Tanie czujniki cofania z allegro

Data: 2011-06-25 10:38:04
Autor: koziel
Tanie czujniki cofania z allegro
co prawda w swoim aucie mam fabryczne czujniki, ale moim zdaniem,
powinienes zainwestowac w cos drozszego - raczej standardowo cena jest
wyznacznikiem jakosci. Wez cos ze sredniej polki cenowej - a mozesz
tez rozejrzec sie za czujnikami fabrycznymi (tyle jest sprzedawcow
czesci). W kazdym razie, ja bym nie polcal taniej chinszczyzny - ale
niech wypowiedza sie posiadacze ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-25 16:12:25
Autor: hamberg
On 25 Cze, 19:38, koziel <koziel...@wp.pl> wrote:
[...]

no wlasnie - nie znam nie polecam...

ja mam tania chinszczycne - swietnie to wszystko dziala chociaz jeden
czujnik padl to i tak sie oplacilo. Juz czwarty rok jezdze i skoro nie
widac roznicy...

Jesli zastanawiasz sie nad dokladnoscia - bardzo dokladne.

Data: 2011-06-25 19:49:34
Autor: Yogi\(n\)
Tanie czujniki cofania z allegro
Uzytkownik "koziel" <koziel007@wp.pl> napisal w wiadomosci news:c91508d4-4680-40da-aeca-fba1474f8edfc29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Valeo lub amervox - innych nie testowalem. Valeo lepsze od amervox, bo te ostatnie w czasie ulewy glupieja, poza tym bez problemów.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-26 22:13:02
Autor: Madoniowie
Tanie czujniki cofania z allegro
Uzytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:4e061fbe$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

Valeo lub amervox - innych nie testowalem. Valeo lepsze od amervox, bo te ostatnie w czasie ulewy glupieja, poza tym bez problemów.

Valeo równiez glupieja, jak jest mokro. Pipcza caly czas, ze jest 0,4m do przeszkody.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2011-06-26 22:56:09
Autor: Yogi\(n\)
Tanie czujniki cofania z allegro
Uzytkownik "Madoniowie" <madoniowie.kasuj@wytnij.go2.pl> napisal w wiadomosci news:iu84ea$bn0$1mx1.internetia.pl...
[...]

Moje valeo nie glupialy tak szybko, w kazdym razie zmienilem stopien zaufania do czujników po przesiadce z valeo na amervoxa. Ale amervox jest calkiem dobry, odpowiednio czuly i glupieje tylko przy "scianie wody", w wypadku zwyklego deszczu nie ma problemu.
Na jego plus zapisac nalezy szybkosc, to znaczy piszczy w zasadzie w czasie rzeczywistym, nie ma "time laga", który wstepowal w valeo.

Data: 2011-06-29 09:10:34
Autor: hamberg
Tanie czujniki cofania z allegro
Moje valeo nie glupialy tak szybko, w kazdym razie zmienilem stopien
zaufania do czujnik w po przesiadce z valeo na amervoxa. Ale amervox jest
calkiem dobry, odpowiednio czuly i glupieje tylko przy "scianie wody", w
wypadku zwyklego deszczu nie ma problemu.
Na jego plus zapisac nalezy szybkosc, to znaczy piszczy w zasadzie w czasie
rzeczywistym, nie ma "time laga", kt ry wstepowal w valeo.

Panowie przeciez czulosc sie reguluje!

Data: 2011-06-30 14:07:03
Autor: radekp@konto.pl
Tanie czujniki cofania z allegro
Wed, 29 Jun 2011 09:10:34 -0700 (PDT), w
<b94092a5-c93c-4603-9a85-ccca5db6c3ae@x12g2000yql.googlegroups.com>, hamberg
<radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> Na jego plus zapisac nalezy szybkosc, to znaczy piszczy w zasadzie w czasie
> rzeczywistym, nie ma "time laga", kt ry wstepowal w valeo.

A takie czujniki wykrywają słupki (takie o szer. ok. 15cm) albo barierkę na
wys. powiedzmy 1m?
Czy tylko "porządną" przeszkodę?

Data: 2011-06-30 19:30:12
Autor: BearBag
Tanie czujniki cofania z allegro

A takie czujniki wykrywają słupki (takie o szer. ok. 15cm) albo barierkę na
wys. powiedzmy 1m?
Czy tylko "porządną" przeszkodę?

Wykrywają, chyba że coś jest poniżej albo powyżej kąta widzenia (ale to już
widać w szybie)

Data: 2011-07-01 09:26:05
Autor: hamberg
Tanie czujniki cofania z allegro
A takie czujniki wykrywają słupki (takie o szer. ok. 15cm) albo barierkę na
wys. powiedzmy 1m?
Czy tylko "porządną" przeszkodę?

spokojnie wykryja Ci niewidoczny kwietnik betonowy, niski slupek
parkingowy o srednicy 5-7cm. Wystarczy poprawnie ustawic czulosc -
tylko jak sie przedobrzy to trawe zaczyna wykrywac i gorki na drodze
ktore normalnie mozna przejechac.

Data: 2011-07-18 19:12:27
Autor: jerzu
Tanie czujniki cofania z allegro
On Thu, 30 Jun 2011 14:07:03 +0200, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

A takie czujniki wykrywają słupki (takie o szer. ok. 15cm) albo barierkę na
wys. powiedzmy 1m?
Czy tylko "porządną" przeszkodę?

Moje, fabrycznie montowane, wykrywają krawężnik.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Tanie czujniki cofania z allegro