opłata za kartę. mBank
odpada (bo mam), Inteligo również (brak oddziału).
Inteligo w sumie ma oddziały (PKO BP tudzież agentury w/w) ale za to kartę ma płatną, więc co do meritum masz rację, że odpada :-)

Przemek

Data: 2009-11-22 23:27:29
Autor: Mithos
Przemysław Kowalik pisze:
Inteligo w sumie ma oddziały (PKO BP tudzież agentury w/w) ale za to kartę ma płatną, więc co do meritum masz rację, że odpada :-)

Miałem kiedyś już rachunek Inteligo i niestety w oddziale PKO BP nie dało się nic załatwić.

--
Mithos

Data: 2009-11-22 23:36:17
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Przemysław Kowalik pisze:
> [...]

Miałem kiedyś już rachunek Inteligo i niestety w oddziale PKO BP nie dało się nic załatwić.

nic, oprócz bezprowizyjnej wplaty gotówki w okienku kasowym
to maleńka przewaga inteligo nad mBankiem czy innym VW, dużo
dużo placówek przyjmujących wpłaty.

--

Tanie (bezpłatne) konto zapasowe