Tanie (bezpłatne) konto zapasowe

Data: 2009-11-23 23:42:54
Autor: Stiwi
Tanie (bezpłatne) konto zapasowe
Zastanawiałem się nad ING Direct ale tam jest opłata za kartę. mBank odpada (bo mam), Inteligo również (brak oddziału). Co więc pozostaje ? Jakieś propozycje ? BPH ? Pekao (z pewnych względów wolałbym nie) ?

Ja myślę, że dużo osób sobie zakodowalo PEKAO SA jako starodawny bank, z kiepską ofertą i obsługą, gdzie każdą rzecz należy załatwiać w oddziale.

W perspektywie kilku lat, nie zmieniło się jedno: kadra. Te same "staruszki", które nie były wiele młodsze 8 lat temu (może i dłużej, ale wcześniej byłem za młody by interesować się bankowością), dalej trzymają się stołków w oddziałach. Po wizycie w Pekao SA należałoby pójść np do BZWBK, młoda kadra, każdy mówi po angielsku. Ciekawy kontrast. Ostatnio miałem taki przypadek odwiedzić te dwa banki jeden po drugim i rzuciło się to w oczy niesamowicie.

Ale wracając: Pekao stworzył dobre produkty. Pekao24 to jeden z lepiej skonstruowanych systemów bankowości online. Dla mnie nr 1 jest MultiBank, ale wiem że pod względem user-friendly to WBK, Raiffeisen, czy wiele innych mogłoby się wzorować na Pekao24. Wiem, że kiedyś Pekao24 nie pozwalał sprawdzić historii konta w okresie dłuższym niż 3 miesiące wstecz, ale może to się zmieniło?

Eurokonto Net jest darmowe w sensie przelewów, wpłat czy wypłat w oddziale. Niestety karta jest płatna (3pln miesięcznie). Z tym że karty brać nie trzeba. Biorąc pod uwagę, że konto ma być zapasowe jak twierdzisz, zawsze można pobrać gotówkę bezpłatnie w okienku.

--

Tanie (bezpłatne) konto zapasowe